Dat is echt balenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:48 schreef mschol het volgende:
[..]
kan altijd beter, weer veel te vroeg wakker voor mnn gevoel
hmm okequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:49 schreef mschol het volgende:
[..]
identificeren, een fouieeractie, vingerafdrukken afnemen, dan mag je naar buiten
Nou vooruit, voor snacks mag er een febo deurtje in.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor snacks mag er een febo deurtje in.
Dat is dan wel weer lekker. Ga je dan wel eens tussen door even liggen als je vrij bent.quote:
Altijd lekkerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 06:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou vooruit, voor snacks mag er een febo deurtje in.
specifiek er voor gaan liggen niet, vaak gaat het lampje gewoon even uit als ii rustig een filmpje zit te kijken op youtube ofzoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer lekker. Ga je dan wel eens tussen door even liggen als je vrij bent.
Ik ben soms zo moe dat ik blij ben als ik de bank haal, vaak slaap ik dan al voor ik lig heb ik het ideequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
specifiek er voor gaan liggen niet, vaak gaat het lampje gewoon even uit als ii rustig een filmpje zit te kijken op youtube ofzo
ik ook en ben al iets langer wakkerquote:
ik zit meestal achter pc als het gebeurd, ben niet echt een bankzitterquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben soms zo moe dat ik blij ben als ik de bank haal, vaak slaap ik dan al voor ik lig heb ik het idee![]()
Ga ik liggen om een film te kijken of wat op tv dan ben ik ook zo weg
Tot voor kort ook veel op een gewone stoel. Maar ik heb een nieuwe trippelstoel gekregen en die is te hoog.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zit meestal achter pc als het gebeurd, ben niet echt een bankzitter
en drukke dag vandaag?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja was vannacht ook al wakker
Met boos worden schiet je ook niets op. Kost alleen meer energiequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja was vannacht ook al wakker
Wat een wijsheidquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met boos worden schiet je ook niets op. Kost alleen meer energie
Heb jij überhaupt geslapen?quote:
Soms heb ik dat ineensquote:
te hoog is ook niet handigquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 07:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tot voor kort ook veel op een gewone stoel. Maar ik heb een nieuwe trippelstoel gekregen en die is te hoog.
Zit er nu een uurtje op achter de pc en mijn schouders zijn al ze stijf al ik weet niet wat en mijn rug staat op alarm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |