Wat vond je van Gimenez?quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:07 schreef Wotte het volgende:
[..]
Winnen van een club uit oorlogsgebied waarvan alle goede spelers gevlucht zijn en/of verkocht zijn. Zou ik niet al te hoog over van de toren blazen. Maar goed.
IK denk dat gimenez weinig aanvoer heeftquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vond je van Gimenez?
Werd wel een keer enorm simpel uitgekapt door Gladon of all places die daarna een open schietkans had (en slecht inschoot, maar dat geheel terzijde). Verder goed gespeeld maar dat mag niet gebeuren.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Overigens wil ik wel even aanstippen dat Trauner nu wel een groot probleem heeft.
Beelen
Las dat ze bij Spurs belangstelling hadden. Die hebben een vrij belabberde trackrecord van aankopen uit de eredivisie. Denk dat hij goed in het rijtje zou passen. Overigens zat ik eens in pot 3/4 te gluren maar daar zitten niet bijzondere teams tussen. Zelfs Gimenez prikt daar wel eentje tegen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vond je van Gimenez?
Hahahahahahhahaahquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:11 schreef klaasweetalles het volgende:
vorig seizoen speelde we ook gelijk in de eerste wedstrijd
niet zo veel aan de hand dus
0-0 tegen vitesse sukkelquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hahahahahahhahaah
Sukkel.
Dit klopt niet. Domme Ajacied
Zoals iemand hierboven al zei (ik meen @onlogisch), er staat nog een nummer 7.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:15 schreef Haringkop het volgende:
Dat moment met Gimenez ook zeer vreemd, dan is het of een pingel of anders rood, vreemd dat de VAR dat dan anders beoordeeld.
Slot heeft echt een tyfushekel aan Varkenoord. Milambo en Zechiel zaten niet eens op de bank omdat ze weer naar O21 zijn geschopt en gisteren een nikszeggend oefenpotje tegen Katwijk moesten spelen. Dat kan toch niet jongens.En een huurling als Minteh inbrengen in plaats van Sauer vind ik ook een beetje bijzonder.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:14 schreef Caland het volgende:
Hierbij mijn wekelijkse rant over hockeyhoofd
Als Milambo niet beter is dan hem moet je varkenoord per direct aan Excelsior schenken.
Het was wel rood....quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven al zei (ik meen @:onlogisch), er staat nog een nummer 7.
Het is gewoon geen penalty en geen rood.
Dan was het dus geen rood.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het was wel rood....
overtreding bij een doorbraak rechtstreeks naar de keeper
Wieffer is op 6 beter en het verschil met Wieffer op 8 of 6 is ook gigantisch. Jezus wat was Mats de eerste helft slecht zegquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:15 schreef Haringkop het volgende:
Het probleem zit vooral in het middenveld, dat is wel duidelijk. Bijzonder dat men dacht dit met allen Zerrouki en Vd Bekt te kunnen oplossen.
Je probleem heet Wiefer. Ik zeg het al weken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:15 schreef Haringkop het volgende:
Het probleem zit vooral in het middenveld, dat is wel duidelijk. Bijzonder dat men dacht dit met allen Zerrouki en Vd Bekt te kunnen oplossen.
Vandaag is de scheids wel van grote invloed. Als je die overtreding van Nieuwkoop rood is, gaan we heel veel rode kaarten zien, maar waarschijnlijker is dat dit gewoon vaker met geel wordt bestraft.
Dat moment met Gimenez ook zeer vreemd, dan is het of een pingel of anders rood, vreemd dat de VAR dat dan anders beoordeeld.
Maar wanneer je kijkt naar je eigen prestatie ben er flink op achteruit tov vorig seizoen.
Nederlandse aso's halen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:08 schreef Irritatie100 het volgende:
Dat "het totaal niet staat" kan je niet zeggen op basis van deze wedstrijd vind ik. Je staat na 25 minuten met 10 man, dan kan je toch geen conclusies trekken. Voor mij valt of staat het met Wieffer die enorm slordig is en alle ballen van z'n voet laat springen ineens. Daarvoor maakt het geen zak uit of Zerrouki, De Bruyne of Jan Janssen van het bierteam ernaast staat opgesteld.
Wel vind ik dat er erg weinig pit in het middenveld zit. Als je ziet hoe zo'n Timber duels ingaat, die wint gewoon geen enkele bal voor je. Iemand met een beetje aggresiviteit erbij zou top zijn. Dan Stengs op 10, die creativiteit kan je wel gebruiken in de as en vond ik vandaag op de flank ook veel minder aanwezig dan vorige week tegen PSV. Op 6 kiezen tussen Wieffer en Zerrouki en je hebt een prima middenveld denk ik.
Wat was dat trouwens met die scheidsrechtersbal voor ons waarbij iedereen klaar stond maar ze bij Fortuna nog aan het drinken waren? Was toch geen officiële drinkpauze dus gewoon die scheidsrechtersbal laten gaan denk ik dan, blijkbaar vinden ze het bij Fortuna nuttig om aan de zijlijn te staan. Waarom werd daar gewacht?
Best stom dat Wieffer gewoon de dupe is geworden van de komst van Zerrouki. Moet nu op een plek spelen waar die zich helemaal niet comfortabel voelt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wieffer is op 6 beter en het verschil met Wieffer op 8 of 6 is ook gigantisch. Jezus wat was Mats de eerste helft slecht zeg
Die staat er veel te ver vanaf. Maar goed, weet jij veelquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoals iemand hierboven al zei (ik meen @:onlogisch), er staat nog een nummer 7.
Het is gewoon geen penalty en geen rood.
Op 8 maakt hij tot nu toe absoluut geen indruk nee.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:21 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Best stom dat Wieffer gewoon de dupe is geworden van de komst van Zerrouki. Moet nu op een plek spelen waar die zich helemaal niet comfortabel voelt.
Hij zegt ook zelf dat hij zijn nieuwe rol enorm lastig vindt. Dan zie ik hem echt liever op 6, alleen was Timber daarnaast vandaag ook echt vreselijk dus geen idee of je dat maar moet volhouden of dat je toch verder moet kijken. Belt zie ik nog niet echt als een serieuze optie op die positie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Wieffer is op 6 beter en het verschil met Wieffer op 8 of 6 is ook gigantisch. Jezus wat was Mats de eerste helft slecht zeg
Alsof FA GGMM midden in de community van fok zit.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:21 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Die staat er veel te ver vanaf. Maar goed, weet jij veel
Bijzonder dat Zerrouki werd gewisseld ipv hijquote:Op zondag 13 augustus 2023 17:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Mats op 6 is beter dus ik snapte het wel.quote:Op zondag 13 augustus 2023 17:23 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Bijzonder dat Zerrouki werd gewisseld ipv hij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |