Hier ook een saai weekend, hoop ik.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:15 schreef Pheno het volgende:
Werk klaar, dus ik maak me maar weer op voor een saaaaaaaai weekend. Gegroet, het is zo weer maandag
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Booster, is al 1200000000000 keer gezegd
Ik had net ook het idee dat ik hier als enige in korte broek over straat liepquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:08 schreef dud0r het volgende:
![]()
Allemaal mensen met jassen aan op het schoolplein![]()
Kom ik aan in de korte broek en t shirt
Bosje weet allesquote:
ik weet nog niet wat mijn weekend gaat brengen, kan saai worden, kan spannend wordenquote:
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat mijn weekend gaat brengen, kan saai worden, kan spannend worden
success daarmee danquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.
Ripquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:47 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik kies in dit soort situaties altijd voor spannend, en ga voor onbeschermde seks bij een homo-ontmoetingsplaats.
Heb je geen nuttig werk te doen of zo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:49 schreef Ama het volgende:
Holy shit, I'm so high, I just high fived this holiness.
Heerlijk. Ik zat echt te wachten tot jij ging reageren.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je geen nuttig werk te doen of zo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja stoppen met die onzinbende als je niets te doen hebt en ga bejaarde konten wassen dan of zo, of als je daar vies van bent een kaartje met ze leggen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Heerlijk. Ik zat echt te wachten tot jij ging reageren.
*kijkt angstig naar @DeZwabberquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Las net het verhaal van Hoan Ton-That, daaruit blijkt dat de wereld banger moet zijn voor nerds dan voor schatrijke oude WEF mannetjes.
@:ditismijnmening
Boks.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
*kijkt angstig naar @:DeZwabber
Ohnee wacht, ik ben zelf ook een nerd
Wanneer is de volgende nerdmeet?quote:
Ik niet, ik ben een coole kwiwi.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Over een paar weken?quote:
Hmmmquote:
Wat is dat?quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:59 schreef essnhills het volgende:
Ik mag dingetjes haken voor de bruiloften volgend jaar
Bloemen voor bij mijn broer
Shawl voor vriendin
15 jaar geleden heb ik bij een grote gemeente gewerkt. Daar kon je ook al iemand gewoon aanklikken en door de hele stad volgen op basis van gezichtsherkenning. Denk dat je er nu meteen allerlei shit bij kunt zoeken.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Las net het verhaal van Hoan Ton-That, daaruit blijkt dat de wereld banger moet zijn voor nerds dan voor schatrijke oude WEF mannetjes.
@:ditismijnmening
Ja je krijgt echt alles te zien over iemand, toch inmiddels al wel bijna 100 keer gebruikt op jaarbasis in Nederland door Justitie.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
15 jaar geleden heb ik bij een grote gemeente gewerkt. Daar kon je ook al iemand gewoon aanklikken en door de hele stad volgen op basis van gezichtsherkenning. Denk dat je er nu meteen allerlei shit bij kunt zoeken.
Dimmy is wel een soort van kameleon die haarzelf kan transformeren.
Kwaliteitspersonenspeak voor wat krokettenmensen "sjaal" noemen.quote:
Ah.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaliteitspersonenspeak voor wat krokettenmensen "sjaal" noemen.
Op de conferentie waar ik was ging het ook over dat soort toepassingen. Je kunt best veel informatie aan elkaar verbinden zonder al teveel moeite.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je krijgt echt alles te zien over iemand, toch inmiddels al wel bijna 100 keer gebruikt op jaarbasis in Nederland door Justitie.
Nóg geavanceerder? Oh my.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de conferentie waar ik was ging het ook over dat soort toepassingen. Je kunt best veel informatie aan elkaar verbinden zonder al teveel moeite.
Nog geavanceerder dan excel-files van sommige mensen op FOK!.
AI tussen de systemen en je kunt persoonlijk koopgedrag correleren aan een potentieel toekomstige moord.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op de conferentie waar ik was ging het ook over dat soort toepassingen. Je kunt best veel informatie aan elkaar verbinden zonder al teveel moeite.
Een soort sjaal, maar dan net ff anders. Meer omslagdoek?quote:
quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 14:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou overdrijf je wel een beetje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ohhh nice, zie je nu ik een bril heb hoor ik er helemaal bijquote:
ik las gedroogdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh nice, zie je nu ik een bril heb hoor ik er helemaal bij
Daarvoor was ik maar een nepnerd. Ik werd gedoogd. Nu ben ik geaccepteerd
Dit is altijd erg gevaarlijk om van jezelf te zeggen.quote:
Krokettenquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kwaliteitspersonenspeak voor wat krokettenmensen "sjaal" noemen.
Ja maar ik heb nu het zelfvertrouwen van een eckte nerdquote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is altijd erg gevaarlijk om van jezelf te zeggen.
Net als zeggen dat je normaal bent.quote:Op vrijdag 6 oktober 2023 15:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is altijd erg gevaarlijk om van jezelf te zeggen.
Ik heb wel dorst jaquote:
Een normale nerdquote:
Does not computequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |