Wie was daar van overtuigd dan?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
De overtuiging van veel mede-Feyenoorders dat we wel even overtuigend kampioen zouden worden zal na vandaag wel zijn afgenomen lijkt mij.
Zwaar ondermaats vandaag.
De selectie is nog niet compleet en je krijgt na 25 minuten rood. Hier kan je echt niks uit opmakenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
De overtuiging van veel mede-Feyenoorders dat we wel even overtuigend kampioen zouden worden zal na vandaag wel zijn afgenomen lijkt mij.
Het middenveld is gewoon drie klassen minder dan vorig seizoen.. dat ga je wel merken.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:15 schreef Tomatenboer het volgende:
Nou, dat zelfvertrouwen las je toch her en der.quote:
Best knap... Wss "supporter" sinds vorig seizoen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, dat zelfvertrouwen las je toch her en der.
Nou ja, dit valt wel héél erg tegen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De selectie is nog niet compleet en je krijgt na 25 minuten rood. Hier kan je echt niks uit opmaken
Neemt niet weg dat dit niet representatief is voor de rest van het seizoen... Hoop ikquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit valt wel héél erg tegen.
Het is rommelig, maar dat kan je ook wel verwachten in een eerste wedstrijd waar je ook nog rood pakt.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, dit valt wel héél erg tegen.
Dat kunnen we nu nog moeilijk zeggen.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat dit niet representatief is voor de rest van het seizoen... Hoop ik
Ik vind het aanvallend en opbouwend wel heel slecht. Dat Wieffer plots geen bal meer aan kan nemen en dat Timber maar blijft kappen aan de bal heeft niet veel met die rode kaart te maken, ze lijken gewoon de opties naar voren niet te zien.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:20 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is rommelig, maar dat kan je ook wel verwachten in een eerste wedstrijd waar je ook nog rood pakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |