Dat kan je natuurlijk niet vergelijkenquote:Op zondag 13 augustus 2023 15:59 schreef Haringkop het volgende:
En Nieuwkoop wel rood, wat is dit joh??
Overtreding begint buiten de 16, geen strafschop.quote:
Eens obv dit beeld, zou wel rood moeten zijn. Dit is gewoon een scoringsdrang ontnemen.quote:
Die hoge herhaling laat dat idd heel goed zien. Jammer is datquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Overtreding begint buiten de 16, geen strafschop.
Klopt, over deze was letterlijk geen discussie mogelijk. Hij fluit letterlijk voor een overtreding, dan moet hij rood geven in dit geval.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:00 schreef Wicky15 het volgende:
Dat kan je natuurlijk niet vergelijken
KLAASWEETALLESquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
deze mongolen schijtsrechter is naar de kuip gestuurd om feyenoord te naaien
knjb
De uitleg zal die speler links zijn gok ik. Moet eerlijk bekennen dat ik de regels ook niet zo goed weet dat ik weinig nuttigs kan vertellen of het wel of geen rood isquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Eens obv dit beeld, zou wel rood moeten zijn. Dit is gewoon een scoringsdrang ontnemen.
quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb
Fijn toch voor jou als Ajax supporterquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:01 schreef klaasweetalles het volgende:
knjb
daar is de var voor iddquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Super duidelijk ook buiten de 16, als je de juiste beelden maar pakt
En vaak ook kutterquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:03 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Helaas, in dit gevalMaar houdt het spel doorgaans wel eerlijker.
Die speler kon er natuurlijk nooit meer op tijd bij. Als de regels zou ruim worden geïnterpreteerd is er nooit sprake van..quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De uitleg zal die speler links zijn gok ik. Moet eerlijk bekennen dat ik de regels ook niet zo goed weet dat ik weinig nuttigs kan vertellen of het wel of geen rood is
Dat wel idd, maar ik ben wel vóór eerlijker spel. Door die VAR vertragingen is zuivere speeltijd eigenlijk gewoon een noodzaakquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
En vaak ook kutterDie momenten dat ze 5 min nodig hebben om te besluiten dat iemand zijn teen toch echt 1 cm buitenspel staat zijn wel kut
Kwestie van interpretatie, normaal gesproken zou de scheidsrechter daar wél voor naar de kant geroepen wordenquote:Op zondag 13 augustus 2023 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
De uitleg zal die speler links zijn gok ik. Moet eerlijk bekennen dat ik de regels ook niet zo goed weet dat ik weinig nuttigs kan vertellen of het wel of geen rood is
Hij maakt nog teveel fouten voor dit niveau.quote:Op zondag 13 augustus 2023 16:06 schreef bbuddybb het volgende:
Wieffer speelt gelukkig weer een normale wedstrijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |