Niet zo raar als jouw kopquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare 'ik klik de mention weg-gifje'.
Eventjes jezelf weer profileren.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Rare 'ik klik de mention weg-gifje'.
Oh ja absoluut, ik vond hem gewoon niet echt een topper. En nadat Feyenoord die docu voor hem had gemaakt merkte je ook aan alles dat ze hem graag wilden verkopen om nog wat winst op hem te pakkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die heeft echt geweldige periodes gehad hoor.
Over mijn rugquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes jezelf weer profileren.
GGMM is er weer.quote:
Koekoek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er weer.
En dan vinden we het raar dat er zoveel ruzie is in VBL. Wat wil je met zo'n egocentrische FA.
Dit forum ontbreekt het aan zwaargewichten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
GGMM is er weer.
En dan vinden we het raar dat er zoveel ruzie is in VBL. Wat wil je met zo'n egocentrische FA.
Helemaal waar en toch ontlopen ze elkaar niet zoveelquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:21 schreef onlogisch het volgende:
Wat is dat RKC intens slecht zeg.
Eens, wie?, eens.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dit forum ontbreekt het aan zwaargewichten.
Ik noem een Morpheus2002, een Guitarist, een KingRoland.
kingfloplandquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Uiteraard.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GGMM weet dat ik een gebbetje maak.
Tegenwoordig hebben we andere zwaargewichten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Niet zo vaak als je in de basis een goede speler bent.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als je in zo’n teringzooitje speelt gaan vanzelf de meest simpele dingen fout.
Je wist wel dat je Ajax aangezet had toch?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:25 schreef onlogisch het volgende:
Deze wedstrijd is van een zeer bedenkelijk niveau.
Kingflopland, een echte zwaargewicht ja.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Zijn die zo dik ja?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:24 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeldquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Kingflopland, een echte zwaargewicht ja.
Vind hem wel leukquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wij zijn twee vrienden
jij en ik
twee dikke vrienden
jij en ik
wij blijven altijd bij elkaar
al worden we meer dan honderd jaar
wij blijven vrienden
tot onze laatste snik.
Het schijnt dat daar een speciaal topic voor is.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:26 schreef GGMM het volgende:
Nu die Duitser weg is mag Avila (of hoe heet die gast) wel spelen
En Hato opeens links
Ontsla Steijn tijdens de rust alsjeblieft.
Dan liever Taylor natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Wotte het volgende:
Gelukkig hebben we Stengs niet op tien, dat scheelt.
Zo ver is onze relatie nog niet, maar hij zit zeker in de liftquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk
Hoop dat ik op een dag mijn eigen gedicht krijg
Deze heeft dat zwaargewicht gewoon van het internet afgeplukt hoorquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Vind hem wel leuk
Hoop dat ik op een dag mijn eigen gedicht krijg
Terecht.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier wordt niet geroddeld
@:kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |