Handje schelpen, opblaaspalmboomquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
zakje zand erbij, parasolletje erbij..
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:13 schreef Ama het volgende:
Is er eigenlijk al een tijd hoe laat die meet begint de 21ste? @:dud0r
Valt wel mee zolang je niet heel competitief gaat spelen en je rekening moet houden met layers.quote:
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:29 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Ga je pm eens lezen![]()
Het staat er gewoon in
Oh niet weerquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?
* kwiwi pakt de popcorn er weer bijquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, hoe zat het nu met order doorgeven? Want ik hoorde ook al iets voorbijkomen over gewoon gezamenlijk alles bestellen. Of moet ik nog even wat uitzoeken?
Je pakt het lijstje met keuzes uit je pm. Dat lijstje stuur je inquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:33 schreef mschol het volgende:
hmmm.. ik vrees een springer bij de flat aan de overkant..
allerlei ambulance en nu politietruck met zwarte schermen
Duidelijk.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je pakt het lijstje met keuzes uit je pm. Dat lijstje stuur je in
Ik voeg alles bij elkaar.
Hetgeen wat het meest gekozen is komt op het arrangement.(kan niet per persoon invoeren)
Dat vreten we op en dan gaan we losse dingen bestellen via de qr code
Lees: we gaan ze leren dat ze spijt krijgen van dit format.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:38 schreef dud0r het volgende:
dan gaan we losse dingen bestellen via de qr code![]()
Heb je al voor de meet in januari of februari de reservering gemaakt bij 't zusjequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: we gaan ze leren dat ze spijt krijgen van dit format.
Nog niet. Zie dat ze ook in Deventer zitten, ik regel het zo wel evenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb je al voor de meet in januari of februari de reservering gemaakt bij 't zusje
He wat dus je krijgt niet de 11 dingen die je bestelt maar alleen wat het meest gekozen is? Wat een kutformatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je pakt het lijstje met keuzes uit je pm. Dat lijstje stuur je in
Ik voeg alles bij elkaar.
Hetgeen wat het meest gekozen is komt op het arrangement.(kan niet per persoon invoeren)
Dat vreten we op en dan gaan we losse dingen bestellen via de qr code
Lekker met een groep mensen een nietsvermoedend AYCE restaurant DDoSen met een moordend ordertempo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lees: we gaan ze leren dat ze spijt krijgen van dit format.
Ja ik dacht iedereen vult dat in en dan gooi ik dat door maar neuh het is maar 1 arrangement wat je kan maken er van.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:45 schreef Elvi het volgende:
[..]
He wat dus je krijgt niet de 11 dingen die je bestelt maar alleen wat het meest gekozen is? Wat een kutformat
(Kan jij niets aan doen, dankje voor het regelen)
Misschien moet je er 11 polls aan wijdenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja ik dacht iedereen vult dat in en dan gooi ik dat door maar neuh het is maar 1 arrangement wat je kan maken er van.
Ik wil graag ranked choice voting.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je er 11 polls aan wijden
mag niet van de wetquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Vind het altijd zo erg dat er niet gewoon een humanere oplossing voor die mensen is dan springen.
You're entering a WORLD of PAINquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil graag ranked choice voting.
Ja dat vind ik dus eigenlijk niet kunnen. Maar goed, wie ben ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef mschol het volgende:
[..]
mag niet van de wet
hoe radeloos mensen ook zijn, als je niet oud, bejaard en/of terminaal ziek bent mag je niet dood gaan
Oh ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik vind het ook belachelijk, je hebt niet zelf ervoor gekozen om in het leven te komen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vind ik dus eigenlijk niet kunnen. Maar goed, wie ben ik.
De Excelmachines gaan rook en vlammen uitbraken.quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je er 11 polls aan wijden
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is Zwab z'n nieuwe ding blijkbaar, brandjes veroorzaken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Excelmachines gaan rook en vlammen uitbraken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |