Je stijgt wel tot grotere hoogtenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Soms klinkt een piepende lift lekkerder dan een geoliede machine.
Nee hoor, heb m'n eigen mening en niemand die daar wat over te zeggen heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mening is fout, Shii. Vraag maar even aan Buda wat je mag vinden
Ik vind dat specifieke nummer ook wel mooi hoorquote:
Buda heeft gesprokenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Je mening is fout, Shii. Vraag maar even aan Buda wat je mag vinden
Piepende liftquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat specifieke nummer ook wel mooi hoor
Oordopjes in doenquote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:15 schreef essnhills het volgende:
Zo
Stiiiiiiiiiiiiiiil
In mijhijjjjjjjj
Klopt wel als je oordopjes in doet?quote:
Gelachen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar Doe Maar is goede boomermuziek en Van Dik Hout heeft een zanger die klinkt als een piepende lift.
Mja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Klopt wel als je oordopjes in doet?
Dat was De Dijk.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:18 schreef essnhills het volgende:
Dat kan eigenlijk ook niet
Want ze kwam binnen zonder kloppen
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
Hé, zit je nou gewoon m'n KSC!wederhelft te versieren?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:17 schreef Shii het volgende:
[..]
Kom bij me zitten, sla je arm om me heen en houd me stevig vast.
In the Dutch mountainsquote:
Dit bevestigt wel dat het nogal eenheidsworst is.quote:
Flikker haar van de berg afquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hé, zit je nou gewoon m'n KSC!wederhelft te versieren?
Ja.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat waren The Nits.quote:
Ja daar weet ik geen ander liedje bijquote:
Nu wil je 'm meer dan een ander 'm ooit gewild heeft?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ik had er geen dus.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
I see what you did there.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja daar weet ik geen ander liedje bij
Nou, nou, nouquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nu wil je 'm meer dan een ander 'm ooit gewild heeft?
Wat een beschaafde selectiequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
quote:
Ja valt best mee van de 1055 foto'squote:
foto's selecteren is het meeste werk dus dat zit er al opquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Probeer mijn reisverslagje te typen, kost toch altijd veel meer tijd dan je verwacht. Die 35 foto's helpen misschien ook niet mee
Doe je er ook wat eten bij?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja valt best mee van de 1055 foto's
Ga je die bij travelsnacks posten?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:23 schreef LTVDK het volgende:
Nee, hij maakt een eigen topic in TRVquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ga je die bij travelsnacks posten?
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Doe je er ook wat eten bij?
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb niet zoveel foto's van eten eigenlijk
Naja zeg.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sletjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Was jij laatst niet in Riga?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, hij maakt een eigen topic in TRV
Ja ik heb dus geen insta, daarom dat ik dat dus niet kanquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Foto's van je eten maken is ook voor instasletjes
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:35 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was jij laatst niet in Riga?
Staat die erop?
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |