Ik doe beide, maar dat wist je ook wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vind drank altijd voor proleten
Net als roken
Drugs dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vind drank altijd voor proleten
Net als roken
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Europees juich ik voor Ajax.
Op naar het Ajax-topic!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
Hoor jij niet te de-escalerenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
@:bezsen steekt niet onder stoelen of banken dat hij @:dombohetolifantje1 een grote clown vindt
Dat vind ik zo'n inhoudsloze baggeruser dat ik zijn posts altijd overslaquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
Ik ga NIET kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
@freaky40quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n inhoudsloze baggeruser dat ik zijn posts altijd oversla
Je wist wel dat je naar de Kuip ging toch?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag zat er naast mij in de Kuip een walgelijk dikke, dronken, luidruchtige en onhygiënische man.
Deze enorm vervelende ervaring wil ik met jullie delen
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Bergwijn, die zal wel missen.
Maar heb je er wat van gezegd?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag zat er naast mij in de Kuip een walgelijk dikke, dronken, luidruchtige en onhygiënische man.
Deze enorm vervelende ervaring wil ik met jullie delen
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag zat er naast mij in de Kuip een walgelijk dikke, dronken, luidruchtige en onhygiënische man.
Deze enorm vervelende ervaring wil ik met jullie delen
Mss leest hij wel een mooie Bijbelspreuk.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:43 schreef GGMM het volgende:
Als je vlak voor de penalty nog moet lezen waar hij gaat schieten dan is al het effect weg dat ziet die speler toch ook
Heb jij niet altijd dezelfde mensen naast je dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag zat er naast mij in de Kuip een walgelijk dikke, dronken, luidruchtige en onhygiënische man.
Deze enorm vervelende ervaring wil ik met jullie delen
Gras is groen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
Stervende zwaan.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eensquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ene is er buiten en die ander er binnen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei goede schwalbesquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij ging op het kaartje van iemand anders (ook een vreemde vogel maar niet zo vervelend aanwezig)quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Heb jij niet altijd dezelfde mensen naast je dan?
Prima scheidsrechter dusquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:45 schreef Bezsen het volgende:
[..]
De scheids houdt Steijn in het zadel.
Tweede is er buiten.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niet zomaar taggen, anders wordt hij érg boos.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Bedankt voor deze nutteloze toevoeging.
Ik lees nog liever de posts van @:freaky40 (of hoe heet die gast)
Berghuis is een slechtere acteur.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lege stoeltjes op de onderste.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:44 schreef 3rr0r het volgende:
Zoek de verschillen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |