Hongerquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is er iets speciaals dat je een lunch hebt?
Ik ben lui en draag altijd dezelfde oorbellen die ook 's nachts geen probleem zijnquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee dat lijkt mij ook wat snel.
Heb nieuwe oorbellen maar daar is het helaas onmogelijk om mee te slapen.
spinnenwebjes in de gaatjesquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of er spinnen in nestelen.
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een slang met voeten en oren... what's next?
een slang met voeten en oren en 2 'staarten'?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
een slang met voeten en oren... what's next?
Chat GPT laten doenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:13 schreef LTVDK het volgende:
Kost toch best een hoop tijd zo'n verslagje tikken, ga morgen wel verder
Ja die weet toch allemaal niet waar die foto's zijn gemaakt en wat ik heb gedaanquote:
Weet de lezer dat dan wel??quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die weet toch allemaal niet waar die foto's zijn gemaakt en wat ik heb gedaan
Kun je gewoon even vertellen en dan maakt hij er een leuk verhaaltje van.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die weet toch allemaal niet waar die foto's zijn gemaakt en wat ik heb gedaan
Als ik het erbij tik welquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Weet de lezer dat dan wel??
Bij sommige foto's moet ik zelf al te hard nadenken waar het was, laat staan dat zo'n machientje dat weetquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je gewoon even vertellen en dan maakt hij er een leuk verhaaltje van.
Die kijkt gewoon even in de metadata van de foto en kan je er dan alles over vertellen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij sommige foto's moet ik zelf al te hard nadenken waar het was, laat staan dat zo'n machientje dat weet
Ik heb wel gps en dergelijke uitstaan in de metadataquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die kijkt gewoon even in de metadata van de foto en kan je er dan alles over vertellen.
Zelfs dan lukt het vast wel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb wel gps en dergelijke uitstaan in de metadata
Ja ten opzichte van elkaar bewegen ze niet. Maar in zijn geheel verschuift hij wel door het jaar heen.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is toch effectief hetzelfde. Alleen een paar planeten en de maan![]()
Of wou je de Perseïden gaan nabootsen?
Niet om op te scheppen, maar dat durf ik al sinds m'n geboorte.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
na hoeveel weken durfen jullie oorgaatjes snachts zonder oorbel te laten?
Na een jaar, en dan nog gaat het soms misquote:Op donderdag 5 oktober 2023 20:43 schreef bitterbal het volgende:
na hoeveel weken durfen jullie oorgaatjes snachts zonder oorbel te laten?
Is mij nog niet gelukt bij mijn eigen foto's om dat te achterhalenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zelfs dan lukt het vast wel.
dat je ze door moet prikken?quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Na een jaar, en dan nog gaat het soms mis
Even op reddit posten. Die mensen knipperen een keer met hun ogen en weten dan waar het is.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 21:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is mij nog niet gelukt bij mijn eigen foto's om dat te achterhalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |