woon jij in een studentenkamer ofzo?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor
Kijk
[ afbeelding ]
links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)
Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
dit dus hequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavond
maar ik denk dat het morgen afgelopen is....
Nou kom er maar inquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef Wotte het volgende:
Heeft iemand die gif van wat een kutkeeper. Ik vermoed dat we die kunnen gebruiken zometeen.
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
woon jij in een studentenkamer ofzo?
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig.quote:
ahaquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)
Op bank zitten dus met Benji op schoot.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor
Kijk
[ afbeelding ]
links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)
Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Oriente stuurt dan wel een pic van Ollie terug.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @:Fosive
Ik mis @:fosive
2-2 (hoor ik)
Maar dan kan ik niet meer FOKkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Op bank zitten dus met Benji op schoot.
Jouw rust is bewonderenswaardigquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig.
JA heb je daar problemen meequote:Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, je gaat nu uit pure armoede maar gewoon jezelf quoten?
heb jij 2 schermen nodig om te fokken?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar dan kan ik niet meer FOKken
OH DAT VINDEN WIJ NIET ERG HOOR HAHA
Ja maar ik wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |