Niet zo raar als jouw kopquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare 'ik klik de mention weg-gifje'.
Eventjes jezelf weer profileren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare 'ik klik de mention weg-gifje'.
Oh ja absoluut, ik vond hem gewoon niet echt een topper. En nadat Feyenoord die docu voor hem had gemaakt merkte je ook aan alles dat ze hem graag wilden verkopen om nog wat winst op hem te pakkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft echt geweldige periodes gehad hoor.
Over mijn rugquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes jezelf weer profileren.
GGMM is er weer.quote:
Koekoek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er weer.
En dan vinden we het raar dat er zoveel ruzie is in VBL. Wat wil je met zo'n egocentrische FA.
Dit forum ontbreekt het aan zwaargewichten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er weer.
En dan vinden we het raar dat er zoveel ruzie is in VBL. Wat wil je met zo'n egocentrische FA.
Helemaal waar en toch ontlopen ze elkaar niet zoveelquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat RKC intens slecht zeg.
Eens, wie?, eens.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit forum ontbreekt het aan zwaargewichten.
Ik noem een Morpheus2002, een Guitarist, een KingRoland.
kingfloplandquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM weet dat ik een gebbetje maak.
Tegenwoordig hebben we andere zwaargewichten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet zo vaak als je in de basis een goede speler bent.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je in zo’n teringzooitje speelt gaan vanzelf de meest simpele dingen fout.
Je wist wel dat je Ajax aangezet had toch?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Deze wedstrijd is van een zeer bedenkelijk niveau.
Kingflopland, een echte zwaargewicht ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn die zo dik ja?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kingflopland, een echte zwaargewicht ja.
Vind hem wel leukquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wij zijn twee vrienden
jij en ik
twee dikke vrienden
jij en ik
wij blijven altijd bij elkaar
al worden we meer dan honderd jaar
wij blijven vrienden
tot onze laatste snik.
Het schijnt dat daar een speciaal topic voor is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
Nu die Duitser weg is mag Avila (of hoe heet die gast) wel spelen
En Hato opeens links
Ontsla Steijn tijdens de rust alsjeblieft.
Dan liever Taylor natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig hebben we Stengs niet op tien, dat scheelt.
Zo ver is onze relatie nog niet, maar hij zit zeker in de liftquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk
Hoop dat ik op een dag mijn eigen gedicht krijg
Deze heeft dat zwaargewicht gewoon van het internet afgeplukt hoorquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk
Terecht.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
@:kingroland
Dit heeft hij rechtstreeks gekopieerd hoor.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk
Denk dat jullie 2 doelpunten en 5 assists goed zouden kunnen gebruiken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig hebben we Stengs niet op tien, dat scheelt.
Ja maar die staat vol met irrelevante posts van Tongquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Coco het volgende:
[..]
Het schijnt dat daar een speciaal topic voor is.
Hoeba hoeba hoebaquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wij zijn twee vrienden
jij en ik
twee dikke vrienden
jij en ik
wij blijven vrienden
tot onze laatste snik.
Daarom het voorbeeld Senesi.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Niet zo vaak als je in de basis een goede speler bent.
Zo danquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit heeft hij rechtstreeks gekopieerd hoor.
Alsof ie moeite doet voor mij. Hij steekt sws zo weinig mogelijk moeite in dit forum
Er wordt hier niet geroddeld @tong80quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar die staat vol met irrelevante posts van Tong
Laat Tong met rust.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Er wordt hier niet geroddeld @:tong80
tong80quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik schijt op jou. Je deugt niet. Likt hielen de laatste tijd. Terwijl je als nobody voorheen alleen maar stront postte. Succes verder met je inhaalrace om zieltjes te winnen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wij zijn twee vrienden
jij en ik
twee dikke vrienden
jij en ik
wij blijven vrienden
tot onze laatste snik.
Heeft helaas een ban!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:29 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
kanker wat kutquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Heeft helaas een ban!
100 keer met kanker schelden wordt tegenwoordig keihard aangepakt
Vind Stengs maar een gebrek aan ambitie een van de weinige voordelen aan die duitser dat hij niet met zulke gasten aankwam kakken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat jullie 2 doelpunten en 5 assists goed zouden kunnen gebruiken.
Dat we dit nog mogen meemaken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax staat nu virtueel boven rkc
Nee inderdaad. Blij dat hij er een stuk of 5-6 heeft gehaald die niet kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Stengs maar een gebrek aan ambitie een van de weinige voordelen aan die duitser dat hij niet met zulke gasten aankwam kakken.
Die gaat onder een betere trainer een prima speler zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:32 schreef XDo het volgende:
Sutalo was de beste van onze nieuwe aankopen toch?
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben er net pas weer, moest nog even langs de supermarkt.
Typische Martin van Geel aankoop.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Stengs maar een gebrek aan ambitie een van de weinige voordelen aan die duitser dat hij niet met zulke gasten aankwam kakken.
Als ik dan eerst nog even de grens over mag lopen ben ik akkoord.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Friesland moeten ze afsteken.
In dat geval zal ik mijn uiterste best doen om het bloed onder je nagels vandaan te halenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ver is onze relatie nog niet, maar hij zit zeker in de lift
Jij altijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik dan eerst nog even de grens over mag lopen ben ik akkoord.
Jawel maar met deze veldbezetting verzuipt iedereenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel maar met deze veldbezetting verzuipt iedereen
Sutalo wordt een prima verdediger, markeer mijn woorden maar
Dit soort dingen typt Klaas ook altijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel maar met deze veldbezetting verzuipt iedereen
Sutalo wordt een prima verdediger, markeer mijn woorden maar
En volgende week juich je weer voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker voor het uitvak langs.
Wat een vent
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging even bier pakken, goal gemist
Pak jij er nog maar een paar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Moet je maar niet drinkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ga mijn best doen makker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij er nog maar een paar.
Europees juich ik voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En volgende week juich je weer voor Ajax.
Optaffen.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij er nog maar een paar.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Europees juich ik voor Ajax.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
AlmereFanBoy die je er bent.
Terwijl we zo dol op Poolse spelers zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
@:bezsen steekt niet onder stoelen of banken dat hij @:dombohetolifantje1 een grote clown vindt
Ik doe beide, maar dat wist je ook wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vind drank altijd voor proleten
Net als roken
Drugs dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vind drank altijd voor proleten
Net als roken
[..]
Op naar het Ajax-topic!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
Hoor jij niet te de-escalerenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
@:bezsen steekt niet onder stoelen of banken dat hij @:dombohetolifantje1 een grote clown vindt
Dat vind ik zo'n inhoudsloze baggeruser dat ik zijn posts altijd overslaquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga NIET kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@freaky40quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n inhoudsloze baggeruser dat ik zijn posts altijd oversla
Je wist wel dat je naar de Kuip ging toch?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag zat er naast mij in de Kuip een walgelijk dikke, dronken, luidruchtige en onhygiënische man.
Deze enorm vervelende ervaring wil ik met jullie delen
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Bergwijn, die zal wel missen.
Maar heb je er wat van gezegd?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag zat er naast mij in de Kuip een walgelijk dikke, dronken, luidruchtige en onhygiënische man.
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mss leest hij wel een mooie Bijbelspreuk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
Als je vlak voor de penalty nog moet lezen waar hij gaat schieten dan is al het effect weg dat ziet die speler toch ook
Heb jij niet altijd dezelfde mensen naast je dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gras is groen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Stervende zwaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ene is er buiten en die ander er binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei goede schwalbesquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ging op het kaartje van iemand anders (ook een vreemde vogel maar niet zo vervelend aanwezig)quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb jij niet altijd dezelfde mensen naast je dan?
Prima scheidsrechter dusquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De scheids houdt Steijn in het zadel.
Tweede is er buiten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging.
Ik lees nog liever de posts van @:freaky40 (of hoe heet die gast)
Berghuis is een slechtere acteur.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lege stoeltjes op de onderste.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op een ander beeld zie je dat hij hem kort bij zijn shirt pakt toch.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Parodie op een moderator heeft ingegrepenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is wel slecht hoor
die steijn doet na elk doelpunt of het een wedstrijd om de europacup 1 is...
Bij elk ajax doelpunt mag hij weer een weekje langer aanblijvenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
Ohh maar ik heb schijt aan @freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
waar heeft die gespeeld dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Ingrijpen op wat? Winst is winst.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliest
ajax moet ingrijpen
ingrijpen op het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leidenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ingrijpen op wat? Winst is winst.
Die las recent in de Telegraaf dat er lucht in de bal zit, dus hij denkt dat er zand in zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ingrijpen of het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leiden
die conclusie is al getrokken volgens mij
Bioscooppubliek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat een kutpubliek bij RKC
Lijkt wel alsof er niemand is
Grapje zekerquote:
Dat is toch ook zoquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat een kutpubliek bij RKC
Lijkt wel alsof er niemand is
User freaky40 zometeen:quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Leuke gif heb je gemaaktquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Erasmus het volgende:
=
[..]
User freaky40 zometeen:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Bezsen het volgende:
Kom er net achter dat Hato van mijn oude amateurcluppie is.
YVV DE ZWERVERS
@:Erasmus
Lekker man, vaak tegen gespeeld toen ik in de Dtjes en Ctjes zat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Bezsen het volgende:
Kom er net achter dat Hato van mijn oude amateurcluppie is.
YVV DE ZWERVERS
@:Erasmus
Alles wat de T schrijft klopt niet en Ajax heeft ook niet met 0-4 van Feyenoord verloren!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die las recent in de Telegraaf dat er lucht in de bal zit, dus hij denkt dat er zand in zit.
Het is allemaal een complot.
Humor moet je maar niet meer proberenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alles wat de T schrijft klopt niet en Ajax heeft ook niet met 0-4 van Feyenoord verloren!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Jou een like gegeven en die bij Erasmus weggehaald
Is benji je vis?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot, maar dat kan eigenlijk alleen maar als ik met m'n rug naar de tv ga zitten
Een voordeel bij een voordeel dus
Kun je nog wel op een normale manier op FOK! dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot, maar dat kan eigenlijk alleen maar als ik met m'n rug naar de tv ga zitten
Wat een rare inrichting.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ja dat nog wel redelijk normaalquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je nog wel op een normale manier op FOK! dan?
Zo niet, zou dat ook een voordeel zijn.
Bedanktquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke gif heb je gemaakt
Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ikquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had bijna een gifje uit Redgifs hier gepost!
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een rare inrichting.
Volgde jij je eigen adviezen maar eens op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Humor moet je maar niet meer proberen
Daarom waardeer ik je ook en kan ik altijd op jou rekenenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ik
Maar ik ben er niet het type voor om dat te benadrukken
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavondquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.
Dat hij wel gewoon meekijkt!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee insinueren?
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
Graag een pic van Benji.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor
Kijk
[ afbeelding ]
links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)
Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kanquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan met Benji lekker op de bank gaan liggenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Kijk
[ afbeelding ]
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @Fosivequote:
woon jij in een studentenkamer ofzo?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Kijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
dit dus hequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavond
maar ik denk dat het morgen afgelopen is....
Nou kom er maar inquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef Wotte het volgende:
Heeft iemand die gif van wat een kutkeeper. Ik vermoed dat we die kunnen gebruiken zometeen.
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
woon jij in een studentenkamer ofzo?
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig.quote:
ahaquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)
Op bank zitten dus met Benji op schoot.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Kijk
[ afbeelding ]
Oriente stuurt dan wel een pic van Ollie terug.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @:Fosive
Ik mis @:fosive
2-2 (hoor ik)
Maar dan kan ik niet meer FOKkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op bank zitten dus met Benji op schoot.
Jouw rust is bewonderenswaardigquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig.
JA heb je daar problemen meequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, je gaat nu uit pure armoede maar gewoon jezelf quoten?
heb jij 2 schermen nodig om te fokken?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer FOKken
OH DAT VINDEN WIJ NIET ERG HOOR HAHA
Ja maar ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |