SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Niet doenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik word helemaal gek van al het domme balverlies.
Zoveel goede kansen creëren we anders niet hoor.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Users die zich stressen tegen Fortuna lol dit ga je sws winnen alleen de vraag is wanneer de goal komt.
Vorig seizoen begonnen we ook met 0-0 tegen Heerenveen geloof ik.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:48 schreef KingRoland het volgende:
Users die zich stressen tegen Fortuna lol dit ga je sws winnen alleen de vraag is wanneer de goal komt.
2-5 overwinning uit bij Vitesse.quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:49 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Vorig seizoen begonnen we ook met 0-0 tegen Heerenveen geloof ik.
Oeps, wedstrijd in het begin in elk geval danquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
2-5 overwinning uit bij Vitesse.
Dan spaar je Gimenez en Timber nogquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik stel toch voor om Hartman, Wieffer en Stengs te wisselen
Als de VAR zich er maar niet mee 'moeitquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:57 schreef Tomatenboer het volgende:
Als hij er nu ook maar ingaat.....
Viel mij ook op. Hoe iemand kan denken dat dat wel okay is voor op 10...quote:Op zondag 13 augustus 2023 15:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die actie van Timber toen er net ruimte lag was wel tekenend. Toch even kappen en vertragen.
Dat kan je natuurlijk niet vergelijkenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:59 schreef Haringkop het volgende:
En Nieuwkoop wel rood, wat is dit joh??
Overtreding begint buiten de 16, geen strafschop.quote:
Eens obv dit beeld, zou wel rood moeten zijn. Dit is gewoon een scoringsdrang ontnemen.quote:
Die hoge herhaling laat dat idd heel goed zien. Jammer is datquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Overtreding begint buiten de 16, geen strafschop.
Klopt, over deze was letterlijk geen discussie mogelijk. Hij fluit letterlijk voor een overtreding, dan moet hij rood geven in dit geval.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef Wicky15 het volgende:
Dat kan je natuurlijk niet vergelijken
KLAASWEETALLESquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
deze mongolen schijtsrechter is naar de kuip gestuurd om feyenoord te naaien
knjb
De uitleg zal die speler links zijn gok ik. Moet eerlijk bekennen dat ik de regels ook niet zo goed weet dat ik weinig nuttigs kan vertellen of het wel of geen rood isquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens obv dit beeld, zou wel rood moeten zijn. Dit is gewoon een scoringsdrang ontnemen.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb
Fijn toch voor jou als Ajax supporterquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb
daar is de var voor iddquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Super duidelijk ook buiten de 16, als je de juiste beelden maar pakt
En vaak ook kutterquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas, in dit gevalMaar houdt het spel doorgaans wel eerlijker.
Die speler kon er natuurlijk nooit meer op tijd bij. Als de regels zou ruim worden geïnterpreteerd is er nooit sprake van..quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De uitleg zal die speler links zijn gok ik. Moet eerlijk bekennen dat ik de regels ook niet zo goed weet dat ik weinig nuttigs kan vertellen of het wel of geen rood is
Dat wel idd, maar ik ben wel vóór eerlijker spel. Door die VAR vertragingen is zuivere speeltijd eigenlijk gewoon een noodzaakquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En vaak ook kutterDie momenten dat ze 5 min nodig hebben om te besluiten dat iemand zijn teen toch echt 1 cm buitenspel staat zijn wel kut
Kwestie van interpretatie, normaal gesproken zou de scheidsrechter daar wél voor naar de kant geroepen wordenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De uitleg zal die speler links zijn gok ik. Moet eerlijk bekennen dat ik de regels ook niet zo goed weet dat ik weinig nuttigs kan vertellen of het wel of geen rood is
Hij maakt nog teveel fouten voor dit niveau.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:06 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer speelt gelukkig weer een normale wedstrijd.
Vermakelijke 0-0.quote:
Dan neem ik een dolfijn soepje.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:09 schreef Wicky15 het volgende:
Als die Japanner de winnende maakt dan ga ik vanavond sushi bestellen.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:10 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Dan neem ik een dolfijn soepje.
is wel zo jaquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een ongekende kutbal van Geert
Ik ben benieuwd hoe @Slobeend die situatie zou beoordelenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Dit was een ongekende kutbal van Geert
Wie was daar van overtuigd dan?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
De overtuiging van veel mede-Feyenoorders dat we wel even overtuigend kampioen zouden worden zal na vandaag wel zijn afgenomen lijkt mij.
Zwaar ondermaats vandaag.
De selectie is nog niet compleet en je krijgt na 25 minuten rood. Hier kan je echt niks uit opmakenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
De overtuiging van veel mede-Feyenoorders dat we wel even overtuigend kampioen zouden worden zal na vandaag wel zijn afgenomen lijkt mij.
Het middenveld is gewoon drie klassen minder dan vorig seizoen.. dat ga je wel merken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, dat zelfvertrouwen las je toch her en der.quote:
Best knap... Wss "supporter" sinds vorig seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, dat zelfvertrouwen las je toch her en der.
Nou ja, dit valt wel héél erg tegen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is nog niet compleet en je krijgt na 25 minuten rood. Hier kan je echt niks uit opmaken
Neemt niet weg dat dit niet representatief is voor de rest van het seizoen... Hoop ikquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit valt wel héél erg tegen.
Het is rommelig, maar dat kan je ook wel verwachten in een eerste wedstrijd waar je ook nog rood pakt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit valt wel héél erg tegen.
Dat kunnen we nu nog moeilijk zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dit niet representatief is voor de rest van het seizoen... Hoop ik
Ik vind het aanvallend en opbouwend wel heel slecht. Dat Wieffer plots geen bal meer aan kan nemen en dat Timber maar blijft kappen aan de bal heeft niet veel met die rode kaart te maken, ze lijken gewoon de opties naar voren niet te zien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is rommelig, maar dat kan je ook wel verwachten in een eerste wedstrijd waar je ook nog rood pakt.
Feyenoord supporters , VI deed verslag een paar dagen terugquote:
Beelen is zo'n beetje je beste speler op het veld naast Hancko.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah de arbitrage werkt vandaag ook niet mee, maar uiteindelijk moet je met tien meer kunnen laten zien. Maar dat spelers van voorheen PEC je niveau niet opkrikken mag geen verrassing heten..
Ik kan ook zes mensen vinden die denken dat de aarde plat is en daar "verslag" van doenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Feyenoord supporters , VI deed verslag een paar dagen terug
Wieffer en Zerrouki kunnen niet naast elkaar spelen, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend en opbouwend wel heel slecht. Dat Wieffer plots geen bal meer aan kan nemen en dat Timber maar blijft kappen aan de bal heeft niet veel met die rode kaart te maken, ze lijken gewoon de opties naar voren niet te zien.
En Ajax zou 6e worden volgens diezelfde supportersquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan ook zes mensen vinden die denken dat de aarde plat is en daar "verslag" van doen
Had ook Excelsior, Utrecht en Twente kunnen zeggen kloptquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beelen is zo'n beetje je beste speler op het veld naast Hancko.
Dit dus. Het was echt heel matig. Tweede jaar op rij dat je tegen dit kutteam gelijk speeltquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, dit staat nog voor geen meter, dat lijkt mij duidelijk.
Eens, totdat Kroaatgod er isquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week
Bijlow
Geertruida - Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Timber
Ali - Stengs - Paixao
Gimenez
Aub
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.quote:
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus. Het was echt heel matig. Tweede jaar op rij dat je tegen dit kutteam gelijk speelt
Tuurlijk mis je die. Mega blunder om die niet vast te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.
Dan heb je echt een zwakke kleine piemel.
Op basis van wat haal je Zerrouki uit je eerste 11?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week
Bijlow
Geertruida - Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Timber
Ali - Stengs - Paixao
Gimenez
Aub
Zoals verwacht is dit middenveld helemaal niks. Maar voorin was vandaag ook niet best.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.
Het middenveld had echt zo veel tijd nodig, en op een zeldzame actie van Paixao na was het aanvallend zo voorspelbaar. Zat nauwelijks een idee achter. Heel stroperig.
Stengs is geen buitenspeler en mag wel naar de sportschool.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.
Het middenveld had echt zo veel tijd nodig, en op een zeldzame actie van Paixao na was het aanvallend zo voorspelbaar. Zat nauwelijks een idee achter. Heel stroperig.
Wat we nog meer nodig hebben dan Ivanusec is een nr 8quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens, totdat Kroaatgod er is
Die is zijn pc aan het slopen ??quote:
Deze post heb ik al eens eerder gelezen, kan dat?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:45 schreef Pistolero het volgende:
Deze wedstrijd was gewoon een kopie van het overgrote deel van alle wedstrijden onder Slot de afgelopen 2 jaar. Wanstaltig slecht voetbal, 11 eenlingen, geen tactiek, geen goede loopacties, spelers die van elkaar niet weten wat ze doen, bizarre wissels. Wat gebeurd er op die trainingen?
Op het moment dat alle spelers zo ver onder hun kunnen spelen, hoe kan je dan niet naar de trainer wijzen? Ik snap het echt niet. Maar goed, ik riep dit vorig seizoen ook constant en toen kreeg ik week-in-week uit een gigantische lading shit over me heen. Dus tsja, kom maar weer door.
Dat ging niet echt goed zeg maar, dat Wieffer of Zerrouki er gewoon uit moet lijkt mij duidelijk. En dan heeft Wieffer nu nog meer krediet natuurlijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Op basis van wat haal je Zerrouki uit je eerste 11?
Zeker, dat benoem ik zelfs letterlijk in mijn post.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Deze post heb ik al eens eerder gelezen, kan dat?
Krediet is het grootste gevaar in het hedendaagse voetbal.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat ging niet echt goed zeg maar, dat Wieffer of Zerrouki er gewoon uit moet lijkt mij duidelijk. En dan heeft Wieffer nu nog meer krediet natuurlijk.
Had ik hem toch helemaal moeten lezen, sorry.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zeker, dat benoem ik zelfs letterlijk in mijn post.
Hij heeft hetzelfde probleem als Szymanski dat hij álles naar zijn linker moet draaien, maar dan zonder de felheid of diepgang tussen de linies, dat zag er inderdaad niet best uit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:42 schreef H.FR het volgende:
[..]
Stengs is geen buitenspeler en mag wel naar de sportschool.
Kijk eens een wedstrijd terug van afgelopen seizoen en let dan eens op de waarde die Szymanski zonder bal heeft, en vooral wat dit Gimenez oplevert.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hij heeft hetzelfde probleem als Szymanski dat hij álles naar zijn linker moet draaien, maar dan zonder de felheid of diepgang tussen de linies, dat zag er inderdaad niet best uit.
Stengs heeft dit letterlijk een heel seizoen precies zo gedaan bij Antwerp. Als hij dat bij Feyenoord opeens niet meer zou kunnen, hoe zou dat dan komen?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Kijk eens een wedstrijd terug van afgelopen seizoen en let dan eens op de waarde die Szymanski zonder bal heeft, en vooral wat dit Gimenez oplevert.
Huppelkutje Stengs heeft dat niet.
Hier stoor ik me ook aan. Heb je een talent die het zo goed doet dat die het NL elftal haalt, vervolgens haal je iemand binnen voor 8M die alleen zijn ontwikkeling in de weg zou staanquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:45 schreef Maastoren het volgende:
Stengs is zo’n waardeloze aankoop. Doet alles op 1 tempo en kan geen man passeren. De aankoop van Zerrouki begin ik ook steeds onbegrijpelijker te vinden. Het middenveld staat totaal niet met hem en Wieffer.
Er is teveel kwaliteit weggegaan. Dat kan je niet compenseren met middelmaat en twijfelaars. Wordt een moeizaam seizoen ben ik bang.
Je bedoelt dat seizoen waar hij bij de kampioen 1x gescoord heeft?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Stengs heeft dit letterlijk een heel seizoen precies zo gedaan bij Antwerp. Als hij dat bij Feyenoord opeens niet meer zou kunnen, hoe zou dat dan komen?
'Je kan gewoon overwinteren' @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 13 augustus 2023 16:50 schreef onlogisch het volgende:
Stel je voor dat je hiermee de CL in moet![]()
![]()
Volgens sommige users overschat en eenvoudig op te vangen met prutsers als Stengs .quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.
Dan heb je echt een zwakke kleine piemel.
Met elf man had je dit ook wel gewonnen. Maar Bartje was een beetje dom.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef Cupfighter het volgende:
PSV en Ajax waren ook slecht maar die wonnen dat is het enige verschil
We hebben nog steeds de beste of in elk geval de op een na beste trainer van de eredivisie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Je kan gewoon overwinteren' @:GurneyIsBestOke
Die krankzinnige zelfoverschatting en arrogantie van een flink deel van de supporters gaat echt héél hard als een boemerang terug komen dit seizoen. Past eigenlijk ook helemaal niet bij Feyenoord.
Tijd voor ‘buitenaf binnendoor bal kwijt probeer het opnieuw’ Idrissi.quote:
Wil je dat ik hier serieus op in ga, of zal ik het maar laten voor nu?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben nog steeds de beste of in elk geval de op een na beste trainer van de eredivisie.
Waarom precies? Vanwege een terechte rode kaart? Een overtreding die er inderdaad buiten was en waarbij nummer 7 van Fortuna nog voor de bal stond zodat van doorgebroken ook geen sprake was?quote:
Jaaa doequote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier serieus op in ga, of zal ik het maar laten voor nu?
was geen rode kaartquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom precies? Vanwege een terechte rode kaart? Een overtreding die er inderdaad buiten was en waarbij nummer 7 van Fortuna nog voor de bal stond zodat van doorgebroken ook geen sprake was?
Die had een bepaalde agressie is zijn spel die nu nodig word gemistquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom precies? Vanwege een terechte rode kaart? Een overtreding die er inderdaad buiten was en waarbij nummer 7 van Fortuna nog voor de bal stond zodat van doorgebroken ook geen sprake was?
We hebben de afgelopen seizoenen een groot deel van pot 3 en 4 verslagen en we zijn nu nog altijd verder dan toen, dus afhankelijk van de loting is dat zeer realistisch.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Je kan gewoon overwinteren' @:GurneyIsBestOke
Die krankzinnige zelfoverschatting en arrogantie van een flink deel van de supporters gaat echt héél hard als een boemerang terug komen dit seizoen. Past eigenlijk ook helemaal niet bij Feyenoord.
we zijn niet in engeland klaas.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was geen rode kaart
in engeland lachen ze hierom
bij ajax hadden ze deze rode kaart nooit gegeven man
Hij trapt hem vol op de achillespees Klaas.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was geen rode kaart
Klaas zal jouw vol in de achillespees trappenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij trapt hem vol op de achillespees Klaas.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was geen rode kaart
Ook Engeland ligt in Europa.quote:
net als dat Timber gewoon naast Zerrouki of Wieffer moet spelenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt dit gelukkig al vanaf het begin
Ik zie in de huidige potindeling werkelijk geen één ploeg waartegen ik denk dat Feyenoord echt de favoriet zou zijn. Hooguit een paar waartegen je redelijk gelijkwaardig bent.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen seizoenen een groot deel van pot 3 en 4 verslagen en we zijn nu nog altijd verder dan toen, dus afhankelijk van de loting is dat zeer realistisch.
Ik vond Timber ook helemaal niet slecht.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:00 schreef aTypisch het volgende:
[..]
net als dat Timber gewoon naast Zerrouki of Wieffer moet spelen
dit is ook wat overdrevenquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:00 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik zie in de huidige potindeling werkelijk geen één ploeg waartegen ik denk dat Feyenoord echt de favoriet zou zijn. Hooguit een paar waartegen je redelijk gelijkwaardig bent.
Ga nou maar gewoon uit van een 4e plaats en 0 punten, dat zou mijn advies zijn. Kan het alleen maar meevallen.
Die nummer 7 had er nooit meer bij gekund. Had rood moeten zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Shakhtar die we nog met 7-1 hebben weggeblazen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:00 schreef Pistolero het volgende:
Ga nou maar gewoon uit van een 4e plaats en 0 punten, dat zou mijn advies zijn. Kan het alleen maar meevallen.
Idrissi halen zou richting het krankzinnige zijn. Is niet beter dan wat je nu hebt lopen. Slot zei zelf dat dat ze voor spelers zouden gaan die direct van toegevoegde waarde zou zijn. Daar is helemaal niks van terecht gekomen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Tijd voor ‘buitenaf binnendoor bal kwijt probeer het opnieuw’ Idrissi.
Alhoewel een speler met een goed afstandsschot wellicht wat had bijgedragen vandaag.
ben jij in dezen de pot of de ketel?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Shakhtar die we nog met 7-1 hebben weggeblazen.
En dan verwijt je andere mensen hysterische negativiteit. Echt, de plaat voor jouw kop is ongekend.
Als hij wel rood geeft gaat de VAR daar niets aan doen. Dat ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:02 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Die nummer 7 had er nooit meer bij gekund. Had rood moeten zijn.
Verder wel goed gefloten.
Beelen deed het prima (op de terugspeelbal na dan), maar Hartman sorry die haalde geen voldoende in mijn ogen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens wil ik wel even aanstippen dat Trauner nu wel een groot probleem heeft.
Beelen
We verloren ook met 1-0 van Sturm Graz. Er is geen enkele ploeg in de CL dit seizoen die slechter is dan Sturm Graz. Grappig dat je die wedstrijd tegen Shaktar waarin letterlijk alles erin waaide als representatief neemt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En dan verwijt je andere mensen hysterische negativiteit. Echt, de plaat voor jouw kop is ongekend.
Dat was gewoon een kutbal van Geert. Snap wel dat Beelen dan denkt dat die voor Bijlow zou zijn.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:04 schreef snabbi het volgende:
[..]
Beelen deed het prima (op de terugspeelbal na dan), maar Hartman sorry die haalde geen voldoende in mijn ogen.
We wonnen ook met 6-0 van Sturm Graz.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We verloren ook met 1-0 van Sturm Graz. Er is geen enkele ploeg in de CL dit seizoen die slechter is dan Sturm Graz. Grappig dat je die wedstrijd tegen Shaktar waarin letterlijk alles erin waaide als representatief neemt.
Dat is overdreven dat het vol wasquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij trapt hem vol op de achillespees Klaas.
Winnen van een club uit oorlogsgebied waarvan alle goede spelers gevlucht zijn en/of verkocht zijn. Zou ik niet al te hoog over van de toren blazen. Maar goed.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vond je van Gimenez?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Winnen van een club uit oorlogsgebied waarvan alle goede spelers gevlucht zijn en/of verkocht zijn. Zou ik niet al te hoog over van de toren blazen. Maar goed.
IK denk dat gimenez weinig aanvoer heeftquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vond je van Gimenez?
Werd wel een keer enorm simpel uitgekapt door Gladon of all places die daarna een open schietkans had (en slecht inschoot, maar dat geheel terzijde). Verder goed gespeeld maar dat mag niet gebeuren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens wil ik wel even aanstippen dat Trauner nu wel een groot probleem heeft.
Beelen
Las dat ze bij Spurs belangstelling hadden. Die hebben een vrij belabberde trackrecord van aankopen uit de eredivisie. Denk dat hij goed in het rijtje zou passen. Overigens zat ik eens in pot 3/4 te gluren maar daar zitten niet bijzondere teams tussen. Zelfs Gimenez prikt daar wel eentje tegen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vond je van Gimenez?
Hahahahahahhahaahquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
vorig seizoen speelde we ook gelijk in de eerste wedstrijd
niet zo veel aan de hand dus
0-0 tegen vitesse sukkelquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hahahahahahhahaah
Sukkel.
Dit klopt niet. Domme Ajacied
Zoals iemand hierboven al zei (ik meen @onlogisch), er staat nog een nummer 7.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:15 schreef Haringkop het volgende:
Dat moment met Gimenez ook zeer vreemd, dan is het of een pingel of anders rood, vreemd dat de VAR dat dan anders beoordeeld.
Slot heeft echt een tyfushekel aan Varkenoord. Milambo en Zechiel zaten niet eens op de bank omdat ze weer naar O21 zijn geschopt en gisteren een nikszeggend oefenpotje tegen Katwijk moesten spelen. Dat kan toch niet jongens.En een huurling als Minteh inbrengen in plaats van Sauer vind ik ook een beetje bijzonder.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
Hierbij mijn wekelijkse rant over hockeyhoofd
Als Milambo niet beter is dan hem moet je varkenoord per direct aan Excelsior schenken.
Het was wel rood....quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven al zei (ik meen @:onlogisch), er staat nog een nummer 7.
Het is gewoon geen penalty en geen rood.
Dan was het dus geen rood.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het was wel rood....
overtreding bij een doorbraak rechtstreeks naar de keeper
Wieffer is op 6 beter en het verschil met Wieffer op 8 of 6 is ook gigantisch. Jezus wat was Mats de eerste helft slecht zegquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:15 schreef Haringkop het volgende:
Het probleem zit vooral in het middenveld, dat is wel duidelijk. Bijzonder dat men dacht dit met allen Zerrouki en Vd Bekt te kunnen oplossen.
Je probleem heet Wiefer. Ik zeg het al weken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:15 schreef Haringkop het volgende:
Het probleem zit vooral in het middenveld, dat is wel duidelijk. Bijzonder dat men dacht dit met allen Zerrouki en Vd Bekt te kunnen oplossen.
Vandaag is de scheids wel van grote invloed. Als je die overtreding van Nieuwkoop rood is, gaan we heel veel rode kaarten zien, maar waarschijnlijker is dat dit gewoon vaker met geel wordt bestraft.
Dat moment met Gimenez ook zeer vreemd, dan is het of een pingel of anders rood, vreemd dat de VAR dat dan anders beoordeeld.
Maar wanneer je kijkt naar je eigen prestatie ben er flink op achteruit tov vorig seizoen.
Nederlandse aso's halen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat "het totaal niet staat" kan je niet zeggen op basis van deze wedstrijd vind ik. Je staat na 25 minuten met 10 man, dan kan je toch geen conclusies trekken. Voor mij valt of staat het met Wieffer die enorm slordig is en alle ballen van z'n voet laat springen ineens. Daarvoor maakt het geen zak uit of Zerrouki, De Bruyne of Jan Janssen van het bierteam ernaast staat opgesteld.
Wel vind ik dat er erg weinig pit in het middenveld zit. Als je ziet hoe zo'n Timber duels ingaat, die wint gewoon geen enkele bal voor je. Iemand met een beetje aggresiviteit erbij zou top zijn. Dan Stengs op 10, die creativiteit kan je wel gebruiken in de as en vond ik vandaag op de flank ook veel minder aanwezig dan vorige week tegen PSV. Op 6 kiezen tussen Wieffer en Zerrouki en je hebt een prima middenveld denk ik.
Wat was dat trouwens met die scheidsrechtersbal voor ons waarbij iedereen klaar stond maar ze bij Fortuna nog aan het drinken waren? Was toch geen officiële drinkpauze dus gewoon die scheidsrechtersbal laten gaan denk ik dan, blijkbaar vinden ze het bij Fortuna nuttig om aan de zijlijn te staan. Waarom werd daar gewacht?
Best stom dat Wieffer gewoon de dupe is geworden van de komst van Zerrouki. Moet nu op een plek spelen waar die zich helemaal niet comfortabel voelt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wieffer is op 6 beter en het verschil met Wieffer op 8 of 6 is ook gigantisch. Jezus wat was Mats de eerste helft slecht zeg
Die staat er veel te ver vanaf. Maar goed, weet jij veelquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven al zei (ik meen @:onlogisch), er staat nog een nummer 7.
Het is gewoon geen penalty en geen rood.
Op 8 maakt hij tot nu toe absoluut geen indruk nee.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Best stom dat Wieffer gewoon de dupe is geworden van de komst van Zerrouki. Moet nu op een plek spelen waar die zich helemaal niet comfortabel voelt.
Hij zegt ook zelf dat hij zijn nieuwe rol enorm lastig vindt. Dan zie ik hem echt liever op 6, alleen was Timber daarnaast vandaag ook echt vreselijk dus geen idee of je dat maar moet volhouden of dat je toch verder moet kijken. Belt zie ik nog niet echt als een serieuze optie op die positie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wieffer is op 6 beter en het verschil met Wieffer op 8 of 6 is ook gigantisch. Jezus wat was Mats de eerste helft slecht zeg
Alsof FA GGMM midden in de community van fok zit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die staat er veel te ver vanaf. Maar goed, weet jij veel
Bijzonder dat Zerrouki werd gewisseld ipv hijquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Mats op 6 is beter dus ik snapte het wel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bijzonder dat Zerrouki werd gewisseld ipv hij
Ik vind vooral een enorme randdebiel, blauw of niet.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alsof FA GGMM middenin de community van fok zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |