Ik doe beide, maar dat wist je ook wel.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vind drank altijd voor proleten
Net als roken
Drugs dan?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee ik vind drank altijd voor proleten
Net als roken
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Europees juich ik voor Ajax.
Op naar het Ajax-topic!quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
Hoor jij niet te de-escalerenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
@:bezsen steekt niet onder stoelen of banken dat hij @:dombohetolifantje1 een grote clown vindt
Dat vind ik zo'n inhoudsloze baggeruser dat ik zijn posts altijd overslaquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
Ik ga NIET kijkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:freaky40 gaat los in het Ajax-topic!
@freaky40quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n inhoudsloze baggeruser dat ik zijn posts altijd oversla
Je wist wel dat je naar de Kuip ging toch?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Vandaag zat er naast mij in de Kuip een walgelijk dikke, dronken, luidruchtige en onhygiënische man.
Deze enorm vervelende ervaring wil ik met jullie delen
Helaas nietquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh Bergwijn, die zal wel missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |