Anders gewoon deze maar even bouwen, stuk makkelijkerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ten opzichte van elkaar bewegen ze niet. Maar in zijn geheel verschuift hij wel door het jaar heen.
Wel er even bij zetten dat het niet in Nederland isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op reddit posten. Die mensen knipperen een keer met hun ogen en weten dan waar het is.
Cool!quote:
Op reddit zitten sowieso hoofdzakelijk enge mensenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Even op reddit posten. Die mensen knipperen een keer met hun ogen en weten dan waar het is.
Mogelijkquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
Maar ik weet niet of ik nou te neurotisch ben
Absoluutquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:39 schreef DeZwabber het volgende:
of dat een hoop Nederlandse acteurs zo houterig zijn in het praten
Ga eten danquote:
nog een keer eten danquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Weer honger
Heb je nog een pizza's in de vriezer liggen?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Corona-jaardag?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die wordt straks wel weer hoestend wakker
Meer etenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:21 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ojah verdammt dat event is ook geweestquote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast gekke dingen gedaan met Fles en Liesje.
Ja die worden dan weer niet vermeld in de Travelsnack ...quote:Op donderdag 5 oktober 2023 22:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vast gekke dingen gedaan met Fles en Liesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |