Je hebt nogal wat verwarde personen met wapen tegenwoordig, dus safety first!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
je gaat nu al met helm en al het OV in?
halloquote:
Zelfs een paar glazen alcohol zijn voor mij al killing voor kwaliteit van mijn nachtrust. Daarom drink ik ook nauwelijks nog.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ontzettend beroerd geslapen, zal wel door de wijn gekomen zijn
Dat is minderquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ontzettend beroerd geslapen, zal wel door de wijn gekomen zijn
binnen koud? nee johquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
t is al koud binnen, laat staan buiten
Ik leer het maar niet afquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een paar glazen alcohol zijn voor mij al killing voor kwaliteit van mijn nachtrust. Daarom drink ik ook nauwelijks nog.
Alcohol is dan ook puur gif.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs een paar glazen alcohol zijn voor mij al killing voor kwaliteit van mijn nachtrust. Daarom drink ik ook nauwelijks nog.
s avonds op de bank is het inderdaad al tijd voor een trui.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
17 graden valt bij mij niet onder de noemer warm of comfortabel
lekker temperatuurtje, al is het bij mij iets warmerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef Puala het volgende:
[..]
17 graden valt bij mij niet onder de noemer warm of comfortabel
Dat is al heel even zoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
s avonds op de bank is het inderdaad al tijd voor een trui.
Ja van mij mag t ook wel iets warmer, dus hup zon vandaagquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
lekker temperatuurtje, al is het bij mij iets warmer
Hoiquote:
Bij jou misschien het is 23 graden hier binnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:37 schreef Puala het volgende:
[..]
t is al koud binnen, laat staan buiten
die mag weg blijven van mijquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja van mij mag t ook wel iets warmer, dus hup zon vandaag![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |