abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210799284
TOUCHING YOUUU
  zaterdag 30 september 2023 @ 22:10:36 #277
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_210799286
Ajax kan niet verdedigen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_210799288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor

Kijk

[ afbeelding ]

links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)

Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
woon jij in een studentenkamer ofzo?
* Verwijderd *
pi_210799289
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.

@Bezsen
pi_210799290
pi_210799294
^O^ ^O^
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_210799295
Kutkeeper.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210799296
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavond

maar ik denk dat het morgen afgelopen is....
dit dus he :z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210799298
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef Wotte het volgende:
Heeft iemand die gif van wat een kutkeeper. Ik vermoed dat we die kunnen gebruiken zometeen.
Nou kom er maar in
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 22:11:13 #285
35723 crew  GGMM
pi_210799300
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]
woon jij in een studentenkamer ofzo?
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 22:11:14 #286
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799301
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ruwe gok
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig. :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210799302
RKC _O_

Ajacied Oldeburger hoopt dat de VAR ingrijpt ahah
  zaterdag 30 september 2023 @ 22:11:22 #288
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_210799304
Wat een fout van Gorter.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 22:11:30 #289
35723 crew  GGMM
pi_210799307
Hopelijk komt @onlogisch nu niet terug
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210799308
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef GGMM het volgende:

[..]
Nee (dit is niet het hele huis, alleen deze specifieke kamer)
aha
* Verwijderd *
pi_210799310
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor

Kijk

[ afbeelding ]

links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)

Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Op bank zitten dus met Benji op schoot.
pi_210799311
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
dit dus he :z
Ah, je gaat nu uit pure armoede maar gewoon jezelf quoten?
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 22:11:59 #293
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799313
Al met al een leuke wedstijd :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210799314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:10 schreef GGMM het volgende:

[..]
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @:Fosive

Ik mis @:fosive

2-2 (hoor ik)
Oriente stuurt dan wel een pic van Ollie terug.
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 22:12:04 #295
35723 crew  GGMM
pi_210799315
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Op bank zitten dus met Benji op schoot.
Maar dan kan ik niet meer FOKken

OH DAT VINDEN WIJ NIET ERG HOOR HAHA

Ja maar ik wel
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  zaterdag 30 september 2023 @ 22:12:18 #296
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_210799318
genot
  zaterdag 30 september 2023 @ 22:12:29 #297
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_210799321
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik heb nergens een hekel aan, maar ik gun ze vrij weinig. :)
Jouw rust is bewonderenswaardig
Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
pi_210799323
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]
Ah, je gaat nu uit pure armoede maar gewoon jezelf quoten?
JA heb je daar problemen mee :z
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_210799324
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:

[..]
Maar dan kan ik niet meer FOKken

OH DAT VINDEN WIJ NIET ERG HOOR HAHA

Ja maar ik wel
heb jij 2 schermen nodig om te fokken?
* Verwijderd *
pi_210799325
Kan me niet voorstellen dat die andere keeper slechter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')