Vind Stengs maar een gebrek aan ambitie een van de weinige voordelen aan die duitser dat hij niet met zulke gasten aankwam kakken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:28 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk dat jullie 2 doelpunten en 5 assists goed zouden kunnen gebruiken.
Dat we dit nog mogen meemaken.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:31 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax staat nu virtueel boven rkc
Iedere ban kan zijn laatste keer online betekenen.quote:
Nee inderdaad. Blij dat hij er een stuk of 5-6 heeft gehaald die niet kunnen voetballen.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Stengs maar een gebrek aan ambitie een van de weinige voordelen aan die duitser dat hij niet met zulke gasten aankwam kakken.
Die gaat onder een betere trainer een prima speler zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:32 schreef XDo het volgende:
Sutalo was de beste van onze nieuwe aankopen toch?
Wat heb je gekocht?quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:34 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ben er net pas weer, moest nog even langs de supermarkt.
Typische Martin van Geel aankoop.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:30 schreef Wotte het volgende:
[..]
Vind Stengs maar een gebrek aan ambitie een van de weinige voordelen aan die duitser dat hij niet met zulke gasten aankwam kakken.
Als ik dan eerst nog even de grens over mag lopen ben ik akkoord.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Friesland moeten ze afsteken.
In dat geval zal ik mijn uiterste best doen om het bloed onder je nagels vandaan te halenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo ver is onze relatie nog niet, maar hij zit zeker in de lift
Jij altijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Als ik dan eerst nog even de grens over mag lopen ben ik akkoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |