Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef mschol het volgende:
moet weer de dagelijkse taak eten vinden voltooien
En wat gebeurd er dan met die gemeentes?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer mee
Verzinnen wat je moet gaan koken welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijk
hier welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijk
koken kan sowieso niet met wat hier aan voedsel ligt, tenzij ik het weg wil gooienquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verzinnen wat je moet gaan koken wel
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua etenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:19 schreef mschol het volgende:
koken kan sowieso niet met wat hier aan voedsel ligt, tenzij ik het weg wil gooien
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in hebquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua eten
Platgebrand en nucleaire testsites gebouwdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat gebeurd er dan met die gemeentes?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Platgebrand en nucleaire testsites gebouwd
Ik vond 'm leuk.quote:
Uiteindelijk wel het makkelijkstequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt drastisch, maar ok.
Dan gewoon naar de chinees, zag dat die hier vandaag ook weer terug is van de vakantiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in heb
Valt een beetje tegen in vergelijking met walmart en ze verkopen hier ook niet de goeie froot loopsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua eten
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel het makkelijkste
vorige week al gedaan..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon naar de chinees, zag dat die hier vandaag ook weer terug is van de vakantie
Pasta boloquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in heb
Gewoon uit je raam kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?
Mja, bij de Walmart haal ik voornamelijk de basis dingen als water, frisdrank, bier, snacks en soms wat broodjes. Voor het echte eten gewoon naar restaurantsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen in vergelijking met walmart en ze verkopen hier ook niet de goeie froot loops
Waarom zou het bij mij opgeblazen moeten wordenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon uit je raam kijken
Krijgen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?
Oh ja hoor, de ondergang van de samenleving moet ķķk weer tot de laatste cent worden uitgebuitquote:
Nederland is klein genoeg dat iedereen mag meegenietenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou het bij mij opgeblazen moeten worden
Als je geen eigen keuken hebt is dat wel het handigst jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, bij de Walmart haal ik voornamelijk de basis dingen als water, frisdrank, bier, snacks en soms wat broodjes. Voor het echte eten gewoon naar restaurants
Laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:
In de meeste van die Amerikaanse hotels staat alleen een magnetronquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je geen eigen keuken hebt is dat wel het handigst ja
Da's de verkeerde.quote:
Echt he.quote:
Gaan ze het blussen met geluid danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:53 schreef Haags het volgende:
Staar hier een strandtent in de fik, stukkie verderop. Hoop sirenes zeg.
Ik heb ze geadviseerd om de Noordzee te gebruiken aangezien de zeespiegel stijgt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Gaan ze het blussen met geluid dan
gewoon daar lekker op wachten dan. Over 400 jaar is die wel hoog genoegquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb ze geadviseerd om de Noordzee te gebruiken aangezien de zeespiegel stijgt.
Nu nog buitenquote:
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.quote:
Oh.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.
Je stijgt wel tot grotere hoogtenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms klinkt een piepende lift lekkerder dan een geoliede machine.
Nee hoor, heb m'n eigen mening en niemand die daar wat over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mening is fout, Shii. Vraag maar even aan Buda wat je mag vinden
Ik vind dat specifieke nummer ook wel mooi hoorquote:
Buda heeft gesprokenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mening is fout, Shii. Vraag maar even aan Buda wat je mag vinden
Piepende liftquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat specifieke nummer ook wel mooi hoor
Oordopjes in doenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:15 schreef essnhills het volgende:
Zo
Stiiiiiiiiiiiiiiil
In mijhijjjjjjjj
Klopt wel als je oordopjes in doet?quote:
Gelachen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.
Mja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt wel als je oordopjes in doet?
Dat was De Dijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:18 schreef essnhills het volgende:
Dat kan eigenlijk ook niet
Want ze kwam binnen zonder kloppen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
Hé, zit je nou gewoon m'n KSC!wederhelft te versieren?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
In the Dutch mountainsquote:
Dit bevestigt wel dat het nogal eenheidsworst is.quote:
Flikker haar van de berg afquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hé, zit je nou gewoon m'n KSC!wederhelft te versieren?
Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat waren The Nits.quote:
Ja daar weet ik geen ander liedje bijquote:
Nu wil je 'm meer dan een ander 'm ooit gewild heeft?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik had er geen dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I see what you did there.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar weet ik geen ander liedje bij
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu wil je 'm meer dan een ander 'm ooit gewild heeft?
Wat een beschaafde selectiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
quote:
Ja valt best mee van de 1055 foto'squote:
foto's selecteren is het meeste werk dus dat zit er al opquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
Doe je er ook wat eten bij?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja valt best mee van de 1055 foto's
Ga je die bij travelsnacks posten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Nee, hij maakt een eigen topic in TRVquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je die bij travelsnacks posten?
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je er ook wat eten bij?
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijk
Naja zeg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Was jij laatst niet in Riga?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, hij maakt een eigen topic in TRV
Ja ik heb dus geen insta, daarom dat ik dat dus niet kanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was jij laatst niet in Riga?
Staat die erop?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |