Eens, totdat Kroaatgod er isquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week
Bijlow
Geertruida - Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Timber
Ali - Stengs - Paixao
Gimenez
Aub
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.quote:
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit dus. Het was echt heel matig. Tweede jaar op rij dat je tegen dit kutteam gelijk speelt
Tuurlijk mis je die. Mega blunder om die niet vast te leggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.
Dan heb je echt een zwakke kleine piemel.
Op basis van wat haal je Zerrouki uit je eerste 11?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:32 schreef hhh38 het volgende:
Volgende week
Bijlow
Geertruida - Beelen - Hancko - Hartman
Wieffer - Timber
Ali - Stengs - Paixao
Gimenez
Aub
Zoals verwacht is dit middenveld helemaal niks. Maar voorin was vandaag ook niet best.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.
Het middenveld had echt zo veel tijd nodig, en op een zeldzame actie van Paixao na was het aanvallend zo voorspelbaar. Zat nauwelijks een idee achter. Heel stroperig.
Stengs is geen buitenspeler en mag wel naar de sportschool.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En je had met al die fouten in de opbouw gerust nog kunnen verliezen zelfs.
Het middenveld had echt zo veel tijd nodig, en op een zeldzame actie van Paixao na was het aanvallend zo voorspelbaar. Zat nauwelijks een idee achter. Heel stroperig.
Wat we nog meer nodig hebben dan Ivanusec is een nr 8quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:35 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Eens, totdat Kroaatgod er is
Die is zijn pc aan het slopen ??quote:
Deze post heb ik al eens eerder gelezen, kan dat?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:45 schreef Pistolero het volgende:
Deze wedstrijd was gewoon een kopie van het overgrote deel van alle wedstrijden onder Slot de afgelopen 2 jaar. Wanstaltig slecht voetbal, 11 eenlingen, geen tactiek, geen goede loopacties, spelers die van elkaar niet weten wat ze doen, bizarre wissels. Wat gebeurd er op die trainingen?
Op het moment dat alle spelers zo ver onder hun kunnen spelen, hoe kan je dan niet naar de trainer wijzen? Ik snap het echt niet. Maar goed, ik riep dit vorig seizoen ook constant en toen kreeg ik week-in-week uit een gigantische lading shit over me heen. Dus tsja, kom maar weer door.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |