is toch effectief hetzelfde. Alleen een paar planeten en de maanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:50 schreef DeZwabber het volgende:
Eigenlijk zou ik wel een sterrenhemel willen maken met van die glas fibers. Misschien een leuk betekenisvol moment opzoeken, en dan een nauwkeurige sterrenhemel van die dag maken.
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtigquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja weet niet of gergi onder zo'n sterrenhemel wil slapenSoms is single zijn zo slecht nog niet
Maar dan zegt ie toch dat jij vet tof bent?quote:
quote:
Essiequote:
Die heeft stiekem al een doos vol staanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gergi is een kind, die vindt zoiets prachtig
Grmblquote:
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:15 schreef mschol het volgende:
moet weer de dagelijkse taak eten vinden voltooien
En wat gebeurd er dan met die gemeentes?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alle gemeentes met paupermensen worden gewoon opgeheven. Gewoon streep erdoor, klaar. Rats boem u doet niet meer mee
Verzinnen wat je moet gaan koken welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijk
hier welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh eten vinden is meestal niet zo moeilijk
koken kan sowieso niet met wat hier aan voedsel ligt, tenzij ik het weg wil gooienquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verzinnen wat je moet gaan koken wel
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua etenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:19 schreef mschol het volgende:
koken kan sowieso niet met wat hier aan voedsel ligt, tenzij ik het weg wil gooien
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in hebquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua eten
Platgebrand en nucleaire testsites gebouwdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En wat gebeurd er dan met die gemeentes?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Platgebrand en nucleaire testsites gebouwd
Ik vond 'm leuk.quote:
Uiteindelijk wel het makkelijkstequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Klinkt drastisch, maar ok.
Dan gewoon naar de chinees, zag dat die hier vandaag ook weer terug is van de vakantiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in heb
Valt een beetje tegen in vergelijking met walmart en ze verkopen hier ook niet de goeie froot loopsquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga gewoon elke dag naar de AH, alleen deze week loop ik daar een beetje dolend en verloren doorheen, zit nog teveel in de vakantiemodus denk ik qua eten
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Uiteindelijk wel het makkelijkste
vorige week al gedaan..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan gewoon naar de chinees, zag dat die hier vandaag ook weer terug is van de vakantie
Pasta boloquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:21 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, is een optie, maar weet gewoon niet waar ik zin in heb
Gewoon uit je raam kijkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Krijgen we dan wel livestreams van zodra de bommen vallen, beetje vermaak zoals ze vroeger in Vegas in de woestijn deden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |