SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ken er zelf gewoon te veel die graag zouden willen, maar niet meer kunnen dan ze doen (en ook te vaak meer doen dan ze eigenlijk kunnen, waardoor ze de rest van de week serieus niets meer kunnen). Dus ja, kan zijn dat er mensen bij geholpen zijn, maar volgens mij zijn de chronisch zieken hier over het algemeen heel erg druk met vooruitgang bijeenschrapen en dan vind ik die opmerking van Los gewoon misplaatst.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet geheel ongelijk hoor. Nu weet ik niet hoe het zit met long covid, maar mij is ook ooit na een diagnose verteld dat ik niet meer zoveel kon doen, dat ik m'n hele leven moest leren om zuinig met m'n energie om te gaan, ook van een ergo geleerd om die punten/blokjes/knikkers tellen om energie over de dag te verdelen etc. Voorzichtig doen met sporten, en weet ik wat allemaal. Ik poste ook op een forum mee van mensen met die ziekte.
Na een jaar was ik het helemaal zat. Heb alles naast me neer gegooid en ben 'gewoon' weer gaan leven. Heb gewoon gedaan wat goed voelde, af en toe liep ik tegen een muur maar jammer dan. Paar jaar laten was ik aan het hardlopen, klimmen, skiën, fulltime aan het werk, etc. Heb soms nog pijn als ik te ver ga maar sta er niet tevel bij stil. Soms (vast niet altijd) werkt dat hele voorzichtig doen ook gewoon avererechts. Althans, dat is mijn ervaring. Anderen met dezelfde ziekte zitten nog steeds elke dag op dat forum te klagen dat ze niks kunnen. Een deel zal echt niet meer kunnen, maar een deel vindt ook vooral zichzelf heel zielig en probeert ook niks aan de situatie te veranderen.
Los zegt het wel weer als een lompe boer, maar in sommige gevallen (zoals bij mij) was dat echt de oplossing.
We doen gewoon alsof er creabea staatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:56 schreef Pheno het volgende:
Creabea dus, maar ja, autocorrect said no
Past die dud0r wel even aan. Mijn knopjes zijn wegquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof er creabea staat
Wel passend in de komende tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk eigenlijk aan een spookhuisje.
Ik verwachtte Weird Al Yankovich er nog tussendoorquote:
Nauwelijks nog een hypotheek voor te krijgen tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk eigenlijk aan een spookhuisje.
https://www.lego.com/nl-nl/product/haunted-house-10273quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nauwelijks nog een hypotheek voor te krijgen tegenwoordig.
Ooit kostte het flatje waar we toentertijd in woonden dat per maand. Jeez.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/haunted-house-10273
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/haunted-house-10273
Ja, LEGO heeft ook door dat mensen toch wel geld uitgeven, wat de prijs ook isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit kostte het flatje waar we toentertijd in woonden dat per maand. Jeez.
Mijn moeder heeft ooit 2 enorme bakken met lego bijna voor niks weggegevenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, LEGO heeft ook door dat mensen toch wel geld uitgeven, wat de prijs ook is
Deed mijn pa met marklin treintjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ooit 2 enorme bakken met lego bijna voor niks weggegevenZou nu goud waard geweest zijn
Nouja ditquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ken er zelf gewoon te veel die graag zouden willen, maar niet meer kunnen dan ze doen (en ook te vaak meer doen dan ze eigenlijk kunnen, waardoor ze de rest van de week serieus niets meer kunnen). Dus ja, kan zijn dat er mensen bij geholpen zijn, maar volgens mij zijn de chronisch zieken hier over het algemeen heel erg druk met vooruitgang bijeenschrapen en dan vind ik die opmerking van Los gewoon misplaatst.
Ik overwoog ooit met magic te beginnen, maar het altijd meer altijd nieuwer geldpompverdienmodel staat me echt tegen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:11 schreef Pheno het volgende:
Ben zo ook even aan het kijken of kaartspellen wat voor mij is. Maar Magic is me te "wtf kan er allemaal en waarom kost het me zo veel". Nu eens naar dat Pokemon TCG aan het kijken of ik het snap.
Fixedquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Ok, ik ben echt ziek. Lig RTL Boulevard van gisteren te kijken.
Oh dat is wel terminaal denk ik.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Rip aan mezelfquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh dat is wel terminaal denk ik.
Dit is wel heel ernstig. Ik ben gelukkig nooit zo ziek geweest dat ik dit ging kijken. Sterktequote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:12 schreef kwiwi het volgende:
Het begint kouder te worden, dus ik hoop langzaam met mijn treintjes te kunnen beginnen. Eerst maar weer een simpel baantje. Dus tafel in elkaar zetten, modelspoor, modelbouw, de hele santenkraam. Maar eerst maar een plan makenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:13 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog wat spul in huis halen voor het knutseltopic. Iets met karton en glow in the dark denk ik
Oh ja ik heb nog GitD filament. Misschien daar wat mee doen. Als zijdingetje. Wil per se iets met de hand makenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:13 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog wat spul in huis halen voor het knutseltopic. Iets met karton en glow in the dark denk ik
Is daar ook niet iets herfsterigs/halloweenerigs mee te maken voor het knutseltopic deze maand?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het begint kouder te worden, dus ik hoop langzaam met mijn treintjes te kunnen beginnen. Eerst maar weer een simpel baantje. Dus tafel in elkaar zetten, modelspoor, modelbouw, de hele santenkraam. Maar eerst maar een plan maken
Oh, dat ga ik niet redden denk ik. Zo snel ben ik niet. Dus als het in een maand moet gebeuren dan haak (hihaho) afquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is daar ook niet iets herfsterigs/halloweenerigs mee te maken voor het knutseltopic deze maand?
Leukquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk er ook over om straks weer wat te tekenen..
Heb gisteren op de dagbesteding wel een gestart gemaakt met iets Halloweenerigs. Maar dat ligt daar, ga ik volgende week weer aan verder
Kan ook weer wat bouwen met steentjes, Gisteren zoal gezegd, dacht ik, 6 dingen binnen gekregen 2 zijn er al af, maar die gaan naar mijn vader, tenzij hij ze niet mooi vindt, maar ik denk dat hij de Welsh COrgi wel leuk gaat vinden. Ga morgen naar hem en denk ook wel dat ik daar iets ga bouwen. Voor en na we naar het restaurant voor de lunch gaan.
Ook niet een onderdeeltje? Idk, herfstachtige boompjes om neer te zetten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik niet redden denk ik. Zo snel ben ik niet. Dus als het in een maand moet gebeuren dan haak (hihaho) afMaar zal tot wel een topique openen met het project.
Treintje op een rail. Een blad op de rails. En dan een vertrektijdenbordje maken waarop alle treinen uitvallen voor de horror.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, dat ga ik niet redden denk ik. Zo snel ben ik niet. Dus als het in een maand moet gebeuren dan haak (hihaho) afMaar zal tot wel een topique openen met het project.
En dan een normale pompoen kopen, daar een bloeddorstig monster van maken en die de trein half laten opetenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Treintje op een rail. Een blad op de rails. En dan een vertrektijdenbordje maken waarop alle treinen uitvallen voor de horror.
Yess.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan een normale pompoen kopen, daar een bloeddorstig monster van kopen en die de trein half laten opeten
Weet niet wat horroriger is, de uitvallende treinen of de bloeddorstige treinetende pompoenquote:
Nee, de dagbesteding is elders in de stad. Was ook al voordat ik woonde waar ik nu woon.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Leuk
Ik dacht eigenlijk dat je dagbesteding gewoon bij jou in het gebouw was
Maar laat je daar gewoon je tekeningen in progress gewoon liggen dan? Heb je een kluisje daar oid?
Glow is pas in November (tenminste dat lichtgebeuren wandelroute ding hier in EHV )quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:13 schreef essnhills het volgende:
Oh das wel fijn dat dat vertrouwen er isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, de dagbesteding is elders in de stad. Was ook al voordat ik woonde waar ik nu woon.
Niet echt in een kluis maar wel in een eigen doos. Daar kan in principe iedereen bij, maar men vertrouwt elkaar daar wel en er zijn altijd wel ogen die oplettend zijn...
De pompoen is tenminste een snelle dood.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Weet niet wat horroriger is, de uitvallende treinen of de bloeddorstige treinetende pompoen
Ik ben ook glow in the dark van plan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:13 schreef essnhills het volgende:
Supergaaf puik land.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:39 schreef Nattekat het volgende:
Ik lees net dat mijn gemeente na volgend jaar gigantisch in de financiële problemen komt omdat de overheid enorm bezuinigt op het gemeentefonds, en zo zijn er nog tig andere gemeenten. Wat een idioterie weer
Het is zelfs zo erg dat ze het niet eens gaan proberen. Ze gaan er van uit dat het teruggedraaid wordt. Moet ook wel, want de jeugdzorg kunnen ze al niet betalen zonder het uit de reserves te trekken.quote:
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer meequote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ze het niet eens gaan proberen. Ze gaan er van uit dat het teruggedraaid wordt. Moet ook wel, want de jeugdzorg kunnen ze al niet betalen zonder het uit de reserves te trekken.
Jaaa. En ik had ook een mobile met glow in the dark planeetjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef kwiwi het volgende:
Moest ineens weer denken aan de glow in the dark sterren die ik vroeger op m'n plafond had in m'n slaapkamerDat was toch wel tof.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer mee
Vaarwel Spijkenisse. Je was een gemeente.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer mee
Jaaaaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef kwiwi het volgende:
Moest ineens weer denken aan de glow in the dark sterren die ik vroeger op m'n plafond had in m'n slaapkamerDat was toch wel tof.
Oh.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig van de week besteld, voor op het werk maar misschien houd ik er wel een paar zelf.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Toen we nog op de basisschool zaten was mijn vader de bovenverdieping aan het verbouwen en sliepen we tijdelijk met zijn drieën op 1 kamer. Alle spullen van de muren af etc., gewoon 3 bedden in een verder vrij kale kamer.
Buurmeisje kwam oppassen. Toen hebben we alle GitD sterren en planeten die we hadden op het plafond en de muren geplakt. Helemaal vol.
Was echt heel gaaf
Lavalampen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Stiekem zou ik wel weer zo'n kamer willen. Ook met discobal en lavalamp enzoMaar ja, volwassen ditdat
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Stiekem zou ik wel weer zo'n kamer willen. Ook met discobal en lavalamp enzoMaar ja, volwassen ditdat
In de kwiwicavequote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
EXACTquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je bent volwassen. Niemand die je tegenhoudt toch
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je bent volwassen. Niemand die je tegenhoudt toch
ik heb een kamer appartement vol met lego, whats the difference?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Doe met lampjes. Die kunnen uit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenSoms is single zijn zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenSoms is single zijn zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een keer romantisch buiten naar de sterrenhemel turen en vragen of hij dat niet iedere dag zou willen.
En daarna gewoon je slaapkamerplafond beplakken
Was er een foto?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, die foto van net was van de woonkamer.
Why not both?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik hier zit te kijken twijfel ik tussen de raket en de klassieke.
De raket is tof maar de fles van de klassieke is groter.
https://mathmos.nl/lavalampen/alle-lavalampen/
Ook weer met karton?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook glow in the dark van plan.
Fixedquote:
GMTAquote:
is toch effectief hetzelfde. Alleen een paar planeten en de maanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk zou ik wel een sterrenhemel willen maken met van die glas fibers. Misschien een leuk betekenisvol moment opzoeken, en dan een nauwkeurige sterrenhemel van die dag maken.
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan zegt ie toch dat jij vet tof bent?quote:
quote:
Essiequote:
Die heeft stiekem al een doos vol staanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtig
Grmblquote:
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef mschol het volgende:
moet weer de dagelijkse taak eten vinden voltooien
En wat gebeurd er dan met die gemeentes?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Verzinnen wat je moet gaan koken welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijk
hier welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijk
koken kan sowieso niet met wat hier aan voedsel ligt, tenzij ik het weg wil gooienquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verzinnen wat je moet gaan koken wel
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua etenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:19 schreef mschol het volgende:
koken kan sowieso niet met wat hier aan voedsel ligt, tenzij ik het weg wil gooien
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in hebquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua eten
Platgebrand en nucleaire testsites gebouwdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat gebeurd er dan met die gemeentes?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Platgebrand en nucleaire testsites gebouwd
Ik vond 'm leuk.quote:
Uiteindelijk wel het makkelijkstequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt drastisch, maar ok.
Dan gewoon naar de chinees, zag dat die hier vandaag ook weer terug is van de vakantiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in heb
Valt een beetje tegen in vergelijking met walmart en ze verkopen hier ook niet de goeie froot loopsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua eten
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel het makkelijkste
vorige week al gedaan..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon naar de chinees, zag dat die hier vandaag ook weer terug is van de vakantie
Pasta boloquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in heb
Gewoon uit je raam kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?
Mja, bij de Walmart haal ik voornamelijk de basis dingen als water, frisdrank, bier, snacks en soms wat broodjes. Voor het echte eten gewoon naar restaurantsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen in vergelijking met walmart en ze verkopen hier ook niet de goeie froot loops
Waarom zou het bij mij opgeblazen moeten wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon uit je raam kijken
Krijgen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?
Oh ja hoor, de ondergang van de samenleving moet ķķk weer tot de laatste cent worden uitgebuitquote:
Nederland is klein genoeg dat iedereen mag meegenietenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou het bij mij opgeblazen moeten worden
Als je geen eigen keuken hebt is dat wel het handigst jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, bij de Walmart haal ik voornamelijk de basis dingen als water, frisdrank, bier, snacks en soms wat broodjes. Voor het echte eten gewoon naar restaurants
Laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:
In de meeste van die Amerikaanse hotels staat alleen een magnetronquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je geen eigen keuken hebt is dat wel het handigst ja
Da's de verkeerde.quote:
Echt he.quote:
Gaan ze het blussen met geluid danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:53 schreef Haags het volgende:
Staar hier een strandtent in de fik, stukkie verderop. Hoop sirenes zeg.
Ik heb ze geadviseerd om de Noordzee te gebruiken aangezien de zeespiegel stijgt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Gaan ze het blussen met geluid dan
gewoon daar lekker op wachten dan. Over 400 jaar is die wel hoog genoegquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb ze geadviseerd om de Noordzee te gebruiken aangezien de zeespiegel stijgt.
Nu nog buitenquote:
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.quote:
Oh.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.
Je stijgt wel tot grotere hoogtenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms klinkt een piepende lift lekkerder dan een geoliede machine.
Nee hoor, heb m'n eigen mening en niemand die daar wat over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mening is fout, Shii. Vraag maar even aan Buda wat je mag vinden
Ik vind dat specifieke nummer ook wel mooi hoorquote:
Buda heeft gesprokenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mening is fout, Shii. Vraag maar even aan Buda wat je mag vinden
Piepende liftquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat specifieke nummer ook wel mooi hoor
Oordopjes in doenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:15 schreef essnhills het volgende:
Zo
Stiiiiiiiiiiiiiiil
In mijhijjjjjjjj
Klopt wel als je oordopjes in doet?quote:
Gelachen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.
Mja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt wel als je oordopjes in doet?
Dat was De Dijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:18 schreef essnhills het volgende:
Dat kan eigenlijk ook niet
Want ze kwam binnen zonder kloppen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
Hé, zit je nou gewoon m'n KSC!wederhelft te versieren?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
In the Dutch mountainsquote:
Dit bevestigt wel dat het nogal eenheidsworst is.quote:
Flikker haar van de berg afquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hé, zit je nou gewoon m'n KSC!wederhelft te versieren?
Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat waren The Nits.quote:
Ja daar weet ik geen ander liedje bijquote:
Nu wil je 'm meer dan een ander 'm ooit gewild heeft?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik had er geen dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I see what you did there.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar weet ik geen ander liedje bij
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu wil je 'm meer dan een ander 'm ooit gewild heeft?
Wat een beschaafde selectiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
quote:
Ja valt best mee van de 1055 foto'squote:
foto's selecteren is het meeste werk dus dat zit er al opquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
Doe je er ook wat eten bij?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja valt best mee van de 1055 foto's
Ga je die bij travelsnacks posten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Nee, hij maakt een eigen topic in TRVquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je die bij travelsnacks posten?
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je er ook wat eten bij?
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijk
Naja zeg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Was jij laatst niet in Riga?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, hij maakt een eigen topic in TRV
Ja ik heb dus geen insta, daarom dat ik dat dus niet kanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was jij laatst niet in Riga?
Staat die erop?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed toetje welquote:
Gaat het wel?quote:
Ja heb al gevonden, maar nou moest ik helemaal zoeken en jij kon ZO een link postenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?
Wie is er jarig?quote:
nee tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? @:kwiwi jarig?
gefeliciteerd dan
Ohja ik heb nog druivenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al dat fruit en yoghurt vond ik maar duur..
Meid tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb al gevonden, maar nou moest ik helemaal zoeken en jij kon ZO een link posten
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjesquote:
gewoon dicht laten groeien en plakoorbellen plakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
na hoeveel weken durfen jullie oorgaatjes snachts zonder oorbel te laten?
Dankjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? @:kwiwi jarig?
gefeliciteerd dan
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjes
Ik heb nog steeds altijd oorbellen inquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Van die roze diamant stickersquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon dicht laten groeien en plakoorbellen plakken
Wtfquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjes
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel kaarsjes worden er dit jaar uitgeblazen gehoest?
hmmquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds altijd oorbellen in
Mooie taartquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kwiwi ben je jarig?!
Dat heb ik helemaal niet mee gekregen
gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Nou ja hij heeft nog weekenddienst deze week dus ik snap het welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf![]()
ziek zijn ben je samen hoor
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefelicitaart @:kwiwi![]()
[ afbeelding ]
Als ik het zo hoor zijn veel mensen ziek. De helft van de mensen die me belden vandaag waren of nu ook ziek of net weer aan de beterende hand.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
beterschap dan in iedergeval
ik heb ook een vervelend kuchje momenteel
mja ik hoor het ook om mij heen, ook meerdere die positief testen op coronaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor zijn veel mensen ziek. De helft van de mensen die me belden vandaag waren of nu ook ziek of net weer aan de beterende hand.
gewoon gaan liggen en 2 spijkers er doorheen jassenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen goede oorbellen om te slapen dus nu moet ik elke keer dat balletje op die eerste piercing zien te draaien
Ah je bent bang dat de gaatjes 's nachts dichtgroeien?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen goede oorbellen om te slapen dus nu moet ik elke keer dat balletje op die eerste piercing zien te draaien
denk dat dat niet beter slaapt dat de andere oorbellen die ik hebquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gaan liggen en 2 spijkers er doorheen jassen
Of er spinnen in nestelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah je bent bang dat de gaatjes 's nachts dichtgroeien?
ja weet niet hoe snel dat gaatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah je bent bang dat de gaatjes 's nachts dichtgroeien?
In je oorlel? Dan zou dat geen probleem meer moeten zijn voor een nacht, als het verder geen wondjes meer zijn zeg maar. Als het wel nog wondjes zijn moet je ze steeds weer open prikken 's ochtends, dat is niet zo lekker natuurlijk.quote:
denk nie dat het nog wondjes zijn , misschien volgende week proberenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In je oorlel? Dan zou dat geen probleem meer moeten zijn voor een nacht, als het verder geen wondjes meer zijn zeg maar. Als het wel nog wondjes zijn moet je ze steeds weer open prikken 's ochtends, dat is niet zo lekker natuurlijk.
nee die hou ik privequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien even een foto van je lel maken?
Sowieso groeit dat na 2 maanden echt niet in een paar uurtjes zo erg dicht dat je een oorbel er niet meer doorheen zou kunnen prikken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk nie dat het nog wondjes zijn , misschien volgende week proberen
Is er iets speciaals dat je een lunch hebt?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel zin in de lunch morgen. Misschien toch alvast bedenken wat ik ga bestellen
nee dat lijkt mij ook wat snel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso groeit dat na 2 maanden echt niet in een paar uurtjes zo erg dicht dat je een oorbel er niet meer doorheen zou kunnen prikken.
een slang met voeten en oren... what's next?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook wat snel.
Heb nieuwe oorbellen maar daar is het helaas onmogelijk om mee te slapen.
Niet zo zeer speciaals. Maar mijn vader had voor zijn verjaardag dit jaar een lunchbon gekregen. dus die gaan we morgen verzilveren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er iets speciaals dat je een lunch hebt?
Hongerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er iets speciaals dat je een lunch hebt?
Ik ben lui en draag altijd dezelfde oorbellen die ook 's nachts geen probleem zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook wat snel.
Heb nieuwe oorbellen maar daar is het helaas onmogelijk om mee te slapen.
spinnenwebjes in de gaatjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of er spinnen in nestelen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een slang met voeten en oren... what's next?
een slang met voeten en oren en 2 'staarten'?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een slang met voeten en oren... what's next?
Chat GPT laten doenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
Kost toch best een hoop tijd zo'n verslagje tikken, ga morgen wel verder
Ja die weet toch allemaal niet waar die foto's zijn gemaakt en wat ik heb gedaanquote:
Weet de lezer dat dan wel??quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die weet toch allemaal niet waar die foto's zijn gemaakt en wat ik heb gedaan
Kun je gewoon even vertellen en dan maakt hij er een leuk verhaaltje van.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die weet toch allemaal niet waar die foto's zijn gemaakt en wat ik heb gedaan
Als ik het erbij tik welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet de lezer dat dan wel??
Bij sommige foto's moet ik zelf al te hard nadenken waar het was, laat staan dat zo'n machientje dat weetquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je gewoon even vertellen en dan maakt hij er een leuk verhaaltje van.
Die kijkt gewoon even in de metadata van de foto en kan je er dan alles over vertellen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij sommige foto's moet ik zelf al te hard nadenken waar het was, laat staan dat zo'n machientje dat weet
Ik heb wel gps en dergelijke uitstaan in de metadataquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kijkt gewoon even in de metadata van de foto en kan je er dan alles over vertellen.
Zelfs dan lukt het vast wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel gps en dergelijke uitstaan in de metadata
Ja ten opzichte van elkaar bewegen ze niet. Maar in zijn geheel verschuift hij wel door het jaar heen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is toch effectief hetzelfde. Alleen een paar planeten en de maan![]()
Of wou je de Perseīden gaan nabootsen?
Niet om op te scheppen, maar dat durf ik al sinds m'n geboorte.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Na een jaar, en dan nog gaat het soms misquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
Is mij nog niet gelukt bij mijn eigen foto's om dat te achterhalenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het vast wel.
dat je ze door moet prikken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Na een jaar, en dan nog gaat het soms mis
Even op reddit posten. Die mensen knipperen een keer met hun ogen en weten dan waar het is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is mij nog niet gelukt bij mijn eigen foto's om dat te achterhalen
Anders gewoon deze maar even bouwen, stuk makkelijkerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ten opzichte van elkaar bewegen ze niet. Maar in zijn geheel verschuift hij wel door het jaar heen.
Wel er even bij zetten dat het niet in Nederland isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op reddit posten. Die mensen knipperen een keer met hun ogen en weten dan waar het is.
Cool!quote:
Op reddit zitten sowieso hoofdzakelijk enge mensenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op reddit posten. Die mensen knipperen een keer met hun ogen en weten dan waar het is.
Mogelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik weet niet of ik nou te neurotisch ben
Absoluutquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
of dat een hoop Nederlandse acteurs zo houterig zijn in het praten
Ga eten danquote:
nog een keer eten danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Weer honger
Heb je nog een pizza's in de vriezer liggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Corona-jaardag?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wordt straks wel weer hoestend wakker
Meer etenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ojah verdammt dat event is ook geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast gekke dingen gedaan met Fles en Liesje.
Ja die worden dan weer niet vermeld in de Travelsnack ...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast gekke dingen gedaan met Fles en Liesje.
quote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog een pizza's in de vriezer liggen?
Neen want daar word ik dik van.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |