abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 22:05:29 #251
35723 crew  GGMM
pi_210799212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Bedankt :)

Ik had bijna een gifje uit Redgifs hier gepost!
Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ik

Maar ik ben er niet het type voor om dat te benadrukken :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_210799214
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wat een rare inrichting.
Zeg dat wel :{
pi_210799218
Die klote tune van de Eretribune maakt mij dat ik dit weer op een Britse sportzender ga checken :r
pi_210799221
WE ZIJN WEER BEGONNEN.
pi_210799224
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef GGMM het volgende:

[..]
Humor moet je maar niet meer proberen
Volgde jij je eigen adviezen maar eens op.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210799226
Twente ontsnapt.
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 22:06:23 #257
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799228
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:05 schreef Wotte het volgende:
WE ZIJN WEER BEGONNEN.
Wij kijken ook.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210799235
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:06 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Wij kijken ook.
GGMM dus niet eh.
pi_210799238
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:

[..]
Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ik

Maar ik ben er niet het type voor om dat te benadrukken :)
Daarom waardeer ik je ook en kan ik altijd op jou rekenen :)
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 22:07:14 #260
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799240
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
GGMM dus niet eh.
Ik geloof daar niets van.
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210799247
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:07 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Ik geloof daar niets van.
Wat wil je hiermee insinueren?
pi_210799249
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:06 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Wij kijken ook.
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
pi_210799251
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 21:51 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavond

maar ik denk dat het morgen afgelopen is....
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 22:08:51 #264
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799258
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Wat wil je hiermee insinueren?
Dat hij wel gewoon meekijkt! :)
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 22:09:02 #265
35723 crew  GGMM
pi_210799262
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor

Kijk



links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)

Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  Moderator zaterdag 30 september 2023 @ 22:09:05 #266
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_210799263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
Hoe kom je daar bij?
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_210799267
Heeft iemand die gif van wat een kutkeeper. Ik vermoed dat we die kunnen gebruiken zometeen.
pi_210799270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor

Kijk

[ afbeelding ]

links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)

Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Graag een pic van Benji. :)
  zaterdag 30 september 2023 @ 22:09:38 #269
503118 Bezsen
We Call Them Poor
pi_210799271
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:

[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kan
pi_210799273
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor

Kijk

[ afbeelding ]

links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)

Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Je kan met Benji lekker op de bank gaan liggen :)
pi_210799275
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
Hoe kom je daar bij?
Ruwe gok
pi_210799277
Och jee
pi_210799279
JAAAAA
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_210799281
:)
  Forum Admin zaterdag 30 september 2023 @ 22:10:29 #275
35723 crew  GGMM
pi_210799282
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef Oriente het volgende:

[..]
Graag een pic van Benji. :)
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @Fosive

Ik mis @fosive

2-2 (hoor ik)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')