Komt er een orkaan aan ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Oei oei oei, er worden alweer allemaal treinen in Schotland geannuleerd vanwege extreem weer. De mijne nog niet.
40 euro is sale voor zequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Pokémon in de sale kan je vergeten trouwens. Nintendo en sale.
Ik geef mezelf korting door ze in Duitsland te kopen en de BTW terug te vragenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Pokémon in de sale kan je vergeten trouwens. Nintendo en sale.
geen idee.quote:
De vraag is: Vanaf waar precies?quote:London Euston to Fort William
We are sorry to advise that this service has been cancelled. There is a Met office weather warning in place which means that the railway line to Fort William will be closed.
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.quote:
Dundundunnnnquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee.
[..]
De vraag is: Vanaf waar precies?
jammer dat het geen fysieke games zijn danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.
fort william is een leuk plaatsje. leuke wandeling naar boven ookquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
geen idee.
[..]
De vraag is: Vanaf waar precies?
ja kloptquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, qua "deals" is (was?) die koop een voucher voor 2 games niet eens een gekke, als je toch al weet dat je bepaalde titels gaat kopen.
Ja. Maar ik ga naar Invernessquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:38 schreef dud0r het volgende:
fort william is een leuk plaatsje. leuke wandeling naar boven ook
Mja, ik kom toch ruimte tekort voor doosjes en doorverkopen heb ik nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:37 schreef mschol het volgende:
[..]
jammer dat het geen fysieke games zijn dan
weet niet of ik daar nog geweest ben in meiquote:
site is zo traag als baggerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Heeft die GameMania-site het elders ook moeilijk of ligt dat aan mij?
Wij noemen het drie meter onder de zeespiegel nog lichte regen en dreich.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, zondag "leichter regen". 3 centimeter![]()
[ afbeelding ]
Hebben de Duitsers Schotland geannexeerd deze week?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Tevens, zondag "leichter regen". 3 centimeter![]()
[ afbeelding ]
Hoezo weet je dat niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
weet niet of ik daar nog geweest ben in mei
tsjongejonge. Ik kijk altijd op Wetter.com voor het weer. Het zal ergens anders ook wel staan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben de Duitsers Schotland geannexeerd deze week?
Ik kijk nog op buienradar.nlquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tsjongejonge. Ik kijk altijd op Wetter.com voor het weer. Het zal ergens anders ook wel staan.
Ja, nou. Daar staat niet heel veel andersquote:
tijd voor een nieuwe bankquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
M'n bankier-app maakt reclame voor Kane.
Ik heb een tijdje geleden de perfecte zwarte jurk gekocht voor ongeveer alle gelegenheden.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb gewoon tig outfits die ook prima voor een uitvaart kunnen, dat maakt de nood wat minder hoog.
Ik zou er haast om overstappen.quote:
Tja, die sponsoren die jankbalquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
Wat schaft de pot?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar even een stukje lunch happen dus inderdaad.
Maar spelletje.quote:
Overstappen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:46 schreef IJsdraakje het volgende:
quote:Het ordernummer van je bestelling is .
ze kregen zeker ook reclame voor Kane in de betalingquote:
Omdat ik meerdere plaatsen bezocht heb. Ga niet al die namen onthoudenquote:
Dacht dat je backlog groot genoeg wasquote:
een backlog is nooit groot genoegquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Omdat ik meerdere plaatsen bezocht heb. Ga niet al die namen onthouden
[..]
Dacht dat je backlog groot genoeg was
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eng autistisch kereltje is dat.
This is not my sort of person.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 11:56 schreef dud0r het volgende:
Omdat ik meerdere plaatsen bezocht heb. Ga niet al die namen onthouden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |