Gaat het wel?quote:
Ja heb al gevonden, maar nou moest ik helemaal zoeken en jij kon ZO een link postenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?
Wie is er jarig?quote:
nee tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? @:kwiwi jarig?
gefeliciteerd dan
Ohja ik heb nog druivenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al dat fruit en yoghurt vond ik maar duur..
Meid tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb al gevonden, maar nou moest ik helemaal zoeken en jij kon ZO een link posten
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjesquote:
gewoon dicht laten groeien en plakoorbellen plakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
na hoeveel weken durfen jullie oorgaatjes snachts zonder oorbel te laten?
Dankjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? @:kwiwi jarig?
gefeliciteerd dan
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjes
Ik heb nog steeds altijd oorbellen inquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
na hoeveel weken durfen jullie oorgaatjes snachts zonder oorbel te laten?
Van die roze diamant stickersquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon dicht laten groeien en plakoorbellen plakken
Wtfquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjes
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel kaarsjes worden er dit jaar uitgeblazen gehoest?
hmmquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds altijd oorbellen in
Mooie taartquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kwiwi ben je jarig?!
Dat heb ik helemaal niet mee gekregen
gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Nou ja hij heeft nog weekenddienst deze week dus ik snap het welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf![]()
ziek zijn ben je samen hoor
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gefelicitaart @:kwiwi![]()
[ afbeelding ]
Als ik het zo hoor zijn veel mensen ziek. De helft van de mensen die me belden vandaag waren of nu ook ziek of net weer aan de beterende hand.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
beterschap dan in iedergeval
ik heb ook een vervelend kuchje momenteel
mja ik hoor het ook om mij heen, ook meerdere die positief testen op coronaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor zijn veel mensen ziek. De helft van de mensen die me belden vandaag waren of nu ook ziek of net weer aan de beterende hand.
gewoon gaan liggen en 2 spijkers er doorheen jassenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen goede oorbellen om te slapen dus nu moet ik elke keer dat balletje op die eerste piercing zien te draaien
Ah je bent bang dat de gaatjes 's nachts dichtgroeien?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:51 schreef bitterbal het volgende:
ik heb geen goede oorbellen om te slapen dus nu moet ik elke keer dat balletje op die eerste piercing zien te draaien
denk dat dat niet beter slaapt dat de andere oorbellen die ik hebquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:52 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon gaan liggen en 2 spijkers er doorheen jassen
Of er spinnen in nestelen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah je bent bang dat de gaatjes 's nachts dichtgroeien?
ja weet niet hoe snel dat gaatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah je bent bang dat de gaatjes 's nachts dichtgroeien?
In je oorlel? Dan zou dat geen probleem meer moeten zijn voor een nacht, als het verder geen wondjes meer zijn zeg maar. Als het wel nog wondjes zijn moet je ze steeds weer open prikken 's ochtends, dat is niet zo lekker natuurlijk.quote:
denk nie dat het nog wondjes zijn , misschien volgende week proberenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In je oorlel? Dan zou dat geen probleem meer moeten zijn voor een nacht, als het verder geen wondjes meer zijn zeg maar. Als het wel nog wondjes zijn moet je ze steeds weer open prikken 's ochtends, dat is niet zo lekker natuurlijk.
nee die hou ik privequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Misschien even een foto van je lel maken?
Sowieso groeit dat na 2 maanden echt niet in een paar uurtjes zo erg dicht dat je een oorbel er niet meer doorheen zou kunnen prikken.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk nie dat het nog wondjes zijn , misschien volgende week proberen
Is er iets speciaals dat je een lunch hebt?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel zin in de lunch morgen. Misschien toch alvast bedenken wat ik ga bestellen
nee dat lijkt mij ook wat snel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sowieso groeit dat na 2 maanden echt niet in een paar uurtjes zo erg dicht dat je een oorbel er niet meer doorheen zou kunnen prikken.
een slang met voeten en oren... what's next?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook wat snel.
Heb nieuwe oorbellen maar daar is het helaas onmogelijk om mee te slapen.
Niet zo zeer speciaals. Maar mijn vader had voor zijn verjaardag dit jaar een lunchbon gekregen. dus die gaan we morgen verzilveren.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er iets speciaals dat je een lunch hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |