Sowieso the voice. Welke kerel kijkt daar nou serieus naar en ook nog wel 4 eva.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:46 schreef Erasmus het volgende:
TheVoice4ever is een parodie op @:klaasweetalles en @:freaky40
Zojuist in het EL/ECL topic had TS alweer een mental breakdown.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sowieso the voice. Welke kerel kijkt daar nou serieus naar en ook nog wel 4 eva.
Bij de Voice doen ze toch aan verkrachtingen en zitten ze aan kinderen? Je moet het maar met zo'n username durven lopen @AIVDquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:49 schreef Document1 het volgende:
[..]
Sowieso the voice. Welke kerel kijkt daar nou serieus naar en ook nog wel 4 eva.
Waarheidquote:Op vrijdag 22 september 2023 09:46 schreef Erasmus het volgende:
TheVoice4ever is een parodie op @:klaasweetalles en @:freaky40
Dat is Fabio Jansen.quote:Op vrijdag 22 september 2023 10:52 schreef Het_Bokje het volgende:
Hier een pascal voor de moeite
[ afbeelding ]
druktemakerquote:
Ja kandidaten manipuleren, zuig aan mijn pik dan kom je een ronde verderquote:Op vrijdag 22 september 2023 10:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Bij de Voice doen ze toch aan verkrachtingen en zitten ze aan kinderen? Je moet het maar met zo'n username durven lopen @:AIVD
quote:
Zeiken om iets waar je geen flikker om geeft, dat is pas een grap.quote:Op vrijdag 22 september 2023 09:48 schreef TheVoice4ever het volgende:
wat geef ik om europees voetbal
Nee, aanpakken die gast. Jij hebt hier een taak!quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:40 schreef onlogisch het volgende:
@:Erasmus @:freaky40 Ga elkaar lekker vervelen in ONZ of zo.
Die taak heb ik zojuist volbracht. Alle bagger is verwijderd.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, aanpakken die gast. Jij hebt hier een taak!
Dat had ik niet gezien. Dank.quote:Op vrijdag 22 september 2023 14:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die taak heb ik zojuist volbracht. Alle bagger is verwijderd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |