Tja dan viert ie lekker vakantie, dat heeft ie ook wel weer verdiend.quote:Op maandag 4 september 2023 18:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Hij ziet er wel uit als iemand die stiekem op vakantie gaat in Pattaya.
Ik vertrouw het niet helemaal.
lolquote:"Het is wel grappig wat er gebeurde. Zerrouki ging eraf in een van de eerste wedstrijden en toonde meteen een soort kwade kop naar Slot. Hij liet duidelijk merken dat hij not amused was", vertelt Van der Kraan. "Na afloop heeft Slot hem meteen een draai om z'n oren gegeven. Hij zei: 'In de afgelopen twee jaar is niet één speler met een kwade kop van het veld gestapt bij mij.'"
"Een van de grootste kwaliteiten van Feyenoord was de verbondenheid, de wil om voor elkaar te knokken", weet de journalist. "Nu komt er voor het eerst een speler die het niet accepteerde, nadat hij voor veel geld was gekocht. Dat accepteerde Slot niet en die heeft dus een pittig gesprek met hem gevoerd. Ik heb daardoor nog steeds het idee dat hij daardoor extra lang op de bank heeft gezeten. Zerrouki heeft zichzelf geen dienst bewezen en hij moet weten wat zijn plaats is in de selectie. Slot laat hem merken dat hij keihard moet knokken om ertussen te komen. Als hij dat doet en laat zien dat hij beter is, dan gaat hij ook gewoon spelen."
Levendige fantasie heeft die van der Kraan. Nog een geluk dat hij Ivanusec na al die weken heeft weten te bevrijden uit zijn vliegtuig.quote:
quote:Op maandag 4 september 2023 16:33 schreef Pistolero het volgende:
De Don heeft gesproken.
Ik kan uren naar deze man luisteren, hij zegt echt alleen maar zinnige dingen.
Even ter verdediging, dat was wel een zeldzame misser van Marcel in een transfersoap waarin Zagreb continu de voorwaarden veranderde. Dat zei te Kloese zelf ook al. Denk dat eerder dat het geval was dan dat hij onzin verkondigt.quote:Op maandag 4 september 2023 20:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Levendige fantasie heeft die van der Kraan. Nog een geluk dat hij Ivanusec na al die weken heeft weten te bevrijden uit zijn vliegtuig.
Zerrouki is letterlijk 1x in de basis begonnen dit seizoen, en toen werd hij na een half uur gewisseld omdat zijn teamgenoot rood pakte. Nogal logisch dat je er dan de pest in hebt en teleurgesteld het veld af gaat. Dat er de afgelopen 2 jaar nog nooit een speler teleurgesteld en met een kwade kop van het veld is gegaan na een wissel is ook gewoon niet waar, lolquote:Op maandag 4 september 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Even ter verdediging, dat was wel een zeldzame misser van Marcel in een transfersoap waarin Zagreb continu de voorwaarden veranderde. Dat zei te Kloese zelf ook al. Denk dat eerder dat het geval was dan dat hij onzin verkondigt.
Hoeft ook geen lulverhaal te zijn. Zerrouki reageerde moeilijk op die wissel, en ik zie Slot er wel voor aan om zo’n knul keihard aan te pakken. Die gaat niet zo goed op spelers die niet luisteren
Het waren toch meer mentale problemen? Niet zo zeer een blessure.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
Was Kokcu begin van het seizoen geblesseerd? Helemaal vergeten.
Dat heb ik gemist danquote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het waren toch meer mentale problemen? Niet zo zeer een blessure.
Nee ook een blessure. Allebei.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het waren toch meer mentale problemen? Niet zo zeer een blessure.
Ik weet nog wel dat ie wegging uit dat trainingskamp en dat we daarna de hele voorbereiding met een gemankeerd middenveld moesten spelen. Het verhaal wat daarachter zat heeft ie aan het eind van afgelopen seizoen al eens verteld.quote:Op maandag 4 september 2023 21:52 schreef Caland het volgende:
Was Kokcu begin van het seizoen geblesseerd? Helemaal vergeten.
Ik weet niet meer zo wanneer maar er was ook ergens een moment dat ie niet lekker werd tijdens een wedstrijd.quote:Op maandag 4 september 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ie wegging uit dat trainingskamp en dat we daarna de hele voorbereiding met een gemankeerd middenveld moesten spelen. Het verhaal wat daarachter zat heeft ie aan het eind van afgelopen seizoen al eens verteld.
Podcast?quote:
Mooi ook dat neplachje na die mislukte grap van ajaxface.quote:
Volgens mij had hij in de Ramadan als eerste eet/drinkmoment op de dag na de training een shake genomen 's avonds laat waar o.a. cafeïne in heeft gezeten en nog wat zooi waardoor hij hartkloppingen kreeg en in paniek een nacht slapeloos doorbracht en daarna angstklachten bleef houden.quote:Op maandag 4 september 2023 21:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet niet meer zo wanneer maar er was ook ergens een moment dat ie niet lekker werd tijdens een wedstrijd.
Nee, hij had een kneuzing aan zijn enkel opgelopen tijdens een training waardoor hij die wedstrijden miste. Volgens mij was die blessure ook gedeeltelijk de reden dat hij niet goed in zijn hoofd zat die periode en het trainingskamp verliet (waar hij dacht ik apart trainde), destijds door ‘ziekte’, dat was weer een ander verhaal.quote:Op maandag 4 september 2023 21:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ie wegging uit dat trainingskamp en dat we daarna de hele voorbereiding met een gemankeerd middenveld moesten spelen. Het verhaal wat daarachter zat heeft ie aan het eind van afgelopen seizoen al eens verteld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |