Het is zelfs zo erg dat ze het niet eens gaan proberen. Ze gaan er van uit dat het teruggedraaid wordt. Moet ook wel, want de jeugdzorg kunnen ze al niet betalen zonder het uit de reserves te trekken.quote:
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer meequote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ze het niet eens gaan proberen. Ze gaan er van uit dat het teruggedraaid wordt. Moet ook wel, want de jeugdzorg kunnen ze al niet betalen zonder het uit de reserves te trekken.
Jaaa. En ik had ook een mobile met glow in the dark planeetjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef kwiwi het volgende:
Moest ineens weer denken aan de glow in the dark sterren die ik vroeger op m'n plafond had in m'n slaapkamerDat was toch wel tof.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer mee
Vaarwel Spijkenisse. Je was een gemeente.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer mee
Jaaaaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef kwiwi het volgende:
Moest ineens weer denken aan de glow in the dark sterren die ik vroeger op m'n plafond had in m'n slaapkamerDat was toch wel tof.
Oh.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig van de week besteld, voor op het werk maar misschien houd ik er wel een paar zelf.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:41 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaaaa
Toen we nog op de basisschool zaten was mijn vader de bovenverdieping aan het verbouwen en sliepen we tijdelijk met zijn drieën op 1 kamer. Alle spullen van de muren af etc., gewoon 3 bedden in een verder vrij kale kamer.
Buurmeisje kwam oppassen. Toen hebben we alle GitD sterren en planeten die we hadden op het plafond en de muren geplakt. Helemaal vol.
Was echt heel gaaf
Lavalampen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Stiekem zou ik wel weer zo'n kamer willen. Ook met discobal en lavalamp enzoMaar ja, volwassen ditdat
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Stiekem zou ik wel weer zo'n kamer willen. Ook met discobal en lavalamp enzoMaar ja, volwassen ditdat
In de kwiwicavequote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
EXACTquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je bent volwassen. Niemand die je tegenhoudt toch
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja je bent volwassen. Niemand die je tegenhoudt toch
ik heb een kamer appartement vol met lego, whats the difference?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Doe met lampjes. Die kunnen uit.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenSoms is single zijn zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenSoms is single zijn zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een keer romantisch buiten naar de sterrenhemel turen en vragen of hij dat niet iedere dag zou willen.
En daarna gewoon je slaapkamerplafond beplakken
Was er een foto?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, die foto van net was van de woonkamer.
Why not both?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik hier zit te kijken twijfel ik tussen de raket en de klassieke.
De raket is tof maar de fles van de klassieke is groter.
https://mathmos.nl/lavalampen/alle-lavalampen/
Ook weer met karton?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook glow in the dark van plan.
Fixedquote:
GMTAquote:
is toch effectief hetzelfde. Alleen een paar planeten en de maanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk zou ik wel een sterrenhemel willen maken met van die glas fibers. Misschien een leuk betekenisvol moment opzoeken, en dan een nauwkeurige sterrenhemel van die dag maken.
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar dan zegt ie toch dat jij vet tof bent?quote:
quote:
Essiequote:
Die heeft stiekem al een doos vol staanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |