quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een keer romantisch buiten naar de sterrenhemel turen en vragen of hij dat niet iedere dag zou willen.
En daarna gewoon je slaapkamerplafond beplakken
Was er een foto?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedoel, die foto van net was van de woonkamer.
Why not both?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:57 schreef DeZwabber het volgende:
Iedere keer als ik hier zit te kijken twijfel ik tussen de raket en de klassieke.
De raket is tof maar de fles van de klassieke is groter.
https://mathmos.nl/lavalampen/alle-lavalampen/
Ook weer met karton?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik ben ook glow in the dark van plan.
Fixedquote:
GMTAquote:
is toch effectief hetzelfde. Alleen een paar planeten en de maanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk zou ik wel een sterrenhemel willen maken met van die glas fibers. Misschien een leuk betekenisvol moment opzoeken, en dan een nauwkeurige sterrenhemel van die dag maken.
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenSoms is single zijn zo slecht nog niet
Maar dan zegt ie toch dat jij vet tof bent?quote:
quote:
Essiequote:
Die heeft stiekem al een doos vol staanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |