hmm, tettenjurkjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
En meestal als mensen komen met een dresscode is het een KOM NIET IN HET ZWART, dus dan ben ik sowieso de pineut.
Maar dan doen ze het maar met een wat meer tettenjurkje hoor.
Ach ik had ook wel een colbertje van een oom kunnen lenen en zo, maar als je je eigen ouders gaat wegbrengen wil je het gewoon GOED voor elkaar hebben.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Niet dat ik echt zoiets heb van "oh, het is een uitvaart, dus ik moet strak in mantelpak", maar ik héb wel wat anders dan m'n wolvenshirts, zeg maar.
Mijn opa was aanhanger van "zolang je kleding schoon en heel is, ben je altijd netjes".quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
verstandig
ikzelf ben altijd in een net maar redelijk "normaal" kloffie gegaan..
iedereen die daar komt kent mij en weet dat een pak of iets niks voor mij is..
Wel cake nog? Of moet dat bij het tankstation op de terugweg?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:30 schreef mschol het volgende:
mijn uitvaartplan ligt al klaar: asap in de oven en overgaan op de orde van de dag..
ja, mn zus zou echt niet weten wie ze moet uitnodigen of welke muziek ik zou willen geloof ik.quote:
als er geld over is mogen ze thuis een feestje voor het leven gevenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel cake nog? Of moet dat bij het tankstation op de terugweg?
Vind ik juist niet, het is hun afscheidsfeestje, moet je jezelf niet mee bemoeien, dat is een soort van zelfbevlekkerij.quote:
ja. iets van minecraft of pokemon enzo.quote:
Ja, precies.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ik had ook wel een colbertje van een oom kunnen lenen en zo, maar als je je eigen ouders gaat wegbrengen wil je het gewoon GOED voor elkaar hebben.
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje kijkt naar backlog
Ehh. I'm good.
Dit gaf even kortsluiting in m'n hoofd.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja. iets van minecraft of pokemon enzo.
re4make voor 3 tientjes is ook niet duur maar ik ben nog druk bezig met sea of stars
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit gaf even kortsluiting in m'n hoofd.
hooguit 5 euro "korting"quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Pokémon in de sale kan je vergeten trouwens. Nintendo en sale.
ah, die heb ik niet in het assortimentquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tomaat. Ik at altijd de groentenversie maar die smaakt echt nergens meer naar tegenwoordig.
Komt er een orkaan aan ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei oei oei, er worden alweer allemaal treinen in Schotland geannuleerd vanwege extreem weer. De mijne nog niet.
40 euro is sale voor zequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik geef mezelf korting door ze in Duitsland te kopen en de BTW terug te vragenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
geen idee.quote:
De vraag is: Vanaf waar precies?quote:London Euston to Fort William
We are sorry to advise that this service has been cancelled. There is a Met office weather warning in place which means that the railway line to Fort William will be closed.
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.quote:
Dundundunnnnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee.
[..]
De vraag is: Vanaf waar precies?
jammer dat het geen fysieke games zijn danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.
fort william is een leuk plaatsje. leuke wandeling naar boven ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee.
[..]
De vraag is: Vanaf waar precies?
ja kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.
Ja. Maar ik ga naar Invernessquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:38 schreef dud0r het volgende:
fort william is een leuk plaatsje. leuke wandeling naar boven ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |