Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ikquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Bedankt
Ik had bijna een gifje uit Redgifs hier gepost!
Zeg dat welquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een rare inrichting.
Volgde jij je eigen adviezen maar eens op.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Humor moet je maar niet meer proberen
Daarom waardeer ik je ook en kan ik altijd op jou rekenenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je had het inderdaad fout gedaan in eerste instantie en dat zag ik
Maar ik ben er niet het type voor om dat te benadrukken
eerlijk gezegd denk ik dat huntelaar en van halst op een slecht resultaat hopen vanavondquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, anders zou hij er al niet meer zitten.
Dat hij wel gewoon meekijkt!quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee insinueren?
Hoe kom je daar bij?quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
Graag een pic van Benji.quote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor
Kijk
[ afbeelding ]
links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)
Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Schop ze op hun neuzen ja zo hard als je maar kanquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:08 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zo'n hekel had aan die club uit Amsterdam.
Je kan met Benji lekker op de bank gaan liggenquote:Op zaterdag 30 september 2023 22:09 schreef GGMM het volgende:
Valt mee hoe raar de inrichting is hoor
Kijk
[ afbeelding ]
links mn bureau met 2 schermen en de bureaustoel
Benji kan alleen op schoot als ik met m'n benen op m'n bureau ga liggen (links, vooruit past niet)
En dan rechts m'n tv, tafel en bank (van boven naar beneden)
Maar als jullie betere suggesties hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Sorry, maar ik heb gezworen dat ik dit alleen doe bij de terugkomst van @Fosivequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |