SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door klaasweetalles op 04-09-2023 17:22:22 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
Done deal.quote:Op zondag 3 september 2023 13:48 schreef Zipportal het volgende: Tijd voor de meer dan terechte 1-5.
Lingr stond nu al overal.quote:Op zondag 3 september 2023 14:11 schreef Pistolero het volgende:
Keihard gelachen.
Prachtig assistje van Lingr.
Stengs voelde de hete adem al in de nek en besloot daarom maar n van zijn beste wedstrijden in een jaar op de mat te leggen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Lingr stond nu al overal.
Dit wordt een grandioos succes.
Waarom? Bij deze stand mag het wel. Heel hard lachen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Show off hoor die Minteh.
Het is dat het natuurlijk al 4-1 stond en hij mooi de keeper passeert, maar volgende keer maar gewoon gelijk het lege doel intikken.
het is wachten tot het ook gaat lopen bij ons, want voorlopig is het heel vaak nog heel slordig.quote:Op zondag 3 september 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat die 4 verliespunten ons duur komen te staan, want er staat weer een fantastisch team.
Slot en Te Kloese Goden
Zal me niet verbazen als Feyenoord en PSV allebei richting de 90 punten gaan dit seizoen. Wat een hoop troep zit er dit jaar bij qua ploegen zeg.quote:Op zondag 3 september 2023 14:13 schreef hhh38 het volgende:
Ik hoop niet dat die 4 verliespunten ons duur komen te staan, want er staat weer een fantastisch team.
Slot en Te Kloese Goden
Vaak genoeg gezien dat het dan alsnog fout gaat. Liever dat 'ie de bal erin looptquote:Op zondag 3 september 2023 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Het is dat het natuurlijk al 4-1 stond en hij mooi de keeper passeert, maar volgende keer maar gewoon gelijk het lege doel intikken.
Is toch mooi man, publiek beetje vermaken dit datquote:Op zondag 3 september 2023 14:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nu ziet het er leuk uit ja. Als het misgaat staat het schaamrood op je kaken.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat het dan alsnog fout gaat. Liever dat 'ie de bal erin loopt
Ja dit idd, je bent voor een jaar gehuurd, kom op johquote:Op zondag 3 september 2023 14:17 schreef Caland het volgende:
Dat logo kussen mag die speler van Newcastle wel achterwege laten
quote:Op zondag 3 september 2023 14:14 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Waarom? Bij deze stand mag het wel. Heel hard lachen.
Zolang hij het maar niet doet op een moment dat het je nog wel punten kan gaan kosten. Een leeg doel op 3 meter afstand terwijl je weet dat er nog een verdediger achter je staat, dan tik je hem er gewoon in zonder show op te voeren.quote:Op zondag 3 september 2023 14:15 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Vaak genoeg gezien dat het dan alsnog fout gaat. Liever dat 'ie de bal erin loopt
Dat arme joch is net (1,5 maand) 19 jaar joh.quote:Op zondag 3 september 2023 14:18 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja dit idd, je bent voor een jaar gehuurd, kom op joh
Prima eerste aanname van Ueda ook.quote:
Je hebt het hier over Van der Maarel hequote:Op zondag 3 september 2023 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij het maar niet doet op een moment dat het je nog wel punten kan gaan kosten. Een leeg doel op 3 meter afstand terwijl je weet dat er nog een verdediger achter je staat, dan tik je hem er gewoon in zonder show op te voeren.
Ja, in die situatie wel. Was nu heel anders. Nu kon hij voor de 100% zekerheid gaan, waarom dan ook maar enige risico nemen?quote:Op zondag 3 september 2023 14:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
[..]
Zolang hij het maar niet doet op een moment dat het je nog wel punten kan gaan kosten. Een leeg doel op 3 meter afstand terwijl je weet dat er nog een verdediger achter je staat, dan tik je hem er gewoon in zonder show op te voeren.
Ik heb het idee dat we nog maar op 80% spelen. Wij gaan nog zoveel beter kunnen. En dan toch al met vlagen zo goed spelen. Dit gaat echt weer fantastisch worden dit seizoen. Vind ons nu al beter spelen dan dezelfde fase afgelopen jaar. En er zit dus nog zoveel rek in.quote:Op zondag 3 september 2023 14:14 schreef snabbi het volgende:
[..]
het is wachten tot het ook gaat lopen bij ons, want voorlopig is het heel vaak nog heel slordig.
Dat had de vernedering alleen maar groter gemaakt, die kan plots ook per ongeluk een goede verdedigende actie doen.quote:Op zondag 3 september 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt het hier over Van der Maarel he
Die zag ik een paar goeie balletjes geven. Ik word erg blij van hemquote:Op zondag 3 september 2023 14:25 schreef Scrummie het volgende:
Maar uitstekend debuut Ivanusec, prima voetbal, 1-5. Genot zondag.
Paul is verliefd. Misschien komt het allemaal nog wel goed.quote:Op zondag 3 september 2023 14:28 schreef Divje het volgende:
[..]
Die moet sowieso eens normaal gaan doen.
Niet eens een assist dus.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef snabbi het volgende:
Zie je wel, ik zei het in de rust al... Stengs had die bal bij de eerste goal niet aangeraakt
Ik wens dat mens veel sterkte.quote:Op zondag 3 september 2023 14:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Paul is verliefd. Misschien komt het allemaal nog wel goed.
u wot m8quote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Gimenez weer wat intikkertjes? Ik wordt steeds getagd door mijn vrienden.
hoe gaat t met brobbey, nog lekker aan het drukzetten?quote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Ik wordtquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Geen idee. Dat moeten we nog zien vandaag. Hij kan nu natuurlijk nog wat anderen voor de bus gooien.quote:Op zondag 3 september 2023 14:36 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
hoe gaat t met brobbey, nog lekker aan het drukzetten?
Ik wordt ook wel eens getagd door @GGMM en @onlogischquote:Op zondag 3 september 2023 14:33 schreef Wotte het volgende:
Lijkt op utrecht supporters die de uitgang van het uitvak bestormenquote:Op zondag 3 september 2023 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Rellen in Utrecht.
https://twitter.com/VoetbalUltras
SAD
Gestript van zijn kleding??quote:Op zondag 3 september 2023 15:18 schreef Zipportal het volgende:
Rellen in Utrecht.
https://twitter.com/VoetbalUltras
SAD
En dan heb je mijn zweep nog niet eens gezien.quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
[..]
Je bent wel erg hard voor jezelf.
F1 is 2 subfora verderop.quote:Op zondag 3 september 2023 15:50 schreef TweedeKlum het volgende:
1.26.273 VER
1.27.512 SAI
PER ook 1:26.
Ik miste dat 5e doelpunt en zie hem nu pas voor het eerst.quote:
Ik zou dit als competitie gewoon als kans zien om je begroting substantieel te laten groeien. Gewoon na de wedstrijd in een vol stadion laten matten. Livestream erop en abonnementjes verkopen. In de interlandweekenden nodig je beruchte clubs uit europa uit om te komen.quote:
Vies, maar ik moest wel lachen.quote:Op zondag 3 september 2023 15:55 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ik miste dat 5e doelpunt en zie hem nu pas voor het eerst.
Heel nasty.
vandaag weer erg goedquote:Op zondag 3 september 2023 13:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is @:aTypisch toch al
Die begint echt in de helft van z'n posts over Timber
Igor is wel echt slachtoffer van het inpassen van Ivanusec. Die is gewoon beter op linksbuiten dan aan de andere kant.quote:Op zondag 3 september 2023 17:17 schreef Caland het volgende:
Onze rechtsbuiten (Igor Paixo, red.) raakte een paar keer heel simpel de bal kwijt. Dan is Luca daar al volwassener in. Logisch, want hij is een stukje ouder, maar die volwassenheid geeft hij aan het elftal. Als hij even niet een assist kan geven, dan moet je gewoon balbezit houden. En balbezit is heilig voor dit Feyenoord.'
Arend eindelijk ook kritisch op Paixao
Dat is zo, maar hij heeft wel een hele lekkere voorzet. Denk dat het nog wel gaat werken zo.quote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Igor is wel echt slachtoffer van het inpassen van Ivanusec. Die is gewoon beter op linksbuiten dan aan de andere kant.
We hebben eigenlijk 3 goede linksbuitens en geen goede rechtsbuiten. Misschien is Minteh dan nog de beste.
Tegen Sparta was het zo mogelijk nog dramstischer qua balverlies en mogelijke kansen om zeep helpen. Dus wellicht even een fase, het zit er wel in bij hem in ieder gevalquote:Op zondag 3 september 2023 17:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Igor is wel echt slachtoffer van het inpassen van Ivanusec. Die is gewoon beter op linksbuiten dan aan de andere kant.
We hebben eigenlijk 3 goede linksbuitens en geen goede rechtsbuiten. Misschien is Minteh dan nog de beste.
Zo eentje in de Arena.quote:
Ik heb z zin in dat potje in de Arenaquote:Op zondag 3 september 2023 18:38 schreef hhh38 het volgende:
Erg jammer dat we nu 2 weken moeten wachten op de volgende galavoorstelling
Dat hadden we afgelopen januari ook met dat potje in De Kuipquote:Op zondag 3 september 2023 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb z zin in dat potje in de Arena
Dit is een gevoel wat ik niet ken.
Ik hoop vooral dat Steijn er dan nog zit, lolquote:Op zondag 3 september 2023 18:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb z zin in dat potje in de Arena
Dit is een gevoel wat ik niet ken.
Waren echt twee ontzettende kutgoals van Gimenez.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Eindelijk begint het een beetje ergens op te lijken na die matige eerste 3 officiele wedstrijden (Met Super Cup meegeteld) .
Jammer dat zo,n mooie voetbalmiddag is ontsiert met ongeregeldheden. Met het gedoe bij Willem II - NAC erbij komt de dag dat er geen uitsupporters meer mee mogen steeds dichterbij.
kutgoals zijn de moeiljkstequote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waren echt twee ontzettende kutgoals van Gimenez.
Die goals van Brobbey waren nog kutter. Oh nee wacht die scoort nooit.quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waren echt twee ontzettende kutgoals van Gimenez.
Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.quote:Op zondag 3 september 2023 19:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die goals van Brobbey waren nog kutter. Oh nee wacht die scoort nooit.
Die eerste was gewoon een prima spitsen-goal.quote:Op zondag 3 september 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.
Nou vooruit ik ga jullie samenvatting ook bekijken.quote:Op zondag 3 september 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.
Daar valt niet zo heul veel aan te gluren.quote:Op zondag 3 september 2023 20:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou vooruit ik ga jullie samenvatting ook bekijken.
Daar had van de Maarel geel voor moeten krijgen...maar ja knjbquote:Op zondag 3 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Van der Maarel was WITHEET
Je moet er ook nog even in komen h. Geef het wat tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef snabbi het volgende:
Ik ben toch iets minder tevreden dan de meesten denk ik. Ik ben wel super blij met mensen als Ivanusec die echt iets brengen wat anderen niet doen. Blij dat Stengs en Timber goede acties lieten zien... maar
uiteindelijk vind ik dat er nog steeds erg veel gepruts was - vooral ook met Stengs en Pax aan het begin van de wedstrijd en zowel de passing als de aannames zijn gewoon nog niet wat je kan verwachten. Het is vooral de zwakte geweest van Utrecht (en Almere). Het kan zijn dat je mee getrokken wordt in dat bedenkelijke niveau, maar ik denk zomaar dat we nog een maandje nodig hebben voor we ingespeeld raken.
Je hebt ook gewoon spelers nodig die risico durven nemen. Anders krijg je dat eindeloze gebrei in U-vorm wat we met Gio vaak hadden.quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet er ook nog even in komen h. Geef het wat tijd.
Dat slordige zat overigens wel vaker in het spel van Stengs, dat moeten we ook accepteren en als het niet goed genoeg is wellicht Lingr erin.
Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter worden. Bij vlagen voetbalden we echt heel goed.
Dat "geef het tijd" is ook wat ik bedoel met dat je een maandje nodig hebt om een beetje ingespeeld te raken.quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet er ook nog even in komen h. Geef het wat tijd.
Dat slordige zat overigens wel vaker in het spel van Stengs, dat moeten we ook accepteren en als het niet goed genoeg is wellicht Lingr erin.
Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter worden. Bij vlagen voetbalden we echt heel goed.
Eens. Ik ben niet eens zo’n groot fan van Stengs (understatement), maar vandaag was hij gewoon goed en vorige week ook al vrij aardig. Wel benieuwd hoe hij uit de verf komt tegen tegenstanders van een trapje hoger.quote:Op zondag 3 september 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon spelers nodig die risico durven nemen. Anders krijg je dat eindeloze gebrei in U-vorm wat we met Gio vaak hadden.
Toch vind ik zijn handelingssnelheid nog wel dingetje..quote:Op zondag 3 september 2023 21:32 schreef bbuddybb het volgende:
Mats is toch stiekempjes een geweldenaar.
Zorgde er vorig seizoen voor dat Kokcu beter speelde.
Zorgt er dit seizoen voor dat Timber beter speelt.
Het Fenomeen uit Borne
Stengs begon vandaag zowaar diepgang in zijn spel te krijgenquote:Op zondag 3 september 2023 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik ben niet eens zo’n groot fan van Stengs (understatement), maar vandaag was hij gewoon goed en vorige week ook al vrij aardig. Wel benieuwd hoe hij uit de verf komt tegen tegenstanders van een trapje hoger.
Stijflinks en gewoon ietwat flegmatiek, dat ga je er niet uit krijgen vrees ik. Je zult hem altijd in zijn goede been moeten aanspelen, dan gaat de voortzetting heel snel zoals je zag bij de 1-4. Het staat nu wel met Timber en Stengs iets meer naar voren geschoven omdat veel van de opbouw nu via Trauner en Geert komt.quote:Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch vind ik zijn handelingssnelheid nog wel dingetje..
Die strakke voorwaartse passing van Trauner is zo belangrijk. Slaat regelmatig een linie over.quote:Op zondag 3 september 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijflinks en gewoon ietwat flegmatiek, dat ga je er niet uit krijgen vrees ik. Je zult hem altijd in zijn goede been moeten aanspelen, dan gaat de voortzetting heel snel zoals je zag bij de 1-4. Het staat nu wel met Timber en Stengs iets meer naar voren geschoven omdat veel van de opbouw nu via Trauner en Geert komt.
Ook wel gelachen om @Caland die duizend keer heeft gepost dat hij 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan. Het is natuurlijk bizar dat zo’n goede linksbenige CV onder de radar blijft maar in de Premier League scouten ze je gewoon niet als je een beetje saai bent.quote:Op zondag 3 september 2023 22:35 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het enorm opvallend hoe constant en goed Hancko is en hoe hij toch onder de radar lijkt te blijven van een hoop mensen. Niks over gehoord in het afgelopen transferwindow, niet in elftallen van de week, terwijl hij echt de pannen van het dak speelt.
De Engelse Te Kloese had hem wel gevonden als ze hadden gezocht via WyScout!quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel gelachen om @:caland die duizend keer heeft gepost dat hij 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan. Het is natuurlijk bizar dat zo’n goede linksbenige CV onder de radar blijft maar in de Premier League scouten ze je gewoon niet als je een beetje saai bent.
Waren wel wat geruchten hoor, vroeg in de periode met Napoli. Maar ja, hij is er gewoon nogquote:Op zondag 3 september 2023 22:35 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het enorm opvallend hoe constant en goed Hancko is en hoe hij toch onder de radar lijkt te blijven van een hoop mensen. Niks over gehoord in het afgelopen transferwindow, niet in elftallen van de week, terwijl hij echt de pannen van het dak speelt.
Geweldig, ja. Mijn angst hier weer bij is dat je in de opbouw iets te afhankelijk bent van een 31-jarige speler die net hersteld is van zware knieblessures. Maar ben al blij zat dat hij het zo snel weer op heeft gepakt, dat durfde ik niet te verwachten. Zijn snelheid kan nog wel een dingetje zijn tegen betere tegenstanders met een hoger baltempo, maar volgens mij hebben we in de CL gunstig geloot wat dat betreft.quote:Op zondag 3 september 2023 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die strakke voorwaartse passing van Trauner is zo belangrijk. Slaat regelmatig een linie over.
Gewoon Santi als ie fit is natuurlijk, das voor niemand een discussie en zeker voor Slot niet.quote:Op zondag 3 september 2023 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen nu in elk geval 2 weken een discussie gaan voeren of Ayase of Santiago in de spits moet tegen Heerenveen, met het oog op Celtic natuurlijk.
Die zou ik tzt eerlijk gezegd ook niet voor minder dan 50mln laten gaan.quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel gelachen om @:caland die duizend keer heeft gepost dat hij 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan. Het is natuurlijk bizar dat zo’n goede linksbenige CV onder de radar blijft maar in de Premier League scouten ze je gewoon niet als je een beetje saai bent.
En 11 goals in twee wedstrijden is meer dan netjes.quote:Op zondag 3 september 2023 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kutgoals zijn de moeiljkste
Ik vind het nog steeds tamelijk bizar dat daar geen enkele echte belangstelling voor is geweest inderdaadquote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Minteh.quote:Op maandag 4 september 2023 08:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een selectie vol met lieve en verstandige jongens.
Ik denk dat een zeker persoon in Utrecht met spullen heeft gesmeten na gisteren.quote:
Ik zag dat vdMaarel degene was die vlak daarvoor Lingr omver beukte in een geforceerde poging het publiek nog op te zwepen.quote:
Stel je toch niet zo aan.quote:Op maandag 4 september 2023 08:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu vind ik het allemaal extra leuk (maar als ie ooit nog eens zoiets flikt sturen we hem direct de boot naar Newcastle op wmb)
Mwah, tegen Almere gleed hij een keer uit over zijn eigen poten bij precies zo’n kapbeweging. Het is natuurlijk een onnodig risico en bovendien vrij onsympathiek, nu is het n keer grappig maar de volgende keer niet meer. Ga er echter vanuit dat Arne dat goed duidelijk heeft gemaaktquote:Op maandag 4 september 2023 08:58 schreef Caland het volgende:
Hij nam inderdaad geen risico met die actie, als een verdediger zo in je rug komt kap je hem altijd uit met zijn techniek
Dat logo kloppen had niet gehoeven
Dat soort jongens moet je niet teveel in een keurslijf willen stoppen, al raakt hij wel al minder snel de bal kwijt dan Paixaoquote:Op maandag 4 september 2023 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, tegen Almere gleed hij een keer uit over zijn eigen poten bij precies zo’n kapbeweging. Het is natuurlijk een onnodig risico en bovendien vrij onsympathiek, nu is het n keer grappig maar de volgende keer niet meer. Ga er echter vanuit dat Arne dat goed duidelijk heeft gemaakt
Stengs snoerde gisteren mondjes.quote:Calvin Stengs begint te lopen als schaduwspits
In de uitwedstrijd tegen FC Utrecht is Calvin Stengs een van de uitblinkers bij Feyenoord: 1-5. Opvallend genoeg is Stengs vooral dreigend met loopacties.
Het manco van Calvin Stengs is het manco van veel goede voetballers: hij wil de bal het liefst in de voeten hebben. Dat is waarschijnlijk een van de belangrijkste redenen dat de technicus mislukt is in Frankrijk. Voortdurend in de bal komen, maakt een speler voorspelbaar. Voor fysiek sterkere tegenstanders is dat makkelijk te verdedigen. Het enige wat ze hoeven te doen, is in duel komen. Een koud kunstje voor mandekkers in de Ligue 1.
Feyenoord heeft met Ondrej Lingr een nummer 10 gekocht met een tegenovergesteld profiel van dat van Stengs. Deze Tsjech is een stuk minder balvaardig dan zijn concurrent, maar compenseert dat door voortdurend met energie te smijten.
Op bezoek bij Utrecht valt op dat Stengs k als schaduwspits begint te bewegen. In de Domstad sticht hij verrassend genoeg vooral gevaar met intelligente loopacties.
De tactische organisatie van Utrecht leent zich goed voor middenvelders die naar voren sprinten. De ploeg van Rob Penders probeert op het middenrif in mandekking te komen. Maar loopacties in de diepte worden niet gevolgd. Dan laten controleurs Can Bozdogan en Ryan Flamingo hun man gewoon lopen, waarschijnlijk omdat het plan is dat de centrale verdedigers het dan oplossen.
Stengs profiteert keer op keer van de miscommunicatie die door dit overgeven ontstaat bij Utrecht.
Dat is bijvoorbeeld het geval bij de vroege openingstreffer van Santiago Gimnez.
In achtste minuut staat Stengs in eerste instantie nog in de mandekking bij Flamingo op het middenveld. Na de pass breed van Gernot Trauner op David Hancko herkent hij het moment om naar voren te sprinten.
Stengs glipt weg uit de rug van Flamingo en rent diagonaal richting de zone van Mik van der Hoorn. Hancko ziet zijn ploeggenoot vertrekken en bedient de nummer 10 met een goede pass in de diepte. Stengs verpest de controle van die bal, maar staat alsnog aan de basis van een goal dankzij een slimme kopbal van Gimnez: 0-1.
Die goal toont aan dat op de juiste posities opduiken soms waardevoller kan zijn dan een fluwelen techniek. Daarom is het voor Feyenoord bemoedigend dat deze loopactie van Stengs geen incident blijkt te zijn. De linkspoot loert voortdurend op de ruimtes in de rug van directe tegenstander Flamingo.
Na de 1-1 van Flamingo uit een hoekschop scoort Stengs zelf na een van zijn loopacties in de diepte.
Debutant Luka Ivanusec is vanaf de linkerflank naar binnengekomen en Stengs biedt de rasvoetballer een optie door in de diepte weg te lopen. Souffian El Karouani staat niet op te letten en heft buitenspel op. Daar profiteert de aanvallende middenvelder van Feyenoord van door raak te schieten: 1-2. Die goal zal als opluchting voelen voor Stengs, omdat hij vaak de kritiek krijgt dat hij te weinig scoort.
Indien Stengs zonder bal zoveel vuile meters blijft maken als in Utrecht, vergroot hij de kansen om zijn rendement flink te verhogen.
In de 37ste minuut krijgt Stengs bijna een assist op zijn naam na bovenstaand moment. Hij vertrekt op de linkerflank in de rug van mandekker Van der Hoorn, die alleen oog heeft voor Gimnez. Na goed afleggen van Stengs krijgt Feyenoord op de andere flank een goede schotkans. Alleen wordt de poging van Lutsharel Geertruida geblokt.
Een minuut later volgt andermaal geen assist voor Stengs na een goede loopactie. Hij ziet dat Flamingo uitstapt op Geertruida en zorgt dat de rechtsachter hem kan bereiken met een pass. Daarna zet hij Gimnez met een splijtende pass alleen voor de keeper. Alleen krijgt de Mexicaanse spits de bal niet langs Vasilis Barkas.
Vlak voor rust toont Stengs andermaal de dynamiek in zijn spel, dit keer door voor een overlap te zorgen bij Ivanusec.
De Kroaat bindt met zijn dribbels van links naar binnen meerdere tegenstanders en Stengs profiteert door in de zestien buitenom te komen. Ivanusec geeft goed mee, alleen is de eindpass van Stengs niet op maat.
Direct na de hervatting gaat Stengs verder waar hij in de eerste helft gebleven is.
Stengs dendert bij balwinst direct over Flamingo heen en brengt de defensie van Utrecht andermaal in verlegenheid. In dit geval geeft Gimnez niet af, maar schiet hij na een lange dribbel zelf binnen na een enorme flater van Barkas.
In de 72ste minuut schroeft Stengs zijn rendement verder op met een assist. Dit keer hoeft hij daar niet eens voor te sprinten.
Flamingo besluit om de rechterflank te helpen bij het verdedigen van de pingelende Ivanusec. Door die keuze staat Stengs vrij. De linkspoot hoeft alleen te wachten tot de bal zijn kant opkomt. Dat gebeurt via Wieffer en Timber. Door de aanwezigheid van de naar voren gesprinte Geertruida staat het centrum van Utrecht opnieuw twee-tegen-twee. Stengs profiteert daarvan door invaller Ayase Ueda een goal te bezorgen.
Bij de wissel van Calvin Stengs in de 85ste minuut is hij de speler op het veld met de meeste gecreerde kansen (6) en meeste balcontacten in de vijandelijke zestien (7). Van de basiskrachten van Feyenoord toucheren alleen Igor Paixo en Santiago Gimnez in totaal nog minder de bal dan Stengs. Dat lijkt een omslag van denken te suggereren bij de linkspoot. Stengs hoeft niet iedere pass in zijn voeten te krijgen. Hij gaat nu ook diep en wordt daardoor een stuk lastiger te verdedigen.
Ik hoor iemand die in het onderwijs werkt.quote:Op maandag 4 september 2023 09:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, tegen Almere gleed hij een keer uit over zijn eigen poten bij precies zo’n kapbeweging. Het is natuurlijk een onnodig risico en bovendien vrij onsympathiek, nu is het n keer grappig maar de volgende keer niet meer. Ga er echter vanuit dat Arne dat goed duidelijk heeft gemaakt
Minthee is wel zo’n ventje die dit ook doet bij een 0-0 stand 1 minuut voor tijd tegen Celtic de laatste wedstrijd in de CL die je moet winnen om 2e te worden, en dan de bal wel verspeelt.quote:Op maandag 4 september 2023 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat soort jongens moet je niet teveel in een keurslijf willen stoppen, al raakt hij wel al minder snel de bal kwijt dan Paixao
Laat dat maar aan Feyenoorders overquote:Op zondag 3 september 2023 16:11 schreef XSbig het volgende:
[..]
Om bij Utrecht uit te breken moet je wel echt je best doen. Is net een bunker.
Oh ja, iets met een flesje vodka @Caland @Scrummiequote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Paxaio was gisteren weer de beste rechtsbuiten van Nederland. Hoe vaak hij de actie maakt, de bal in het strafschopgebiek gooit en de bal op het doel schiet. Volgens mij is hij daar in de nummer 1 speler van de eredivisie in. Zelfs Bakayoko vind ik niet zo dreigend.quote:
Zat je gisteren al vroeg aan de drank klaas?quote:Op maandag 4 september 2023 09:46 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Paxaio was gisteren weer de beste rechtsbuiten van Nederland. Hoe vaak hij de actie maakt, de bal in het strafschopgebiek gooit en de bal op het doel schiet. Volgens mij is hij daar in de nummer 1 speler van de eredivisie in. Zelfs Bakayoko vind ik niet zo dreigend.
quote:Op maandag 4 september 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Zat je gisteren al vroeg aan de drank klaas?
Met zijn medicatie heb je geen drank meer nodig vriend.quote:Op maandag 4 september 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja uuuuh, niet goed genoeg.quote:Op maandag 4 september 2023 10:00 schreef Kerftminister het volgende:
[..]ik vind Paixao een fijne spelert, maar was gisteren zwak. En dat vond Slot ook, anders wisselt ie hem niet zo vroeg.
quote:Op maandag 4 september 2023 09:47 schreef Caland het volgende:
[..]
6 schoten op doel, wel een beetje lezen klaasquote:Op maandag 4 september 2023 10:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
4 wedstrijden 16 schoten op doel
ik zie gewoon meer dan de rest....
quote:Op maandag 4 september 2023 10:15 schreef Caland het volgende:
[..]
6 schoten op doel, wel een beetje lezen klaas
Dat denk ik ook wel, maar hij is wel gewoon matig aan het seizoen begonnen. Het interesseert mij niet zoveel hoevaak iemand dan op doel schietquote:Op maandag 4 september 2023 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
gimenez heeft 2 schoten meer...maar dat is logische als spits
dus zo slecht doet paxaio het helemaal niet
die speelt gewoon heel het seizoen in de basis
Als hij niet 300x die bal van zijn voet laat springen had hij 20 schoten op doel kunnen hebben, en gimenez een stuk meer kunnen voedenquote:Op maandag 4 september 2023 10:21 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
gimenez heeft 2 schoten meer...maar dat is logische als spits
dus zo slecht doet paxaio het helemaal niet
die speelt gewoon heel het seizoen in de basis
.quote:Op maandag 4 september 2023 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar hij is wel gewoon matig aan het seizoen begonnen. Het interesseert mij niet zoveel hoevaak iemand dan op doel schiet
Ik vond hem tegen PSV en Fortuna misschien wel de beste speler. En tegen Sparta zette hij genoeg tegenover de slordigheid waardoor we uiteindelijk nog gelijkspeelden. Gisteren was het wel ondermaats inderdaad, maar ik denk echt dat hij op rechts gewoon minder tot z'n recht komtquote:Op maandag 4 september 2023 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar hij is wel gewoon matig aan het seizoen begonnen. Het interesseert mij niet zoveel hoevaak iemand dan op doel schiet
ik heb het geplaatsquote:Op maandag 4 september 2023 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit weekend Feyenoord niet kunnen kijken, nog wat gemist? Hebben we gewonnen?
[ afbeelding ]
Ook de final versie is klaar met CL genot.
Ik zou hem met alle liefde nog eenmaal updaten om Dilrosun te kunnen verwijderen.
Die mag die jongen zelf opdrinken.quote:Op maandag 4 september 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Feyenoorders over
[..]
Oh ja, iets met een flesje vodka @:Caland @:Scrummie
Daar komt hij goed weg.quote:Op maandag 4 september 2023 11:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Die mag die jongen zelf opdrinken.
U gaat door voor de koelkast.quote:Op maandag 4 september 2023 10:30 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dit weekend Feyenoord niet kunnen kijken, nog wat gemist? Hebben we gewonnen?
[ afbeelding ]
Ook de final versie is klaar met CL genot.
Ik zou hem met alle liefde nog eenmaal updaten om Dilrosun te kunnen verwijderen.
Gini is altijd welkom.quote:Op maandag 4 september 2023 11:35 schreef zoekeenleven het volgende:
[ twitter ]
Ouwe geldwolf komt nog even profiteren
Ik ben wel al mijn respect voor hem verloren na zijn overstap richting de zandbakquote:
Ik zou exact hetzelfde doen. Ik heb totaal geen moraal.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben wel al mijn respect voor hem verloren na zijn overstap richting de zandbak
Oh ja ik ook zeker, maar het word een beetje hypocriet als je een aantal jaar daarvoor VI gaat boycotten omdat ze racistisch zijn. Je moet eens zien hoe zwarte mensen in SA behandeld worden...quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou exact hetzelfde doen. Ik heb totaal geen moraal.
Het is een hypocriet, maar een beetje meetrainen op het moment dat er geen internationals zijn is prima.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ben wel al mijn respect voor hem verloren na zijn overstap richting de zandbak
Eindhoven is wel extreem lelijk maar een zandbak gaat me ook wat te ver.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja vanuit Feyenoord snap ik het ook prima, kind van de club dit datquote:Op maandag 4 september 2023 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is een hypocriet, maar een beetje meetrainen op het moment dat er geen internationals zijn is prima.
Betaalde ooit nog uit eigen zak 10.000 euro voor de jeugdopleiding voor Feyenoord. Dat zie ik maar heel weinig spelers doen. Ginigod.quote:Op maandag 4 september 2023 11:42 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja vanuit Feyenoord snap ik het ook prima, kind van de club dit dat
Voor het salaris wat hij ontvangt zou het mij ook niet boeien of mensen respect voor mij hebben.quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het zichzelf nu onmogelijk heeft gemaakt om zich ooit nog uit te spreken over mensrechten/disciminatie. Of hij gaat het op dezelfde manier doen als Frank de Boer; "Ik ben er geweest, heb niks gezien".quote:Op maandag 4 september 2023 11:46 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Voor het salaris wat hij ontvangt zou het mij ook niet boeien of mensen respect voor mij hebben.
Principes in het voetbal is een hoax, altijd al geweest. Het is altijd een vies wereldje geweest.
Over 2 jaar is iedereen het alweer vergeten en is hij miljoenen rijker lol
je vergeet voor het gemak een nulletjequote:Op maandag 4 september 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betaalde ooit nog uit eigen zak 10.000 euro voor de jeugdopleiding voor Feyenoord. Dat zie ik maar heel weinig spelers doen. Ginigod.
jij bent zelf een hypocriet mannetjequote:Op maandag 4 september 2023 11:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het zichzelf nu onmogelijk heeft gemaakt om zich ooit nog uit te spreken over mensrechten/disciminatie. Of hij gaat het op dezelfde manier doen als Frank de Boer; "Ik ben er geweest, heb niks gezien".
Oh klaas.quote:Op maandag 4 september 2023 11:56 schreef klaasweetalles het volgende:
de mensenrechten in nederland zijn net zo kut als in het middenoosten
Die krijgen dik betaald, net zoals Gini?quote:Op maandag 4 september 2023 11:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja ik ook zeker, maar het word een beetje hypocriet als je een aantal jaar daarvoor VI gaat boycotten omdat ze racistisch zijn. Je moet eens zien hoe zwarte mensen in SA behandeld worden...
https://nos.nl/artikel/24(...)snel-in-saudi-arabiequote:Op maandag 4 september 2023 12:06 schreef Caland het volgende:
Het lijkt me heerlijk om in een land te wonen waar vrouwen niet mogen autorijden.
Waarom zou je er dan nog heen gaan?quote:Op maandag 4 september 2023 12:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)snel-in-saudi-arabie
Tien procent van de saudis is zwart in zitten in de hoogste publieke functiesquote:Op maandag 4 september 2023 11:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Oh ja ik ook zeker, maar het word een beetje hypocriet als je een aantal jaar daarvoor VI gaat boycotten omdat ze racistisch zijn. Je moet eens zien hoe zwarte mensen in SA behandeld worden...
Ik denk dat het hem niet zo veel boeit wat mensen in Nederland vinden.quote:Op maandag 4 september 2023 11:50 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij het zichzelf nu onmogelijk heeft gemaakt om zich ooit nog uit te spreken over mensrechten/disciminatie. Of hij gaat het op dezelfde manier doen als Frank de Boer; "Ik ben er geweest, heb niks gezien".
In Nederland is dat waarschijnlijk nog geen 0,01 procent .....en dan zit ik vrij hoogquote:Op maandag 4 september 2023 12:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tien procent van de saudis is zwart in zitten in de hoogste publieke functies
????
Zet je die vraagtekens daar neer omdat je zelf niet begrijpt wat je hebt geschreven of is dit een vraag?quote:Op maandag 4 september 2023 12:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Tien procent van de saudis is zwart in zitten in de hoogste publieke functies
????
Ik snap niet waar jouw statement vandaan komtquote:Op maandag 4 september 2023 12:19 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zet je die vraagtekens daar neer omdat je zelf niet begrijpt wat je hebt geschreven of is dit een vraag?
https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/landen/saudi-arabiequote:Op maandag 4 september 2023 12:20 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik snap niet waar jouw statement vandaan komt
Wat heeft dit met jouw statement te makenquote:Op maandag 4 september 2023 12:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/landen/saudi-arabie
Dit vat het zo ongeveer wel samen
Ik lees niks over hoe zwarte mensen behandeld worden.quote:Op maandag 4 september 2023 12:23 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://www.amnesty.nl/wat-we-doen/landen/saudi-arabie
Dit vat het zo ongeveer wel samen
Van PSG naar SA is ook niet zo'n enorme stap.quote:Op maandag 4 september 2023 12:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk dat het hem niet zo veel boeit wat mensen in Nederland vinden.
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-schiet-op-migrantenquote:Op maandag 4 september 2023 12:24 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik lees niks over hoe zwarte mensen behandeld worden.
Dat wordt dan moeilijk voor Gini.quote:Op maandag 4 september 2023 12:31 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-schiet-op-migranten
https://www.rtlnieuws.nl/(...)smokkel-saudi-arabie
En dan heb je nog de talloze afrikaanse arbeidsmigraten die ook gewoon als stront behandeld worden.
Schuldgevoel afkopen, genot. Dat deed die supportermepper niet.quote:Op maandag 4 september 2023 11:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Betaalde ooit nog uit eigen zak 10.000 euro voor de jeugdopleiding voor Feyenoord. Dat zie ik maar heel weinig spelers doen. Ginigod.
Wat een aanval idd.quote:Op maandag 4 september 2023 13:26 schreef Scrummie het volgende:
Nog maar een keer die Ueda goal gekeken. Puur genot.
Zou hij nu spijt hebben van zijn overstap?quote:Op maandag 4 september 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schuldgevoel afkopen, genot. Dat deed die supportermepper niet.
Zou dolgraag zijn halve salaris inleveren om kampioen te worden bij Feyenoord heb ik een keer meegekregen van hem.quote:Op maandag 4 september 2023 14:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zou hij nu spijt hebben van zijn overstap?
Dit kan niet kloppen, Kloesoe zegt dat hij communiceert met de scouting @ZKA verklaar je nader!!!quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef Pistolero het volgende:
De Don heeft gesproken.
Ik kan uren naar deze man luisteren, hij zegt echt alleen maar zinnige dingen.
Hij ziet er wel uit als iemand die stiekem op vakantie gaat in Pattaya.quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef Pistolero het volgende:
De Don heeft gesproken.
Niet eens schuldgevoel maar een relatief goedkope manier om hopelijk geen snuivende hooligans in je tuin te krijgen.quote:Op maandag 4 september 2023 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Schuldgevoel afkopen, genot. Dat deed die supportermepper niet.
Destijds was het iets moeilijker voor die snuivers om berhaupt de tuin van voetballers te vinden, en moesten bedreigingen nog via een persoonlijke brief in plaats van een simpele dm.quote:Op maandag 4 september 2023 18:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet eens schuldgevoel maar een relatief goedkope manier om hopelijk geen snuivende hooligans in je tuin te krijgen.
Tja dan viert ie lekker vakantie, dat heeft ie ook wel weer verdiend.quote:Op maandag 4 september 2023 18:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als iemand die stiekem op vakantie gaat in Pattaya.
Ik vertrouw het niet helemaal.
lolquote:"Het is wel grappig wat er gebeurde. Zerrouki ging eraf in een van de eerste wedstrijden en toonde meteen een soort kwade kop naar Slot. Hij liet duidelijk merken dat hij not amused was", vertelt Van der Kraan. "Na afloop heeft Slot hem meteen een draai om z'n oren gegeven. Hij zei: 'In de afgelopen twee jaar is niet n speler met een kwade kop van het veld gestapt bij mij.'"
"Een van de grootste kwaliteiten van Feyenoord was de verbondenheid, de wil om voor elkaar te knokken", weet de journalist. "Nu komt er voor het eerst een speler die het niet accepteerde, nadat hij voor veel geld was gekocht. Dat accepteerde Slot niet en die heeft dus een pittig gesprek met hem gevoerd. Ik heb daardoor nog steeds het idee dat hij daardoor extra lang op de bank heeft gezeten. Zerrouki heeft zichzelf geen dienst bewezen en hij moet weten wat zijn plaats is in de selectie. Slot laat hem merken dat hij keihard moet knokken om ertussen te komen. Als hij dat doet en laat zien dat hij beter is, dan gaat hij ook gewoon spelen."
Levendige fantasie heeft die van der Kraan. Nog een geluk dat hij Ivanusec na al die weken heeft weten te bevrijden uit zijn vliegtuig.quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef Pistolero het volgende:
De Don heeft gesproken.
Even ter verdediging, dat was wel een zeldzame misser van Marcel in een transfersoap waarin Zagreb continu de voorwaarden veranderde. Dat zei te Kloese zelf ook al. Denk dat eerder dat het geval was dan dat hij onzin verkondigt.quote:Op maandag 4 september 2023 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Levendige fantasie heeft die van der Kraan. Nog een geluk dat hij Ivanusec na al die weken heeft weten te bevrijden uit zijn vliegtuig.
Zerrouki is letterlijk 1x in de basis begonnen dit seizoen, en toen werd hij na een half uur gewisseld omdat zijn teamgenoot rood pakte. Nogal logisch dat je er dan de pest in hebt en teleurgesteld het veld af gaat. Dat er de afgelopen 2 jaar nog nooit een speler teleurgesteld en met een kwade kop van het veld is gegaan na een wissel is ook gewoon niet waar, lolquote:Op maandag 4 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even ter verdediging, dat was wel een zeldzame misser van Marcel in een transfersoap waarin Zagreb continu de voorwaarden veranderde. Dat zei te Kloese zelf ook al. Denk dat eerder dat het geval was dan dat hij onzin verkondigt.
Hoeft ook geen lulverhaal te zijn. Zerrouki reageerde moeilijk op die wissel, en ik zie Slot er wel voor aan om zo’n knul keihard aan te pakken. Die gaat niet zo goed op spelers die niet luisteren
Het waren toch meer mentale problemen? Niet zo zeer een blessure.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
Was Kokcu begin van het seizoen geblesseerd? Helemaal vergeten.
Dat heb ik gemist danquote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het waren toch meer mentale problemen? Niet zo zeer een blessure.
Nee ook een blessure. Allebei.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het waren toch meer mentale problemen? Niet zo zeer een blessure.
Ik weet nog wel dat ie wegging uit dat trainingskamp en dat we daarna de hele voorbereiding met een gemankeerd middenveld moesten spelen. Het verhaal wat daarachter zat heeft ie aan het eind van afgelopen seizoen al eens verteld.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
Was Kokcu begin van het seizoen geblesseerd? Helemaal vergeten.
Ik weet niet meer zo wanneer maar er was ook ergens een moment dat ie niet lekker werd tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 4 september 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ie wegging uit dat trainingskamp en dat we daarna de hele voorbereiding met een gemankeerd middenveld moesten spelen. Het verhaal wat daarachter zat heeft ie aan het eind van afgelopen seizoen al eens verteld.
Podcast?quote:
Mooi ook dat neplachje na die mislukte grap van ajaxface.quote:
Volgens mij had hij in de Ramadan als eerste eet/drinkmoment op de dag na de training een shake genomen 's avonds laat waar o.a. cafene in heeft gezeten en nog wat zooi waardoor hij hartkloppingen kreeg en in paniek een nacht slapeloos doorbracht en daarna angstklachten bleef houden.quote:Op maandag 4 september 2023 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zo wanneer maar er was ook ergens een moment dat ie niet lekker werd tijdens een wedstrijd.
Nee, hij had een kneuzing aan zijn enkel opgelopen tijdens een training waardoor hij die wedstrijden miste. Volgens mij was die blessure ook gedeeltelijk de reden dat hij niet goed in zijn hoofd zat die periode en het trainingskamp verliet (waar hij dacht ik apart trainde), destijds door ‘ziekte’, dat was weer een ander verhaal.quote:Op maandag 4 september 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ie wegging uit dat trainingskamp en dat we daarna de hele voorbereiding met een gemankeerd middenveld moesten spelen. Het verhaal wat daarachter zat heeft ie aan het eind van afgelopen seizoen al eens verteld.
Hij heeft het zelf steeds over een shake, waardoor hij hartkloppingen kreeg en daarna slaapproblemen. Waardoor hij op dat trainingskamp echt fysiek en mentaal gesloopt was en tijd nodig had om terug te komen.quote:Op maandag 4 september 2023 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, hij had een kneuzing aan zijn enkel opgelopen tijdens een training waardoor hij die wedstrijden miste. Volgens mij was die blessure ook gedeeltelijk de reden dat hij niet goed in zijn hoofd zat die periode en het trainingskamp verliet (waar hij dacht ik apart trainde), destijds door ‘ziekte’, dat was weer een ander verhaal.
@pierre rectificeren!quote:Op maandag 4 september 2023 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Leuke domme take trouwens toen ik bevestiging bij mijn verhaal zocht:
https://www.fcupdate.nl/v(...)eserverol-voor-kokcu
Ik doelde hier op: Scrummie in VBL / Het Feijenoordtopic #2590: KUIP OPENquote:Op maandag 4 september 2023 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij had hij in de Ramadan als eerste eet/drinkmoment op de dag na de training een shake genomen 's avonds laat waar o.a. cafene in heeft gezeten en nog wat zooi waardoor hij hartkloppingen kreeg en in paniek een nacht slapeloos doorbracht en daarna angstklachten bleef houden.
https://www.fcupdate.nl/v(...)uma-aan-overgehouden
Oh ik zie het ja. Januari staat eronder dus dat moet dan inderdaad eerder geweest zijn.quote:Op maandag 4 september 2023 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doelde hier op: Scrummie in VBL / Het Feijenoordtopic #2590: KUIP OPEN
Maar dat was al een stuk eerder geloof ik.
Een paar posts verderop het gerucht dat we interesse hadden in Jorrit Hendrikxquote:Op maandag 4 september 2023 22:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik doelde hier op: Scrummie in VBL / Het Feijenoordtopic #2590: KUIP OPEN
Maar dat was al een stuk eerder geloof ik.
En maar roeptoeteren BLM dit, BLM dat. Om vervolgens zo je ziel te verkopen aan de duivel :’)quote:Op maandag 4 september 2023 11:39 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 4 september 2023 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een paar posts verderop het gerucht dat we interesse hadden in Jorrit Hendrikx
Zoals Te Kloese zelf al zegt: we hebben in een paar jaar hele mooie stappen gezet in het vergroten van onze mogelijkheden
Denk dat het momenteel 0 euro is.quote:Op maandag 4 september 2023 22:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Op dit moment nog speler van FC Transfervrij. Je zou verwachten dat ie wel bij een laagvlieger ofzo aan de bak kan, maar zijn salaris zal wel pijnlijk hoog zijn.
Nog een extra baantje bij de uefa er bij ook, gewoon omdat het kan. Lekker man.quote:Op maandag 4 september 2023 20:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had aardig wat kritiek op die organisatiestructuur met Te Kloese als AD n TD, maar hij komt op mij gewoon over als workaholic die graag overal bij betrokken wil zijn. Niet als iemand die alleen maar zijn zin doordrijft en niet wil luisteren naar z'n ondergeschikten. Dit zijn inderdaad hele verstandige teksten.
https://www.vi.nl/pro/te-(...)-feyenoord-op-scherpquote:'Dat hij niet naar Leipzig vertrok, vind ik de grootste teleurstelling van de zomer', zegt Te Kloese. 'Niet dat hij weg moest, uiteraard niet, maar RB Leipzig bood een bedrag van nog net geen dertig miljoen. Wij waren akkoord, Lutsharel was akkoord, maar toen namen de Duitsers om n minuut voor twaalf een andere afslag. Later hebben ze dat ook officieel bevestigd in een brief. Ze zochten opeens en noodgedwongen een ander type speler.
Sorry maatje.quote:Op dinsdag 5 september 2023 07:47 schreef Pisces29 het volgende:
Dat niemand even wilde zeggen dat dit bezig was gister.![]()
Orrie.
Zijn haartransplantatie is wel aardig geluktquote:Op maandag 4 september 2023 22:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een paar posts verderop het gerucht dat we interesse hadden in Jorrit Hendrikx
Zoals Te Kloese zelf al zegt: we hebben in een paar jaar hele mooie stappen gezet in het vergroten van onze mogelijkheden
Fijnquote:Op dinsdag 5 september 2023 11:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Zijn haartransplantatie is wel aardig gelukt
[ afbeelding ]
Kakca?quote:
Mooi, lijkt erop dat er nu wat meer een idee achter zit dan alleen maar; we dumpen spelers bij club x en laten daarna niks meer van ons horen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Grappig dat dit kan. Mooi voor die jongens
PANIEKquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:38 schreef Scrummie het volgende:
De laatste 4 posts tonen aan dat de rust is wedergekeerd na de transferperiode.
Wel leuk dit. Schijnen het ook vrij goed te doen.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:38 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Grappig dat dit kan. Mooi voor die jongens
Je vergeet de belangrijkste gedeelte van zijn verhaalquote:Op maandag 4 september 2023 22:01 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Volgens mij had hij in de Ramadan als eerste eet/drinkmoment op de dag na de training een shake genomen 's avonds laat waar o.a. cafene in heeft gezeten en nog wat zooi waardoor hij hartkloppingen kreeg en in paniek een nacht slapeloos doorbracht en daarna angstklachten bleef houden.
https://www.fcupdate.nl/v(...)uma-aan-overgehouden
Mooi, kunnen we hockeyhoofd ook naar Mekka sturen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je vergeet de belangrijkste gedeelte van zijn verhaal
Orgun viel daarna in een zwart gat, ging naar Mecca, heeft daar God gevonden. En daarmee zijn innerlijke rust. Om ons vervolgens de pannen van het dak te spelen en ons een kampioenschap te bezorgen
Lange uitleg om te zeggen dat iemand lekker op vakantie is geweest naar het sprookjesbosquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Orgun viel daarna in een zwart gat, ging naar Mecca, heeft daar God gevonden. En daarmee zijn innerlijke rust. Om ons vervolgens de pannen van het dak te spelen en ons een kampioenschap te bezorgen
Ik begin langzaam maar zeker de indruk te krijgen dat je van den Belt geen goede speler vindt.quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Mooi, kunnen we hockeyhoofd ook naar Mekka sturen?
Volgens mij ben je iets op het spoor.quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik begin langzaam maar zeker de indruk te krijgen dat je van den Belt geen goede speler vindt.
Wie vind je beter, Taabouni of Hockeyhoofd?quote:Op dinsdag 5 september 2023 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als die er beter van wordt waarom nietquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Eventjes verder onderzoek gedaan, en warempel, ik merk toch een lichtelijk negatieve ondertoon bij Caland:quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Volgens mij ben je iets op het spoor.
quote:Op woensdag 12 juli 2023 18:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het ook niet echt in hockeyhoofd. Vorig seizoen al een beetje in de gaten gehouden. Hij staat wel vaak op de goede plek en houdt het simpel enzo, maar ik ben geen fan. Nergens cht goed in imo. Hopelijk heb ik het helemaal verkeerd
quote:Op maandag 31 juli 2023 08:25 schreef Caland het volgende:
Eerder een creatieve middenvelder erbij nog, Bullaude vertrekt en hockeyhoofd kan echt niet
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 00:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat heb ik met hockeyhoofd
Die is echt een klasse of drie slechter dan Bullaude
quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
Hierbij mijn wekelijkse rant over hockeyhoofd
Als Milambo niet beter is dan hem moet je varkenoord per direct aan Excelsior schenken.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:15 schreef Caland het volgende: [..] Slechter dan hockeyhoofd kan dat toch onmogelijk zijn
quote:Op zondag 20 augustus 2023 13:39 schreef Caland het volgende:
Als hockeyhoofd vandaag weer minuten mag maken word ik woedend.
quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:41 schreef Caland het volgende:
Van den Belt vind ik een beetje een Davy Klaassen light
Wellicht kunnen we Caland, naar Mekka sturen?quote:Op dinsdag 5 september 2023 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes verder onderzoek gedaan, en warempel, ik merk toch een lichtelijk negatieve ondertoon bij Caland:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel mooi dat ik dit dus al riep voordat hij ook maar een minuut in een Feyenoordshirt speeldequote:Op dinsdag 5 september 2023 14:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Eventjes verder onderzoek gedaan, en warempel, ik merk toch een lichtelijk negatieve ondertoon bij Caland:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Taabouni had zonder te spelen een enorme waarde voor Feyenoordquote:Op dinsdag 5 september 2023 14:07 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Wie vind je beter, Taabouni of Hockeyhoofd?
Al was hij Jehova's Getuige geworden, als hij er gelukkig van wordt (en dus goed speelt) dan is het helemaal prima allemaal. Blije mensen zijn het beste voor de maatschappij/het team. Het enige waar ik me aan stoorde in deze context is dat hij erdoor van een statement tegen discriminatie een manier om te discrimineren maakte maar die discussie is hier denk ik wel genoeg gevoerdquote:Op dinsdag 5 september 2023 13:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
wtfquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Al was hij Jehova's Getuige geworden, als hij er gelukkig van wordt (en dus goed speelt) dan is het helemaal prima allemaal. Blije mensen zijn het beste voor de maatschappij/het team. Het enige waar ik me aan stoorde in deze context is dat hij erdoor van een statement tegen discriminatie een manier om te discrimineren maakte maar die discussie is hier denk ik wel genoeg gevoerd
If you can't convince them, confuse them.quote:
Werkelijk niets aan toe te voegenquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Al was hij Jehova's Getuige geworden, als hij er gelukkig van wordt (en dus goed speelt) dan is het helemaal prima allemaal. Blije mensen zijn het beste voor de maatschappij/het team.
Daar zullen we het nooit eens over worden, dus laat ik het ook hierbijquote:Op dinsdag 5 september 2023 15:42 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Het enige waar ik me aan stoorde in deze context is dat hij erdoor van een statement tegen discriminatie een manier om te discrimineren maakte maar die discussie is hier denk ik wel genoeg gevoerd
Praat Nederlands, we zijn een Nederlandse club.quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:10 schreef exile79 het volgende:
I don't know who hockeyhoofd is, and at this point it's too late to ask. *insert meme
quote:Op dinsdag 5 september 2023 19:10 schreef exile79 het volgende:
I don't know who hockeyhoofd is, and at this point it's too late to ask. *insert meme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |