Wat een beschaafde selectiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
quote:
Ja valt best mee van de 1055 foto'squote:
foto's selecteren is het meeste werk dus dat zit er al opquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
Doe je er ook wat eten bij?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja valt best mee van de 1055 foto's
Ga je die bij travelsnacks posten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Nee, hij maakt een eigen topic in TRVquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je die bij travelsnacks posten?
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je er ook wat eten bij?
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijk
Naja zeg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Was jij laatst niet in Riga?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, hij maakt een eigen topic in TRV
Ja ik heb dus geen insta, daarom dat ik dat dus niet kanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was jij laatst niet in Riga?
Staat die erop?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed toetje welquote:
Gaat het wel?quote:
Ja heb al gevonden, maar nou moest ik helemaal zoeken en jij kon ZO een link postenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?
Wie is er jarig?quote:
nee tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? @:kwiwi jarig?
gefeliciteerd dan
Ohja ik heb nog druivenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al dat fruit en yoghurt vond ik maar duur..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |