'Je kan gewoon overwinteren' @GurneyIsBestOkequote:Op zondag 13 augustus 2023 16:50 schreef onlogisch het volgende:
Stel je voor dat je hiermee de CL in moet![]()
![]()
Volgens sommige users overschat en eenvoudig op te vangen met prutsers als Stengs .quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is echt onbegrijpelijk dat de rest dit niet wil zien omdat ik zo hypet ben over hem.
Dan heb je echt een zwakke kleine piemel.
Met elf man had je dit ook wel gewonnen. Maar Bartje was een beetje dom.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:51 schreef Cupfighter het volgende:
PSV en Ajax waren ook slecht maar die wonnen dat is het enige verschil
We hebben nog steeds de beste of in elk geval de op een na beste trainer van de eredivisie.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Je kan gewoon overwinteren' @:GurneyIsBestOke
Die krankzinnige zelfoverschatting en arrogantie van een flink deel van de supporters gaat echt héél hard als een boemerang terug komen dit seizoen. Past eigenlijk ook helemaal niet bij Feyenoord.
Tijd voor ‘buitenaf binnendoor bal kwijt probeer het opnieuw’ Idrissi.quote:
Wil je dat ik hier serieus op in ga, of zal ik het maar laten voor nu?quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:53 schreef Elan het volgende:
[..]
We hebben nog steeds de beste of in elk geval de op een na beste trainer van de eredivisie.
Waarom precies? Vanwege een terechte rode kaart? Een overtreding die er inderdaad buiten was en waarbij nummer 7 van Fortuna nog voor de bal stond zodat van doorgebroken ook geen sprake was?quote:
Jaaa doequote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier serieus op in ga, of zal ik het maar laten voor nu?
was geen rode kaartquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom precies? Vanwege een terechte rode kaart? Een overtreding die er inderdaad buiten was en waarbij nummer 7 van Fortuna nog voor de bal stond zodat van doorgebroken ook geen sprake was?
Die had een bepaalde agressie is zijn spel die nu nodig word gemistquote:
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:54 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Waarom precies? Vanwege een terechte rode kaart? Een overtreding die er inderdaad buiten was en waarbij nummer 7 van Fortuna nog voor de bal stond zodat van doorgebroken ook geen sprake was?
We hebben de afgelopen seizoenen een groot deel van pot 3 en 4 verslagen en we zijn nu nog altijd verder dan toen, dus afhankelijk van de loting is dat zeer realistisch.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:52 schreef Pistolero het volgende:
[..]
'Je kan gewoon overwinteren' @:GurneyIsBestOke
Die krankzinnige zelfoverschatting en arrogantie van een flink deel van de supporters gaat echt héél hard als een boemerang terug komen dit seizoen. Past eigenlijk ook helemaal niet bij Feyenoord.
we zijn niet in engeland klaas.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was geen rode kaart
in engeland lachen ze hierom
bij ajax hadden ze deze rode kaart nooit gegeven man
Hij trapt hem vol op de achillespees Klaas.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was geen rode kaart
Klaas zal jouw vol in de achillespees trappenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:58 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Hij trapt hem vol op de achillespees Klaas.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
was geen rode kaart
Ook Engeland ligt in Europa.quote:
net als dat Timber gewoon naast Zerrouki of Wieffer moet spelenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jij snapt dit gelukkig al vanaf het begin
Ik zie in de huidige potindeling werkelijk geen één ploeg waartegen ik denk dat Feyenoord echt de favoriet zou zijn. Hooguit een paar waartegen je redelijk gelijkwaardig bent.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen seizoenen een groot deel van pot 3 en 4 verslagen en we zijn nu nog altijd verder dan toen, dus afhankelijk van de loting is dat zeer realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |