Geen idee wat er zaterdag is, maar ik ben vast niet uitgenodigdquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Als je dat nou ff voor zaterdag geregeld hebt..
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan het hele avond rondjes lopen gifje niet vinden
Nee joh, dit is gewoon een eckte meme.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik loop achter op zoveel KSC lore.
Dat is geen KSC lorequote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik loop achter op zoveel KSC lore.
Ja die. Maar dat is geen gifjequote:
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]Ah, hopelijk reset het wat. Dat idee heb ik nadat ik dus een week ziek ben geweest. Dat was begin augustus, maar ik begin te merken dat er iets positiefs gebeurd is. Of het is een opleving en ik zit dan weer over een week of wat doodop in de bank nadat ik met de hond gelopen hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik loop altijd voorop met de nieuwste gadgets. Zo rol ikquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Essie krijgt gewoon weer als eerste 6g internet. Pfff.
Regel ook even een goede zender. Heb ik er ook nog wat aan.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik loop altijd voorop met de nieuwste gadgets. Zo rol ik
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik loop altijd voorop met de nieuwste gadgets. Zo rol ik
ja, tough. Weet ik het. yt2gif.com of zo? Zoiets bestaat er vast welquote:
Ja alsof je lichaam ineens weer snapt hoe ze een virus moeten uitbannen ofzo? Heb het wel vaker gelezenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, hopelijk reset het wat. Dat idee heb ik nadat ik dus een week ziek ben geweest. Dat was begin augustus, maar ik begin te merken dat er iets positiefs gebeurd is. Of het is een opleving en ik zit dan weer over een week of wat doodop in de bank nadat ik met de hond gelopen heb
Dat kost moeite en i lig op de bankquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, tough. Weet ik het. yt2gif.com of zo? Zoiets bestaat er vast wel
quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Wacht, even tien bier in m'n nek gieten dan kom ik ook schreeuwen over kanker en alles.
Kujjelachejonge.
Ik zal het even vragen voor jequote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Regel ook even een goede zender. Heb ik er ook nog wat aan.
Hij heeft ook niet geheel ongelijk hoor. Nu weet ik niet hoe het zit met long covid, maar mij is ook ooit na een diagnose verteld dat ik niet meer zoveel kon doen, dat ik m'n hele leven moest leren om zuinig met m'n energie om te gaan, ook van een ergo geleerd om die punten/blokjes/knikkers tellen om energie over de dag te verdelen etc. Voorzichtig doen met sporten, en weet ik wat allemaal. Ik poste ook op een forum mee van mensen met die ziekte.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gast, als je ergens geen reet van weet, hou dan gewoon je mond dicht.
Los zei wat doms. Gebeurt weleens. Veel meer was er niet aan de hand ook.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kunnen we het ook over wat leukere dingen hebben. Ja ik snap dat het soms moet, maar ik vind dit sfeertje hier nu even mweh
Ik ga vanavond aan m'n CRE-maandknutsel.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Kunnen we het ook over wat leukere dingen hebben. Ja ik snap dat het soms moet, maar ik vind dit sfeertje hier nu even mweh
Oké. Dus er is blijkbaar een vervolgserie gemaakt op de serie waar ik eerder vandaag die boxset van gekocht heb.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik bedacht net dat ik de verkeerde kleur steentjes voor m'n knutselding gekocht had. Groen voor blaadjes in m'n boompje in plaats van herfstkleurenquote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga vanavond aan m'n CRE-maandknutsel.![]()
Of ja, denken hoe en wat precies uit m'n stapel halve ideeën.
Ik worstel hier nu ook mee. Er zijn altijd best dingen die ik wil doen, en nu nog bedenken hoe ik ze herfstig of halloweenig kan maken. Hmm.quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik denk er ook over om straks weer wat te tekenen..quote:Op donderdag 5 oktober 2023 17:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |