SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
i did not know thatquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, dat is echt iets nederlands die kaas.
Ik ging nog terug om dat te checken inderdaad, dat heb ik wel vaker gehad.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:12 schreef dud0r het volgende:
secret mod powers
het was ook niet eens dat het dezelfde seconde is. dan gebeurt dat nog wel eens
Onderkoffer mod genotquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:12 schreef kwiwi het volgende:
Huh, hoezo kon ik post 302 plaatsen?Er zijn er toch maar 301 normaal?
Nou, welquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:12 schreef dud0r het volgende:
secret mod powers
het was ook niet eens dat het dezelfde seconde is. dan gebeurt dat nog wel eens
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat heb ik in dat vliegtuig opgelopen johCovid+
ah dat zou kunnen. dat had ik niet gechecktquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wel300 en 301 dan.
Nota bene opeenvolgende postnummers. Zat echt niets tussen. Dan gaat ie niet op slot.
ga je spelletjes kopen?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:20 schreef Karzai het volgende:
https://nl.webuy.com/site/storeDetail/?branchId=14005
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:18 schreef essnhills het volgende:
Ik deed dat vroegah best regelmatig, door het slotje heen posten als niet-mod
Vandaar de infameuze onderkoffer modpaint @:Bomenverzameling @:Koen66
Aaaah, vandaar.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou, wel300 en 301 dan.
Nota bene opeenvolgende postnummers. Zat echt niets tussen. Dan gaat ie niet op slot.
Is lekker jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Booh ik vind dit eigenlijk wel echt lekker hoorGisteravond al geen werk meer, en morgen pas de hort op. Even zo'n afschakeldagje ertussenin
nee ik koop ze bij de kringloop, stuk goedkoper, maar daar hebben ze niet zo'n groot aanbodquote:
Dag voor de vakantie vind ik niet zo erg om nog te werken, zou liever een paar dagen na terugkomst nog vrij willen hebbenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is lekker jaIk ga dat voor m'n volgende vakantie ook doen. En kom op donderdag terug dus daarna ook nog 3 dagen vrij.
ja die uitzakdagjes achteraf doe ik al jaren idd. Zondagmiddag kom ik terug en dan ga ik woensdag pas weer aan het werkquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is lekker jaIk ga dat voor m'n volgende vakantie ook doen. En kom op donderdag terug dus daarna ook nog 3 dagen vrij.
Nou ja ik vind het niet erg om dan te werken, maar moet wel al m'n out of office aanzetten anders komt er nog teveel binnen om voor de vakantie te doen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dag voor de vakantie vind ik niet zo erg om nog te werken, zou liever een paar dagen na terugkomst nog vrij willen hebben
Ik vind het vooral jammer omdat je gelijk uit de vakantieroes wordt gerukt en weer in het werkleven terechtkomtquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik vind het niet erg om dan te werken, maar moet wel al m'n out of office aanzetten anders komt er nog teveel binnen om voor de vakantie te doen.
is wel verstandig ja heb ik ook zo gedaanquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die uitzakdagjes achteraf doe ik al jaren idd. Zondagmiddag kom ik terug en dan ga ik woensdag pas weer aan het werk![]()
Meteen een lekker kort weekje om te beginnen
Zou eigenlijk gewoon een regeling voor moeten bestaan.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het vooral jammer omdat je gelijk uit de vakantieroes wordt gerukt en weer in het werkleven terechtkomt
Oud-collega bezoeken die eerder dit jaar daar naartoe vertrokken is. Zie dat PJ Harvey ook optreden heeft in Paradiso maar die is helaas uitverkocht.quote:
ahquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Oud-college bezoeken die eerder dit jaar daar naartoe vertrokken is. Zie dat PJ Harvey ook optreden heeft in Paradiso maar die is helaas uitverkocht.
Doet je speaker het nog steeds niet?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:35 schreef Karzai het volgende:
okay ook maar een koptelefoon kopen, hoeven de buren niet mee te genieten en krijg ik geen politie aan de deur
waarschijnlijk ook beter geluid
Heb iets gemist denk ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG wat ben ik toch blij met die rugzak. Er kan echt ALTIJD meer in dan je denkt
Worstenbroodjes moet je ook aan Brabantse bakkers overlatenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:22 schreef Karzai het volgende:
weer eens bij mijn tante geweest, even een beetje bijgepraat
vond het worstenbroodje tegenvallen, beetje droog, maar zag dat je er ook kaas, ketchup en uitjes op kon doen
tosties zagen er ook goed uit.
kaal worstenbroodje was 2,70, dan zou ik toch eerder voor een saucijzenbroodje van de vomar gaan die ernaast zit
Nou ja gewoon, ik heb die tas al een jaar of zo. Begin april kwamen we terug van treinenrondje, tas "vol". Maar ja in Hannover moesten er nog wel 2 enorme literflessen bier bij in. Okee geen probleemquote:
Gewoon in stukjes snijden, dan kan er veel meer in zo'n tasquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Okee even verdapperen en kijken of en hoe ik nog 5 overhemden in mijn tas ga persen. En er moet nog veel meer bij.
Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja gewoon, ik heb die tas al een jaar of zo. Begin april kwamen we terug van treinenrondje, tas "vol". Maar ja in Hannover moesten er nog wel 2 enorme literflessen bier bij in. Okee geen probleemEn nu ik best wat warm spul mee wil naar Schotland: Kan gewoon allemaal
![]()
Sobersoquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worstenbroodjes moet je ook aan Brabantse bakkers overlaten
Ik ben wel een tassenkoper jaquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Ooooooooh ik dacht je hebt een nieuwe gekocht ofzo.
Gucci?quote:
Ik heb ook zo'n rugzak waarvan je denkt: holy fuck hoe heb je dat er allemaal ingekregen?!quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
OMG wat ben ik toch blij met die rugzak. Er kan echt ALTIJD meer in dan je denkt
Ik heb nu 2 rolkoffers, een grote trekkingrugzak, een laptoprugzak voor m'n werk, deze reisrugzak, een fototas, een klein rugzakje, twee schoudertassen en dan vergeet ik vast nog wel wat.quote:
Ik gebruik eigenlijk maar 2 tassen en 1 klein tasje op regelmatige basis.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 rolkoffers, een grote trekkingrugzak, een laptoprugzak voor m'n werk, deze reisrugzak, een fototas, een klein rugzakje, twee schoudertassen en dan vergeet ik vast nog wel wat.
Same.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook voor iedere gelegenheid wel een tas
Oh maar dat ziet er wel verdomd handig uit. Ja dat doe je beter dan in een Eastpak proppen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Het gaat nu over deze: https://reismonkey.nl/products/mark-ryden-handbagage-rugzak
Ik heb die ingebouwde regencape ook al een paar keer nodig gehad. Scotland shall be no exceptionquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh maar dat ziet er wel verdomd handig uit. Ja dat doe je beter dan in een Eastpak proppen.
Ik ga even noteren dat ik volgende maand echt een regenpak moet kopen. Bedankt dat ik door jou er ineens weer aan moet denken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb die ingebouwde regencape ook al een paar keer nodig gehad. Scotland shall be no exception
en dan nog de perfecte Ryanair tas als je toch bezig bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet ik weer een nieuwe tas.. zo'n speciale handbagage rugzak had ik nog nietBedankt @:Dr_Flash
Graag gedaan hoorquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet ik weer een nieuwe tas.. zo'n speciale handbagage rugzak had ik nog nietBedankt @:Dr_Flash
ik heb een nieuwe cameratas gezien die ik wil, maar eigenlijk te duur vind.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaarquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:04 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaar
Die had ik wel al, van toen Ryanair nog op Cyprus vloog.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan nog de perfecte Ryanair tas als je toch bezig bent.
En dat is hoe Elon Musk het serverpark van Twitter achter in een verhuiswagen donderdequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaar
Stiekem heb ik mijn winterjas al aan. Maar vaak wel open hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
maar schijnt de zon?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
Ik had een Mark ryden voor m'n laptop en alles wat ik mee wilde nemen. Heerlijke tas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
Het is dat ik nooit weg ga maar anders had ik die tas van Flash ook wel willen hebben ja. Ik ga daar echt goed op.
Ik heb geen gelegenheden, dus dat scheelt weer een tas. Nou ja, ik heb een grote boodschappentas van de toko, die gebruik ik meestal voor toogoodtogo-reserveringenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hier wel, maar ik zag niemand met een korte broek staan bij het schoolplein.quote:
quote:
Het is nu geen ochtendquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:09 schreef Ama het volgende:
En in de ochtend op de fiets is het sowieso nog best fris.
Niet?quote:
LA is wel lekker vroeg nuquote:
ja dat "flight approved" is hier in Europa nogal een rekbaar begripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik had net deze gevonden, bijna maximum handbagage afmetingen. Maar is currently unavailable![]()
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B0BYCRS5HB
Weekend is altijd zo voorbij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:15 schreef Pheno het volgende:
Werk klaar, dus ik maak me maar weer op voor een saaaaaaaai weekend. Gegroet, het is zo weer maandag
bloed?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ohja, het is alweer vrijdag
Morgen prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |