Waren echt twee ontzettende kutgoals van Gimenez.quote:Op zondag 3 september 2023 19:22 schreef WethouderHekking het volgende:
Eindelijk begint het een beetje ergens op te lijken na die matige eerste 3 officiele wedstrijden (Met Super Cup meegeteld) .
Jammer dat zo,n mooie voetbalmiddag is ontsiert met ongeregeldheden. Met het gedoe bij Willem II - NAC erbij komt de dag dat er geen uitsupporters meer mee mogen steeds dichterbij.
kutgoals zijn de moeiljkstequote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waren echt twee ontzettende kutgoals van Gimenez.
Die goals van Brobbey waren nog kutter. Oh nee wacht die scoort nooit.quote:Op zondag 3 september 2023 19:32 schreef Wotte het volgende:
[..]
Waren echt twee ontzettende kutgoals van Gimenez.
Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.quote:Op zondag 3 september 2023 19:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Die goals van Brobbey waren nog kutter. Oh nee wacht die scoort nooit.
Die eerste was gewoon een prima spitsen-goal.quote:Op zondag 3 september 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.
Nou vooruit ik ga jullie samenvatting ook bekijken.quote:Op zondag 3 september 2023 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Weet niet waarom Brobbey steeds relevant is. Jullie lopen de polonaise met vriend Gimenez. Ik met hoge verwachtingen de samenvatting bekijken. Zijn het godverdomme twee onmetelijke kutgoals.
Daar valt niet zo heul veel aan te gluren.quote:Op zondag 3 september 2023 20:34 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nou vooruit ik ga jullie samenvatting ook bekijken.
Daar had van de Maarel geel voor moeten krijgen...maar ja knjbquote:Op zondag 3 september 2023 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ twitter ]
Van der Maarel was WITHEET
Je moet er ook nog even in komen hè. Geef het wat tijd.quote:Op zondag 3 september 2023 21:40 schreef snabbi het volgende:
Ik ben toch iets minder tevreden dan de meesten denk ik. Ik ben wel super blij met mensen als Ivanusec die echt iets brengen wat anderen niet doen. Blij dat Stengs en Timber goede acties lieten zien... maar
uiteindelijk vind ik dat er nog steeds erg veel gepruts was - vooral ook met Stengs en Pax aan het begin van de wedstrijd en zowel de passing als de aannames zijn gewoon nog niet wat je kan verwachten. Het is vooral de zwakte geweest van Utrecht (en Almere). Het kan zijn dat je mee getrokken wordt in dat bedenkelijke niveau, maar ik denk zomaar dat we nog een maandje nodig hebben voor we ingespeeld raken.
Je hebt ook gewoon spelers nodig die risico durven nemen. Anders krijg je dat eindeloze gebrei in U-vorm wat we met Gio vaak hadden.quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet er ook nog even in komen hè. Geef het wat tijd.
Dat slordige zat overigens wel vaker in het spel van Stengs, dat moeten we ook accepteren en als het niet goed genoeg is wellicht Lingr erin.
Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter worden. Bij vlagen voetbalden we echt heel goed.
Dat "geef het tijd" is ook wat ik bedoel met dat je een maandje nodig hebt om een beetje ingespeeld te raken.quote:Op zondag 3 september 2023 21:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Je moet er ook nog even in komen hè. Geef het wat tijd.
Dat slordige zat overigens wel vaker in het spel van Stengs, dat moeten we ook accepteren en als het niet goed genoeg is wellicht Lingr erin.
Maar vanaf nu gaat het alleen maar beter worden. Bij vlagen voetbalden we echt heel goed.
Eens. Ik ben niet eens zo’n groot fan van Stengs (understatement), maar vandaag was hij gewoon goed en vorige week ook al vrij aardig. Wel benieuwd hoe hij uit de verf komt tegen tegenstanders van een trapje hoger.quote:Op zondag 3 september 2023 21:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je hebt ook gewoon spelers nodig die risico durven nemen. Anders krijg je dat eindeloze gebrei in U-vorm wat we met Gio vaak hadden.
Toch vind ik zijn handelingssnelheid nog wel dingetje..quote:Op zondag 3 september 2023 21:32 schreef bbuddybb het volgende:
Mats is toch stiekempjes een geweldenaar.
Zorgde er vorig seizoen voor dat Kokcu beter speelde.
Zorgt er dit seizoen voor dat Timber beter speelt.
Het Fenomeen uit Borne
Stengs begon vandaag zowaar diepgang in zijn spel te krijgenquote:Op zondag 3 september 2023 21:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens. Ik ben niet eens zo’n groot fan van Stengs (understatement), maar vandaag was hij gewoon goed en vorige week ook al vrij aardig. Wel benieuwd hoe hij uit de verf komt tegen tegenstanders van een trapje hoger.
Stijflinks en gewoon ietwat flegmatiek, dat ga je er niet uit krijgen vrees ik. Je zult hem altijd in zijn goede been moeten aanspelen, dan gaat de voortzetting heel snel zoals je zag bij de 1-4. Het staat nu wel met Timber en Stengs iets meer naar voren geschoven omdat veel van de opbouw nu via Trauner en Geert komt.quote:Op zondag 3 september 2023 22:10 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Toch vind ik zijn handelingssnelheid nog wel dingetje..
Die strakke voorwaartse passing van Trauner is zo belangrijk. Slaat regelmatig een linie over.quote:Op zondag 3 september 2023 22:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Stijflinks en gewoon ietwat flegmatiek, dat ga je er niet uit krijgen vrees ik. Je zult hem altijd in zijn goede been moeten aanspelen, dan gaat de voortzetting heel snel zoals je zag bij de 1-4. Het staat nu wel met Timber en Stengs iets meer naar voren geschoven omdat veel van de opbouw nu via Trauner en Geert komt.
Ook wel gelachen om @Caland die duizend keer heeft gepost dat hij 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan. Het is natuurlijk bizar dat zo’n goede linksbenige CV onder de radar blijft maar in de Premier League scouten ze je gewoon niet als je een beetje saai bent.quote:Op zondag 3 september 2023 22:35 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het enorm opvallend hoe constant en goed Hancko is en hoe hij toch onder de radar lijkt te blijven van een hoop mensen. Niks over gehoord in het afgelopen transferwindow, niet in elftallen van de week, terwijl hij echt de pannen van het dak speelt.
De Engelse Te Kloese had hem wel gevonden als ze hadden gezocht via WyScout!quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel gelachen om @:caland die duizend keer heeft gepost dat hij 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan. Het is natuurlijk bizar dat zo’n goede linksbenige CV onder de radar blijft maar in de Premier League scouten ze je gewoon niet als je een beetje saai bent.
Waren wel wat geruchten hoor, vroeg in de periode met Napoli. Maar ja, hij is er gewoon nogquote:Op zondag 3 september 2023 22:35 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind het enorm opvallend hoe constant en goed Hancko is en hoe hij toch onder de radar lijkt te blijven van een hoop mensen. Niks over gehoord in het afgelopen transferwindow, niet in elftallen van de week, terwijl hij echt de pannen van het dak speelt.
Geweldig, ja. Mijn angst hier weer bij is dat je in de opbouw iets te afhankelijk bent van een 31-jarige speler die net hersteld is van zware knieblessures. Maar ben al blij zat dat hij het zo snel weer op heeft gepakt, dat durfde ik niet te verwachten. Zijn snelheid kan nog wel een dingetje zijn tegen betere tegenstanders met een hoger baltempo, maar volgens mij hebben we in de CL gunstig geloot wat dat betreft.quote:Op zondag 3 september 2023 22:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die strakke voorwaartse passing van Trauner is zo belangrijk. Slaat regelmatig een linie over.
Gewoon Santi als ie fit is natuurlijk, das voor niemand een discussie en zeker voor Slot niet.quote:Op zondag 3 september 2023 23:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
We kunnen nu in elk geval 2 weken een discussie gaan voeren of Ayase of Santiago in de spits moet tegen Heerenveen, met het oog op Celtic natuurlijk.
Die zou ik tzt eerlijk gezegd ook niet voor minder dan 50mln laten gaan.quote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook wel gelachen om @:caland die duizend keer heeft gepost dat hij 100% zeker was dat Hancko weg zou gaan. Het is natuurlijk bizar dat zo’n goede linksbenige CV onder de radar blijft maar in de Premier League scouten ze je gewoon niet als je een beetje saai bent.
En 11 goals in twee wedstrijden is meer dan netjes.quote:Op zondag 3 september 2023 19:38 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
kutgoals zijn de moeiljkste
Ik vind het nog steeds tamelijk bizar dat daar geen enkele echte belangstelling voor is geweest inderdaadquote:Op zondag 3 september 2023 22:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En Minteh.quote:Op maandag 4 september 2023 08:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Een selectie vol met lieve en verstandige jongens.
Ik denk dat een zeker persoon in Utrecht met spullen heeft gesmeten na gisteren.quote:
Ik zag dat vdMaarel degene was die vlak daarvoor Lingr omver beukte in een geforceerde poging het publiek nog op te zwepen.quote:
Stel je toch niet zo aan.quote:Op maandag 4 september 2023 08:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Nu vind ik het allemaal extra leuk (maar als ie ooit nog eens zoiets flikt sturen we hem direct de boot naar Newcastle op wmb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |