Grapje zekerquote:
Geen coco, geen haxball.quote:
Dat is toch ook zoquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef koffiekoekjes het volgende:
Wat een kutpubliek bij RKC
Lijkt wel alsof er niemand is
User freaky40 zometeen:quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:49 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Ohh maar ik heb schijt aan @:freaky40 hoor, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit.
Leuke gif heb je gemaaktquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Erasmus het volgende:
=
[..]
User freaky40 zometeen:
[ link | afbeelding ]
Gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Bezsen het volgende:
Kom er net achter dat Hato van mijn oude amateurcluppie is.
YVV DE ZWERVERS
@:Erasmus
Lekker man, vaak tegen gespeeld toen ik in de Dtjes en Ctjes zat.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:55 schreef Bezsen het volgende:
Kom er net achter dat Hato van mijn oude amateurcluppie is.
YVV DE ZWERVERS
@:Erasmus
Ohquote:
Alles wat de T schrijft klopt niet en Ajax heeft ook niet met 0-4 van Feyenoord verloren!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die las recent in de Telegraaf dat er lucht in de bal zit, dus hij denkt dat er zand in zit.
Het is allemaal een complot.
Humor moet je maar niet meer proberenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alles wat de T schrijft klopt niet en Ajax heeft ook niet met 0-4 van Feyenoord verloren!
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Jou een like gegeven en die bij Erasmus weggehaald
Is benji je vis?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot, maar dat kan eigenlijk alleen maar als ik met m'n rug naar de tv ga zitten
Een voordeel bij een voordeel dus
Nee m'n parkietjequote:
Kun je nog wel op een normale manier op FOK! dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot, maar dat kan eigenlijk alleen maar als ik met m'n rug naar de tv ga zitten
Een voordeel bij een voordeel dus
Wat een rare inrichting.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
Benji wil op schoot, maar dat kan eigenlijk alleen maar als ik met m'n rug naar de tv ga zitten
Een voordeel bij een voordeel dus
Ja dat nog wel redelijk normaalquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Kun je nog wel op een normale manier op FOK! dan?
Zo niet, zou dat ook een voordeel zijn.
Bedanktquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Leuke gif heb je gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |