Op een ander beeld zie je dat hij hem kort bij zijn shirt pakt toch.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Parodie op een moderator heeft ingegrepenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is wel slecht hoor
die steijn doet na elk doelpunt of het een wedstrijd om de europacup 1 is...
Bij elk ajax doelpunt mag hij weer een weekje langer aanblijvenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
Ohh maar ik heb schijt aan @freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
waar heeft die gespeeld dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Ingrijpen op wat? Winst is winst.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliest
ajax moet ingrijpen
ingrijpen op het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leidenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ingrijpen op wat? Winst is winst.
Die las recent in de Telegraaf dat er lucht in de bal zit, dus hij denkt dat er zand in zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ingrijpen of het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leiden
die conclusie is al getrokken volgens mij
Nee, dat zie jij nietquote:
Bioscooppubliek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat een kutpubliek bij RKC
Lijkt wel alsof er niemand is
Grapje zekerquote:
Geen coco, geen haxball.quote:
Dat is toch ook zoquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat een kutpubliek bij RKC
Lijkt wel alsof er niemand is
User freaky40 zometeen:quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Leuke gif heb je gemaaktquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Erasmus het volgende:
=
[..]
User freaky40 zometeen:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Bezsen het volgende:
Kom er net achter dat Hato van mijn oude amateurcluppie is.
YVV DE ZWERVERS
@:Erasmus
Lekker man, vaak tegen gespeeld toen ik in de Dtjes en Ctjes zat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Bezsen het volgende:
Kom er net achter dat Hato van mijn oude amateurcluppie is.
YVV DE ZWERVERS
@:Erasmus
Ohquote:
Alles wat de T schrijft klopt niet en Ajax heeft ook niet met 0-4 van Feyenoord verloren!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die las recent in de Telegraaf dat er lucht in de bal zit, dus hij denkt dat er zand in zit.
Het is allemaal een complot.
Humor moet je maar niet meer proberenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alles wat de T schrijft klopt niet en Ajax heeft ook niet met 0-4 van Feyenoord verloren!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Jou een like gegeven en die bij Erasmus weggehaald
Is benji je vis?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot, maar dat kan eigenlijk alleen maar als ik met m'n rug naar de tv ga zitten
Een voordeel bij een voordeel dus
Nee m'n parkietjequote:
Kun je nog wel op een normale manier op FOK! dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot, maar dat kan eigenlijk alleen maar als ik met m'n rug naar de tv ga zitten
Wat een rare inrichting.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Ja dat nog wel redelijk normaalquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je nog wel op een normale manier op FOK! dan?
Zo niet, zou dat ook een voordeel zijn.
Bedanktquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke gif heb je gemaakt
Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ikquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had bijna een gifje uit Redgifs hier gepost!
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een rare inrichting.
Volgde jij je eigen adviezen maar eens op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Humor moet je maar niet meer proberen
Daarom waardeer ik je ook en kan ik altijd op jou rekenenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ik
Maar ik ben er niet het type voor om dat te benadrukken
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavondquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.
Dat hij wel gewoon meekijkt!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee insinueren?
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
Graag een pic van Benji.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor
Kijk
[ afbeelding ]
links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)
Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kanquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je kan met Benji lekker op de bank gaan liggenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Kijk
[ afbeelding ]
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @Fosivequote:
woon jij in een studentenkamer ofzo?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Kijk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
dit dus hequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavond
maar ik denk dat het morgen afgelopen is....
Nou kom er maar inquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef Wotte het volgende:
Heeft iemand die gif van wat een kutkeeper. Ik vermoed dat we die kunnen gebruiken zometeen.
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
woon jij in een studentenkamer ofzo?
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig.quote:
ahaquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)
Op bank zitten dus met Benji op schoot.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Kijk
[ afbeelding ]
Oriente stuurt dan wel een pic van Ollie terug.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @:Fosive
Ik mis @:fosive
2-2 (hoor ik)
Maar dan kan ik niet meer FOKkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op bank zitten dus met Benji op schoot.
Jouw rust is bewonderenswaardigquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig.
JA heb je daar problemen meequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, je gaat nu uit pure armoede maar gewoon jezelf quoten?
heb jij 2 schermen nodig om te fokken?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer FOKken
OH DAT VINDEN WIJ NIET ERG HOOR HAHA
Ja maar ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |