SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ken er zelf gewoon te veel die graag zouden willen, maar niet meer kunnen dan ze doen (en ook te vaak meer doen dan ze eigenlijk kunnen, waardoor ze de rest van de week serieus niets meer kunnen). Dus ja, kan zijn dat er mensen bij geholpen zijn, maar volgens mij zijn de chronisch zieken hier over het algemeen heel erg druk met vooruitgang bijeenschrapen en dan vind ik die opmerking van Los gewoon misplaatst.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft ook niet geheel ongelijk hoor. Nu weet ik niet hoe het zit met long covid, maar mij is ook ooit na een diagnose verteld dat ik niet meer zoveel kon doen, dat ik m'n hele leven moest leren om zuinig met m'n energie om te gaan, ook van een ergo geleerd om die punten/blokjes/knikkers tellen om energie over de dag te verdelen etc. Voorzichtig doen met sporten, en weet ik wat allemaal. Ik poste ook op een forum mee van mensen met die ziekte.
Na een jaar was ik het helemaal zat. Heb alles naast me neer gegooid en ben 'gewoon' weer gaan leven. Heb gewoon gedaan wat goed voelde, af en toe liep ik tegen een muur maar jammer dan. Paar jaar laten was ik aan het hardlopen, klimmen, skiën, fulltime aan het werk, etc. Heb soms nog pijn als ik te ver ga maar sta er niet tevel bij stil. Soms (vast niet altijd) werkt dat hele voorzichtig doen ook gewoon avererechts. Althans, dat is mijn ervaring. Anderen met dezelfde ziekte zitten nog steeds elke dag op dat forum te klagen dat ze niks kunnen. Een deel zal echt niet meer kunnen, maar een deel vindt ook vooral zichzelf heel zielig en probeert ook niks aan de situatie te veranderen.
Los zegt het wel weer als een lompe boer, maar in sommige gevallen (zoals bij mij) was dat echt de oplossing.
We doen gewoon alsof er creabea staatquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:56 schreef Pheno het volgende:
Creabea dus, maar ja, autocorrect said no
Past die dud0r wel even aan. Mijn knopjes zijn wegquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
We doen gewoon alsof er creabea staat
Wel passend in de komende tijdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk eigenlijk aan een spookhuisje.
Ik verwachtte Weird Al Yankovich er nog tussendoorquote:
Nauwelijks nog een hypotheek voor te krijgen tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:00 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik denk eigenlijk aan een spookhuisje.
https://www.lego.com/nl-nl/product/haunted-house-10273quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nauwelijks nog een hypotheek voor te krijgen tegenwoordig.
Ooit kostte het flatje waar we toentertijd in woonden dat per maand. Jeez.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/haunted-house-10273
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
https://www.lego.com/nl-nl/product/haunted-house-10273
Ja, LEGO heeft ook door dat mensen toch wel geld uitgeven, wat de prijs ook isquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ooit kostte het flatje waar we toentertijd in woonden dat per maand. Jeez.
Mijn moeder heeft ooit 2 enorme bakken met lego bijna voor niks weggegevenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, LEGO heeft ook door dat mensen toch wel geld uitgeven, wat de prijs ook is
Deed mijn pa met marklin treintjes.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft ooit 2 enorme bakken met lego bijna voor niks weggegevenZou nu goud waard geweest zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |