Nederland is klein genoeg dat iedereen mag meegenietenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou het bij mij opgeblazen moeten worden
Als je geen eigen keuken hebt is dat wel het handigst jaquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja, bij de Walmart haal ik voornamelijk de basis dingen als water, frisdrank, bier, snacks en soms wat broodjes. Voor het echte eten gewoon naar restaurants
Laat maar vallen want het komt er toch wel vanquote:
In de meeste van die Amerikaanse hotels staat alleen een magnetronquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Als je geen eigen keuken hebt is dat wel het handigst ja
Da's de verkeerde.quote:
Echt he.quote:
Gaan ze het blussen met geluid danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:53 schreef Haags het volgende:
Staar hier een strandtent in de fik, stukkie verderop. Hoop sirenes zeg.
Ik heb ze geadviseerd om de Noordzee te gebruiken aangezien de zeespiegel stijgt.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
Echt he.
[..]
Gaan ze het blussen met geluid dan
gewoon daar lekker op wachten dan. Over 400 jaar is die wel hoog genoegquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:56 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb ze geadviseerd om de Noordzee te gebruiken aangezien de zeespiegel stijgt.
Nu nog buitenquote:
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.quote:
Oh.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |