En die zitten dan niet in een andere regio/land?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:44 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb een paar collega's over de hele wereld die 24u per dag bereikbaar zijn en/of werken. Die sturen mij om 3u 's nachts een Teams bericht, of ik 5 minuten hebUh, nee.
Misschien hebben ze zoiets van "lekker ongestoord doorwerken en dan heb ik nog wat aan m'n dag"?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
En die zitten dan niet in een andere regio/land?
Wel lekker.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Karzai het volgende:
[..]
Paling, kibbeling, kaas en een worst
quote:
Soms wel, soms niet. Maar ik stuurde net een berichtje terug dat ik vandaag tot 5u CET beschikbaar ben, en ik kreeg direct bericht terug terwijl het daar 2u 's nachts isquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:51 schreef Puala het volgende:
[..]
En die zitten dan niet in een andere regio/land?
Veel vrachtwagens rijden al vroegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, er is toch ook zo'n hele beweging die ermee loopt te patsen dat ze om 4/5 uur 's ochtends al aan het werk zijn terwijl de rest nog lui in hun bed ligt te liggen? Dan is 3 uur niet zo'n enorme stap meer.
ik zie soms ook mails voorbij kom die dan om 5 uur snachts verstuur zijn ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, er is toch ook zo'n hele beweging die ermee loopt te patsen dat ze om 4/5 uur 's ochtends al aan het werk zijn terwijl de rest nog lui in hun bed ligt te liggen? Dan is 3 uur niet zo'n enorme stap meer.
Nou ja ik begin ook wel eens om 5u, maar dan ga ik m'n collega's in de VS toch bijvoorbeeld niet meer vragen of ik ze even kan bellen? Sommige mensen denken gewoon niet na volgens mij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Nou ja precies, emails prima. Maar ga niet iemand midden in de nacht op Teams vragen of ze even 5 minuten hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zie soms ook mails voorbij kom die dan om 5 uur snachts verstuur zijn ofzo.
Prima, ik kijk er toch pas na 7:30 naar
Ja, klopt, maar transportsector is weer een verhaal apart natuurlijk.quote:
Ik ben geen arts, er gaat niemand dood als ik m'n telefoon om 3u niet opneemquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel heel erg tachtiger jaren denken dat werk stopt om 17:00.
17:00 pas. 16:00 ben ik weg hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:56 schreef UitStraling het volgende:
Het is wel heel erg tachtiger jaren denken dat werk stopt om 17:00.
soms wil ik best eerder beginnen maar dan lig ik de hele ochtend stil omdat alle andere bezorgdiensten pas ergejs na 12:00 leverenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:53 schreef IJsdraakje het volgende:
om 0400 beginnen zodat je om 12 klaar bentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Misschien hebben ze zoiets van "lekker ongestoord doorwerken en dan heb ik nog wat aan m'n dag"?
Die telefoon moet ook stroom, bereik en verbinding hebben anders gaat de halve wereld dood.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 08:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben geen arts, er gaat niemand dood als ik m'n telefoon om 3u niet opneem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |