Op een ander beeld zie je dat hij hem kort bij zijn shirt pakt toch.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Parodie op een moderator heeft ingegrepenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax is wel slecht hoor
die steijn doet na elk doelpunt of het een wedstrijd om de europacup 1 is...
Bij elk ajax doelpunt mag hij weer een weekje langer aanblijvenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliestquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:48 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij staat ook behoorlijk onder druk, ik snap dat wel.
Ohh maar ik heb schijt aan @freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.
waar heeft die gespeeld dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Ingrijpen op wat? Winst is winst.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is zijn laatste wedstrijd of hij nou wint of verliest
ajax moet ingrijpen
ingrijpen op het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leidenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ingrijpen op wat? Winst is winst.
Die las recent in de Telegraaf dat er lucht in de bal zit, dus hij denkt dat er zand in zit.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ingrijpen of het feit dat hij ongeschikt is om ajax te leiden
die conclusie is al getrokken volgens mij
Nee, dat zie jij nietquote:
Bioscooppubliek.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat een kutpubliek bij RKC
Lijkt wel alsof er niemand is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |