quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaar
Die had ik wel al, van toen Ryanair nog op Cyprus vloog.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en dan nog de perfecte Ryanair tas als je toch bezig bent.
En dat is hoe Elon Musk het serverpark van Twitter achter in een verhuiswagen donderdequote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je de wieltjes van je rolkoffer schroeft en je zet er twee schouderbanden aan, ben je klaar
Stiekem heb ik mijn winterjas al aan. Maar vaak wel open hoor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook voor iedere gelegenheid wel een tas
maar schijnt de zon?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
Ik had een Mark ryden voor m'n laptop en alles wat ik mee wilde nemen. Heerlijke tas.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef Ama het volgende:
Het is dat ik nooit weg ga maar anders had ik die tas van Flash ook wel willen hebben ja. Ik ga daar echt goed op.
Ik heb geen gelegenheden, dus dat scheelt weer een tas. Nou ja, ik heb een grote boodschappentas van de toko, die gebruik ik meestal voor toogoodtogo-reserveringenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 13:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook voor iedere gelegenheid wel een tas
Hier wel, maar ik zag niemand met een korte broek staan bij het schoolplein.quote:
quote:
Het is nu geen ochtendquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:09 schreef Ama het volgende:
En in de ochtend op de fiets is het sowieso nog best fris.
Niet?quote:
LA is wel lekker vroeg nuquote:
ja dat "flight approved" is hier in Europa nogal een rekbaar begripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik had net deze gevonden, bijna maximum handbagage afmetingen. Maar is currently unavailable![]()
https://www.amazon.com/gp/aw/d/B0BYCRS5HB
Weekend is altijd zo voorbij.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:15 schreef Pheno het volgende:
Werk klaar, dus ik maak me maar weer op voor een saaaaaaaai weekend. Gegroet, het is zo weer maandag
bloed?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:19 schreef essnhills het volgende:
Ohja, het is alweer vrijdag
Morgen prikken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |