Een dikker dekentjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij bent al bijna toe aan een dekentje?
Je kunt een kikker levend opeten voor de helft en dan heeft hij nog niet door dat iemand hem aan het opeten is.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Keuringsdienst van waarde had laatst dacht ik een aflevering over kikker billetjes. Die worden levend door midden geknipt
Varkies maken ze ook dood als ze nog leven als jij crispy pork wil hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Keuringsdienst van waarde had laatst dacht ik een aflevering over kikker billetjes. Die worden levend door midden geknipt
Hmm, dat is zielig, ze worden hier gelukkig weinig gegetenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:43 schreef bitterbal het volgende:
Ik had helemaal gemist, dat je gisteren jarig was.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een paar collega's over de hele wereld die 24u per dag bereikbaar zijn en/of werken. Die sturen mij om 3u 's nachts een Teams bericht, of ik 5 minuten hebUh, nee.
Dat is het subtiele verschil tussen bij de lokale frietboer werken of bij een machtige multinational.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een paar collega's over de hele wereld die 24u per dag bereikbaar zijn en/of werken. Die sturen mij om 3u 's nachts een Teams bericht, of ik 5 minuten hebUh, nee.
Soms heb ik om 4 uur 's nachts nog wel zin in een delletje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het subtiele verschil tussen bij de lokale frietboer werken of bij een machtige multinational.
Is dit mijn voorland?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een paar glazen alcohol zijn voor mij al killing voor kwaliteit van mijn nachtrust. Daarom drink ik ook nauwelijks nog.
Nee snap ik, je hebt toch zekervook een half uurtje nodig voor je make upquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Probeer ze maar eens dood te maken als ze niet meer leven. Gaat je niet lukkenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Varkies maken ze ook dood als ze nog leven als jij crispy pork wil hebben.
ja. na je 35e gebeurt datquote:
Knippen ze niet levend door middenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Varkies maken ze ook dood als ze nog leven als jij crispy pork wil hebben.
in welke tijdzone zitten die?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Even wakker porren met de machtige toverstaf.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Soms heb ik om 4 uur 's nachts nog wel zin in een delletje.
Het is niet onwaar. Maar biertjes.quote:
gekkiesquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Gewoon iedere dag opgelucht en blij zijn dat je zelf geen kikker bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Knippen ze niet levend door midden![]()
De kikkers voelen trouwens wel pijn en blijven vaak nog een tijdje leven
De hele kip?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:49 schreef Karzai het volgende:
Alles is opgegaan gister, en om 5 uur vannacht had ik weer trek
En die zitten dan niet in een andere regio/land?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Misschien hebben ze zoiets van "lekker ongestoord doorwerken en dan heb ik nog wat aan m'n dag"?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
En die zitten dan niet in een andere regio/land?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |