Hier ook een saai weekend, hoop ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:15 schreef Pheno het volgende:
Werk klaar, dus ik maak me maar weer op voor een saaaaaaaai weekend. Gegroet, het is zo weer maandag
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Booster, is al 1200000000000 keer gezegd
Ik had net ook het idee dat ik hier als enige in korte broek over straat liepquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
Bosje weet allesquote:
ik weet nog niet wat mijn weekend gaat brengen, kan saai worden, kan spannend wordenquote:
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat mijn weekend gaat brengen, kan saai worden, kan spannend worden
success daarmee danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.
Ripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.
Heb je geen nuttig werk te doen of zo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:49 schreef Ama het volgende:
Holy shit, I'm so high, I just high fived this holiness.
Heerlijk. Ik zat echt te wachten tot jij ging reageren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen nuttig werk te doen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja stoppen met die onzinbende als je niets te doen hebt en ga bejaarde konten wassen dan of zo, of als je daar vies van bent een kaartje met ze leggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zat echt te wachten tot jij ging reageren.
*kijkt angstig naar @DeZwabberquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Las net het verhaal van Hoan Ton-That, daaruit blijkt dat de wereld banger moet zijn voor nerds dan voor schatrijke oude WEF mannetjes.
@:ditismijnmening
Boks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
*kijkt angstig naar @:DeZwabber
Ohnee wacht, ik ben zelf ook een nerd
Wanneer is de volgende nerdmeet?quote:
Ik niet, ik ben een coole kwiwi.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
*kijkt angstig naar @:DeZwabber
Ohnee wacht, ik ben zelf ook een nerd
Over een paar weken?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |