abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:46:51 #201
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798928
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was geen pingel
Eens Klaar, eens.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:47:08 #202
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798931
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Op een ander beeld zie je dat hij hem kort bij zijn shirt pakt toch.

Ik vond het eigenlijk wel een terechte strafschop.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798936
ajax is wel slecht hoor

die steijn doet na elk doelpunt of het een wedstrijd om de europacup 1 is... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210798941
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef klaasweetalles het volgende:
dit was geen pingel
Mocht je op blijven vanavond?
* Verwijderd *
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 21:47:43 #205
35723 crew  GGMM
pi_210798946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
Parodie op een moderator heeft ingegrepen
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210798948
Pauze bij Twente. @Drizzt
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:48:10 #207
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798957
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is wel slecht hoor

die steijn doet na elk doelpunt of het een wedstrijd om de europacup 1 is... :)
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798964
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
Bij elk ajax doelpunt mag hij weer een weekje langer aanblijven
pi_210798970
Vieze schopploeg dat Ajax.
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 21:49:12 #210
35723 crew  GGMM
pi_210798971
Bakkali :')
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210798972
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliest

ajax moet ingrijpen
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210798973
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
Ohh maar ik heb schijt aan @freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:49:37 #213
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210798979
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
waar heeft die gespeeld dan?
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:49:45 #214
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210798983
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliest

ajax moet ingrijpen
Ingrijpen op wat? Winst is winst. :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210798985
Wat een hoop blessures bij RKC
pi_210798989
Sfeerloze bende daar.
pi_210798992
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ingrijpen op wat? Winst is winst. :)
ingrijpen op het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leiden

die conclusie is al getrokken volgens mij
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210798994
Dit is wel gespeeld.
  zaterdag 30 september 2023 @ 21:50:43 #219
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210798997
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Die las recent in de Telegraaf dat er lucht in de bal zit, dus hij denkt dat er zand in zit.

Het is allemaal een complot.
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210798999
Wat een kutpubliek bij RKC

Lijkt wel alsof er niemand is
pi_210799000
Ik zie een stijgende lijn.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:51:11 #222
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799003
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
ingrijpen of het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leiden

die conclusie is al getrokken volgens mij
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 21:51:17 #223
35723 crew  GGMM
pi_210799004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef Wotte het volgende:
Ik zie een stijgende lijn.
Nee, dat zie jij niet
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210799005
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 21:51:28 #225
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799009
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat een kutpubliek bij RKC

Lijkt wel alsof er niemand is
Bioscooppubliek.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')