Dat doe je knap zoveel uur heeft een week nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:05 schreef UitStraling het volgende:
Zoooo 170 uur gewerkt deze week, nog een dagje en dan weekend [ afbeelding ]
bij heeft een nulletje teveel neergezetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat doe je knap zoveel uur heeft een week niet
Dat zal het zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij heeft een nulletje teveel neergezet
Of een komma.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:15 schreef mschol het volgende:
[..]
bij heeft een nulletje teveel neergezet
Die kan iedere dag wel aanquote:
Kan het killekes aan de billekes zijn als het koud is buitenquote:
Doen moet het een wel erg kort broekje zijnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan het killekes aan de billekes zijn als het koud is buiten
ach, waar vrouwen soms in rondlopen verbaasd het mij nietquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doen moet het een wel erg kort broekje zijn
met goede billen is korter sowieso beterquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of hele dikke hangende billenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
US heeft gewoon een andere kalender en tijdsverdeling. 24/7 is nog te weinig!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Knap gedaan. Ik heb maar 168 uur in mijn week zitten.
Nooit gegetenquote:
Ja hoiquote:
Schaam jequote:
Met een beetje wind waait het zo de piepkes inquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je hebt nogal wat verwarde personen met wapen tegenwoordig, dus safety first!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat nu al met helm en al het OV in?
halloquote:
Zelfs een paar glazen alcohol zijn voor mij al killing voor kwaliteit van mijn nachtrust. Daarom drink ik ook nauwelijks nog.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ontzettend beroerd geslapen, zal wel door de wijn gekomen zijn
Dat is minderquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ontzettend beroerd geslapen, zal wel door de wijn gekomen zijn
binnen koud? nee johquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
t is al koud binnen, laat staan buiten
Ik leer het maar niet afquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een paar glazen alcohol zijn voor mij al killing voor kwaliteit van mijn nachtrust. Daarom drink ik ook nauwelijks nog.
Alcohol is dan ook puur gif.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een paar glazen alcohol zijn voor mij al killing voor kwaliteit van mijn nachtrust. Daarom drink ik ook nauwelijks nog.
s avonds op de bank is het inderdaad al tijd voor een trui.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
17 graden valt bij mij niet onder de noemer warm of comfortabel
lekker temperatuurtje, al is het bij mij iets warmerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
17 graden valt bij mij niet onder de noemer warm of comfortabel
Dat is al heel even zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
s avonds op de bank is het inderdaad al tijd voor een trui.
Ja van mij mag t ook wel iets warmer, dus hup zon vandaagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker temperatuurtje, al is het bij mij iets warmer
Hoiquote:
Bij jou misschien het is 23 graden hier binnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
t is al koud binnen, laat staan buiten
die mag weg blijven van mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja van mij mag t ook wel iets warmer, dus hup zon vandaag![]()
Een dikker dekentjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent al bijna toe aan een dekentje?
Je kunt een kikker levend opeten voor de helft en dan heeft hij nog niet door dat iemand hem aan het opeten is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Keuringsdienst van waarde had laatst dacht ik een aflevering over kikker billetjes. Die worden levend door midden geknipt
Varkies maken ze ook dood als ze nog leven als jij crispy pork wil hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Keuringsdienst van waarde had laatst dacht ik een aflevering over kikker billetjes. Die worden levend door midden geknipt
Hmm, dat is zielig, ze worden hier gelukkig weinig gegetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik had helemaal gemist, dat je gisteren jarig was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een paar collega's over de hele wereld die 24u per dag bereikbaar zijn en/of werken. Die sturen mij om 3u 's nachts een Teams bericht, of ik 5 minuten hebUh, nee.
Dat is het subtiele verschil tussen bij de lokale frietboer werken of bij een machtige multinational.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een paar collega's over de hele wereld die 24u per dag bereikbaar zijn en/of werken. Die sturen mij om 3u 's nachts een Teams bericht, of ik 5 minuten hebUh, nee.
Soms heb ik om 4 uur 's nachts nog wel zin in een delletje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het subtiele verschil tussen bij de lokale frietboer werken of bij een machtige multinational.
Is dit mijn voorland?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee snap ik, je hebt toch zekervook een half uurtje nodig voor je make upquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Probeer ze maar eens dood te maken als ze niet meer leven. Gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Varkies maken ze ook dood als ze nog leven als jij crispy pork wil hebben.
ja. na je 35e gebeurt datquote:
Knippen ze niet levend door middenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Varkies maken ze ook dood als ze nog leven als jij crispy pork wil hebben.
in welke tijdzone zitten die?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Even wakker porren met de machtige toverstaf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms heb ik om 4 uur 's nachts nog wel zin in een delletje.
Het is niet onwaar. Maar biertjes.quote:
gekkiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon iedere dag opgelucht en blij zijn dat je zelf geen kikker bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knippen ze niet levend door midden![]()
De kikkers voelen trouwens wel pijn en blijven vaak nog een tijdje leven
De hele kip?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:49 schreef Karzai het volgende:
Alles is opgegaan gister, en om 5 uur vannacht had ik weer trek
En die zitten dan niet in een andere regio/land?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Misschien hebben ze zoiets van "lekker ongestoord doorwerken en dan heb ik nog wat aan m'n dag"?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
En die zitten dan niet in een andere regio/land?
Wel lekker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Paling, kibbeling, kaas en een worst
quote:
Soms wel, soms niet. Maar ik stuurde net een berichtje terug dat ik vandaag tot 5u CET beschikbaar ben, en ik kreeg direct bericht terug terwijl het daar 2u 's nachts isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
En die zitten dan niet in een andere regio/land?
Veel vrachtwagens rijden al vroegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, er is toch ook zo'n hele beweging die ermee loopt te patsen dat ze om 4/5 uur 's ochtends al aan het werk zijn terwijl de rest nog lui in hun bed ligt te liggen? Dan is 3 uur niet zo'n enorme stap meer.
ik zie soms ook mails voorbij kom die dan om 5 uur snachts verstuur zijn ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, er is toch ook zo'n hele beweging die ermee loopt te patsen dat ze om 4/5 uur 's ochtends al aan het werk zijn terwijl de rest nog lui in hun bed ligt te liggen? Dan is 3 uur niet zo'n enorme stap meer.
Nou ja ik begin ook wel eens om 5u, maar dan ga ik m'n collega's in de VS toch bijvoorbeeld niet meer vragen of ik ze even kan bellen? Sommige mensen denken gewoon niet na volgens mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou ja precies, emails prima. Maar ga niet iemand midden in de nacht op Teams vragen of ze even 5 minuten hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie soms ook mails voorbij kom die dan om 5 uur snachts verstuur zijn ofzo.
Prima, ik kijk er toch pas na 7:30 naar
Ja, klopt, maar transportsector is weer een verhaal apart natuurlijk.quote:
Ik ben geen arts, er gaat niemand dood als ik m'n telefoon om 3u niet opneemquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel heel erg tachtiger jaren denken dat werk stopt om 17:00.
17:00 pas. 16:00 ben ik weg hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel heel erg tachtiger jaren denken dat werk stopt om 17:00.
soms wil ik best eerder beginnen maar dan lig ik de hele ochtend stil omdat alle andere bezorgdiensten pas ergejs na 12:00 leverenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
om 0400 beginnen zodat je om 12 klaar bentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zoiets van "lekker ongestoord doorwerken en dan heb ik nog wat aan m'n dag"?
Die telefoon moet ook stroom, bereik en verbinding hebben anders gaat de halve wereld dood.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, er gaat niemand dood als ik m'n telefoon om 3u niet opneem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |