Feyenoord supporters , VI deed verslag een paar dagen terugquote:
Beelen is zo'n beetje je beste speler op het veld naast Hancko.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef Haringkop het volgende:
Tsjah de arbitrage werkt vandaag ook niet mee, maar uiteindelijk moet je met tien meer kunnen laten zien. Maar dat spelers van voorheen PEC je niveau niet opkrikken mag geen verrassing heten..
Ik kan ook zes mensen vinden die denken dat de aarde plat is en daar "verslag" van doenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Feyenoord supporters , VI deed verslag een paar dagen terug
Wieffer en Zerrouki kunnen niet naast elkaar spelen, dat lijkt me duidelijk.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het aanvallend en opbouwend wel heel slecht. Dat Wieffer plots geen bal meer aan kan nemen en dat Timber maar blijft kappen aan de bal heeft niet veel met die rode kaart te maken, ze lijken gewoon de opties naar voren niet te zien.
En Ajax zou 6e worden volgens diezelfde supportersquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Ik kan ook zes mensen vinden die denken dat de aarde plat is en daar "verslag" van doen
Had ook Excelsior, Utrecht en Twente kunnen zeggen kloptquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:24 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Beelen is zo'n beetje je beste speler op het veld naast Hancko.
Dit dus. Het was echt heel matig. Tweede jaar op rij dat je tegen dit kutteam gelijk speeltquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nou ja, dit staat nog voor geen meter, dat lijkt mij duidelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |