Gaat het wel?quote:
Ja heb al gevonden, maar nou moest ik helemaal zoeken en jij kon ZO een link postenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Op welke leeftijd ga jij je kind leren niet naar de bekende weg te vragen?
Wie is er jarig?quote:
nee tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? @:kwiwi jarig?
gefeliciteerd dan
Ohja ik heb nog druivenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, al dat fruit en yoghurt vond ik maar duur..
Meid tochquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja heb al gevonden, maar nou moest ik helemaal zoeken en jij kon ZO een link posten
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjesquote:
gewoon dicht laten groeien en plakoorbellen plakkenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
na hoeveel weken durfen jullie oorgaatjes snachts zonder oorbel te laten?
Dankjequote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
wat? @:kwiwi jarig?
gefeliciteerd dan
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjes
Ik heb nog steeds altijd oorbellen inquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
na hoeveel weken durfen jullie oorgaatjes snachts zonder oorbel te laten?
Van die roze diamant stickersquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon dicht laten groeien en plakoorbellen plakken
Wtfquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, maar ik hoest en snotter blijkbaar teveel. Of Bacillus Maximus even naar haar eigen kamer wilde gaan met de stapel medicijnen en zakdoekjes
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
hoeveel kaarsjes worden er dit jaar uitgeblazen gehoest?
hmmquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:45 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds altijd oorbellen in
Mooie taartquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
kwiwi ben je jarig?!
Dat heb ik helemaal niet mee gekregen
gefeliciteerd!![]()
[ afbeelding ]
Nou ja hij heeft nog weekenddienst deze week dus ik snap het welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wtf![]()
ziek zijn ben je samen hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |