Jawel maar met deze veldbezetting verzuipt iedereenquote:
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel maar met deze veldbezetting verzuipt iedereen
Sutalo wordt een prima verdediger, markeer mijn woorden maar
Dit soort dingen typt Klaas ook altijd.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel maar met deze veldbezetting verzuipt iedereen
Sutalo wordt een prima verdediger, markeer mijn woorden maar
Al besprokenquote:
En volgende week juich je weer voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Lekker voor het uitvak langs.
Wat een vent
Lekker voor je.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging even bier pakken, goal gemist
Pak jij er nog maar een paar.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging even bier pakken, goal gemist
Moet je maar niet drinkenquote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging even bier pakken, goal gemist
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef R-woud93 het volgende:
Ik ging even bier pakken, goal gemist
Ik ga mijn best doen makker.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij er nog maar een paar.
Europees juich ik voor Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En volgende week juich je weer voor Ajax.
Optaffen.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pak jij er nog maar een paar.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Europees juich ik voor Ajax.
quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Europees juich ik voor Ajax.
AlmereFanBoy die je er bent.
Terwijl we zo dol op Poolse spelers zijn.quote:Op zaterdag 30 september 2023 21:40 schreef GGMM het volgende:
@:bezsen steekt niet onder stoelen of banken dat hij @:dombohetolifantje1 een grote clown vindt
Nee ik vind drank altijd voor proletenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |