Dit dus. Het was echt heel matig. Tweede jaar op rij dat je tegen dit kutteam gelijk speeltquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, dit staat nog voor geen meter, dat lijkt mij duidelijk.
Eens, totdat Kroaatgod er isquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week
Bijlow
Geertruida - Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Timber
Ali - Stengs - Paixao
Gimenez
Aub
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.quote:
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus. Het was echt heel matig. Tweede jaar op rij dat je tegen dit kutteam gelijk speelt
Tuurlijk mis je die. Mega blunder om die niet vast te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.
Dan heb je echt een zwakke kleine piemel.
Op basis van wat haal je Zerrouki uit je eerste 11?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week
Bijlow
Geertruida - Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Timber
Ali - Stengs - Paixao
Gimenez
Aub
Zoals verwacht is dit middenveld helemaal niks. Maar voorin was vandaag ook niet best.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.
Het middenveld had echt zo veel tijd nodig, en op een zeldzame actie van Paixao na was het aanvallend zo voorspelbaar. Zat nauwelijks een idee achter. Heel stroperig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |