SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig kan je nu gewoon eens een wedstrijdje Ueda opstellen en Santi rust geven zonder meteen 10 klassen minder te worden zoals met Danilo het geval was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:34 schreef Tarado het volgende:
Beter maar hier, ik vind dat Feyenoord Gimenez een echte vakantie had moeten gunnen, hij stond bij de aftrap al of hij rugzak met stenen droeg.
Dat is ook maar afwachten uiteraard, al hij zal best wel wat kunnen gezien z'n goals.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:40 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Gelukkig kan je nu gewoon eens een wedstrijdje Ueda opstellen en Santi rust geven zonder meteen 10 klassen minder te worden zoals met Danilo het geval was.
Het ging toen lopen omdat er iets werd gedaan aan de samenstelling van het middenveld. Ik denk niet dat je nu weer een nieuwe Wieffer in de selectie hebt die dat verschil gaat maken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Klopt, dat is het punt ook. Dat het straks wel gaat lopen. Wat dat betreft denk ik dat we verder zijn dan verleden jaar deze periode. Zeker als er straks aanvallend nog wat bij komt.
Concurrentie is sterker ja, maar wij ook.
Het was niet alleen het middenveld dat is aangepast in/na die periode. Beetje te veel de focus op Wieffer/Timber wat dat betreftquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging toen lopen omdat er iets werd gedaan aan de samenstelling van het middenveld. Ik denk niet dat je nu weer een nieuwe Wieffer in de selectie hebt die dat verschil gaat maken.
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nclusie-trek-ik-nietquote:''Hij speelde bij Mexico steeds maar tien of vijftien minuten en op grote toernooien wordt tussendoor, en dat is volstrekt logisch, ook weinig getraind. Dan is het lastig om een speler die zo weinig speelde, na zo’n lange periode alles bij elkaar, fysiek weer op hetzelfde niveau terug te krijgen als waarop hij ernaartoe ging.''
En?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
@:tarado
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nclusie-trek-ik-niet
Arne is het ook niet eens met de kritiek op het middenveld en gezeur over Kokcu.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:44 schreef aTypisch het volgende:
@:tarado
[..]
https://www.fr12.nl/nieuw(...)nclusie-trek-ik-niet
Graag wel even z.s.m. die automatisme erin slijpen Arne.quote:Bij Feyenoord is er na de nederlaag tegen PSV felle kritiek op de middenvelders. Ook wordt er direct gewezen naar het gemis van Orkun Kökcü. Trainer Arne Slot noemt de conclusies te voorbarig. ''Het is logisch dat je met een nieuwe samenstelling nog niet de automatismen van vorig seizoen ziet. Om na de overtuigende voorstelling tegen Benfica en een gelijkwaardig eerste uur tegen PSV te zeggen dat ons middenveld uit het lood geslagen is: die conclusie trek ik niet.''
zegt hij ook nog wat ove Timber maar snel door moeten selecteren?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:46 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne is het ook niet eens met de kritiek op het middenveld en gezeur over Kokcu.
[..]
Graag wel even z.s.m. die automatisme erin slijpen Arne.
Het is geen extra vakantie, het is vakantie, we zullen aan het eind van het seizoen zien of het juist was.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
met een extra vakantie valt hij nog meer achter op de rest qua wedstrijdfitheid
Arne is 'project 10' gestart met Timber.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
zegt hij ook nog wat ove Timber maar snel door moeten selecteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg grappig om dit te lezen in combinatie met al die verhalen dat ze Timber zogenaamd op rechtsback wilden zetten en hij dat zelf niet wilde, lol.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pistolero op 05-08-2023 10:59:15 ]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Arne is 'project 10' gestart met Timber.gurney in disbeliefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg grappig om dit te lezen in combinatie met al die verhalen dat ze Timber zogenaamd op rechtsback wilden zetten en hij dat zelf niet wild, lol.
Je hangt nu alles op het middenveld aan dat Wieffer afgelopen jaar DE schakel was die ontbrak, en dat is niet helemaal waar. Aanvallend was het in het begin ook erg matig en werd het pas beter na de winterstop toen Gimenez onbetwist basisspeler was en Paixao ook voor de nodige acties zorgde. Ook Kokcu begon afgelopen seizoen niet zo sterk als hij eindigde (wat vaak wordt vergeten)quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ging toen lopen omdat er iets werd gedaan aan de samenstelling van het middenveld. Ik denk niet dat je nu weer een nieuwe Wieffer in de selectie hebt die dat verschil gaat maken.
Er lopen helemaal geen toornstra in deze selectie. Het niveau van de selectie is vele malen hoger dan toen toornstra in de ploeg mee mocht doen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 10:24 schreef aTypisch het volgende:
[..]
een belangrijke vraag: wie vind jij de toornstra van deze selectie?
Daar verbaas ik me ook over. Het gaat nog net niet over wanbeleid. Terwijl we god op onze blote knieën mogen danken dat Slot, Kloese en Arnessen eindelijk professionaliteit hebben gebracht bij onze club.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie het 'De scouting wordt niet gebruikt en de aankopen zijn kut want vriendjes van Slot!' riedeltje al weer is opgestart op de bekende kanalen. Heel toevallig ook dezelfde personen die vanaf de allereerste seconde dat er interesse was al een anti-Zerrouki campagne begonnen waardoor die arme jongen nu al onterecht met 10-0 achter staat en niks meer goed kan doen. (Ook al was hij veel beter dan Wieffer). Sommige dingen veranderen echt nooit.
Wat een meltdowns weer overal na één simpele nederlaag tegen een goede ploeg en directe concurrent zeg. Dan valt het hier in dit topic nog reuze mee.
Ik vind het wel meevallen die ploeg van PSV maar zo’n nederlaag kan toch gebeuren. Helemaal geen ramp.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 11:05 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie het 'De scouting wordt niet gebruikt en de aankopen zijn kut want vriendjes van Slot!' riedeltje al weer is opgestart op de bekende kanalen. Heel toevallig ook dezelfde personen die vanaf de allereerste seconde dat er interesse was al een anti-Zerrouki campagne begonnen waardoor die arme jongen nu al onterecht met 10-0 achter staat en niks meer goed kan doen. (Ook al was hij veel beter dan Wieffer). Sommige dingen veranderen echt nooit.
Wat een meltdowns weer overal na één simpele nederlaag tegen een goede ploeg en directe concurrent zeg. Dan valt het hier in dit topic nog reuze mee.
Aldus het AD. Ben benieuwd. Misschien kunnen wij dan die Sutalo halen als package dealquote:Over Lutsharel Geertruida had Slot het niet, maar de trainer weet dat er een serieuze kans is dat Red Bull Leipzig de aanvoerder wegkaapt uit de Kuip. Er ligt een bod van rond de dertig miljoen euro op tafel en de raad van commissarissen moet zich daar over buigen in de Kuip. Slot wil de centrale verdediger niet kwijt. Een verkoop en het feit dat PSV in de Kuip beter was dan Feyenoord zou het verwachtingspatroon flink temperen in Rotterdam.
Hij is vies snel, maar totaal niet doelgericht, dat kan je al vrij snel zien. Als dat nou een speler was die je zelf onder contract hebt staan, dan kan je zo iemand de tijd geven om zich rustig te ontwikkelen en te zorgen dat die technisch nog wat verbetert, maar als je een Sauer achter de hand hebt, die technisch al een stuk beter lijkt te zijn. Dan begrijp ik de keuze zelf niet zo zeer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 09:34 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Huh, Minteh was juist prima in de voorbereiding.
Hem afschrijven omdat hij in 30 minuten niks liet zien in een pretvoorhoede met Ali en Dilrosun is, ja, bijzonder.
Zou Sauer nou minder zijn dan Ali en Dilrosun(en Minteh)? Ik denk echt van niet. Hij heeft sowieso veel meer potentieel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:22 schreef Scrummie het volgende:
Sauertje met twee goals in de eerste helft tegen Dordrecht.
Had hem gisteren graag gezien ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Sauer nou minder zijn dan Ali en Dilrosun(en Minteh)? Ik denk echt van niet. Hij heeft sowieso veel meer potentieel.
Ik vrees echt dat die jonge talenten veel te weinig kansen gaan krijgen. Milambo mocht ook al weer verhhuurd worden las ik. Onbegrijpelijk.
Dilrosun moeten ze echt eens mee stoppen. Wat een zaadvoetballer is dat zeg.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Zou Sauer nou minder zijn dan Ali en Dilrosun(en Minteh)? Ik denk echt van niet. Hij heeft sowieso veel meer potentieel.
Ik vrees echt dat die jonge talenten veel te weinig kansen gaan krijgen. Milambo mocht ook al weer verhuurd worden las ik. Onbegrijpelijk.
Ik vind dat altijd lastig om te beoordelen, zo op het oog zou ik ook zeggen dat Arne graag ervaring heeft en dan wat minder naar kwaliteit kijkt. Andere kant moet ik ook zeggen dat zodra er een serieuze tegenstander is en de jeugdige spelers wél hun kans krijgen ik er dan ook weer meer van had verwacht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:28 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat die jonge talenten veel te weinig kansen gaan krijgen. Milambo mocht ook al weer verhhuurd worden las ik. Onbegrijpelijk.
Ik ben ergens allang blij dat Ali de voorkeur kreeg(die is ook niet zo goed maar wel 100x minder irritatie-opwekkend) en Minteh en Timber de voorkeur kregen bij de wissels.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Dilrosun moeten ze echt eens mee stoppen. Wat een zaadvoetballer is dat zeg.
Uiteindelijk heeft hij niet veel eigen jeugd ingepast, met Hartman als uitzondering. Soms zit er ook gewoon niet zoveel bij wat aan kan haken bij je huidige niveau. Bij PSV leveren ze types als Gakpo, Madueke en die Belg af in relatief korte tijd. Dat zie je bij Feyenoord niet, behalve achterin in sommige periodes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd lastig om te beoordelen, zo op het oog zou ik ook zeggen dat Arne graag ervaring heeft en dan wat minder naar kwaliteit kijkt. Andere kant moet ik ook zeggen dat zodra er een serieuze tegenstander is en de jeugdige spelers wél hun kans krijgen ik er dan ook weer meer van had verwacht.
Minteh is dan overigens ook weer jong en krijgt de kans wel. Alleen die is niet van ons zelf. Wat Milambo betreft begrijp ik het wel mits het een aardige club is. Denk dat het beter is voor zo'n jongen bij een middenmoter in de eredivisie te ballen dan enkel trainingen bij ons.
quote:'Feyenoord en Leipzig naderen akkoord'
6 minuten geleden
20 reacties
FeyenoordTM
Lutsharel Geertruida is dicht bij een overstap naar RB Leipzig. Feyenoord nadert volgens Voetbal International een akkoord met de Bundesliga-club. Feyenoord zal zo'n dertig miljoen euro gaan vangen voor Geertruida, exclusief bonussen. Het bod moet nog wel formeel ingediend worden.
Indien de deal definitief van de grond komt, heeft Feyenoord een nieuw uitgaand transferrecord te pakken. Eerder deze zomer kwam dat record op naam van Orkun Kökçü te staan, die voor dertig miljoen euro naar SL Benfica verkaste.
Blijft er vooral veel middelmaat over.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Geertruida ook nog gaat gaan we een raar seizoen krijgen.
Hangt ervan af wat ze dan qua aankopen gaan doenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:51 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Blijft er vooral veel middelmaat over.
RCV ben je al voorzien met Trauner en Beelen. Belangrijkste is een rechtsback zodat we Pedersen nooit meer hoeven te zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Geertruida vertrekt moet er sowieso een RCV komen van het niveau van Hancko op LCV, dan moet er nog een rechtsback bij en hopelijk is de transferopbrengst dusdanig dat er dan ook nog een goede extra middenvelder of vleugelaanvaller gekocht kan worden.
Beelen vind ik nog te licht, en Trauner wordt langzaam minder, zie liever een hele goede RCV komen en dan Brenet ipv Pedersen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:57 schreef Pistolero het volgende:
[..]
RCV ben je al voorzien met Trauner en Beelen. Belangrijkste is een rechtsback zodat we Pedersen nooit meer hoeven te zien.
Ik zie het echt helemaal zitten in Beelen, die jongen heeft ontzettend veel talent en gaat op korte termijn wel minimaal gelijkwaardig worden aan Trauner. Zo niet beter.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:03 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Beelen vind ik nog te licht, en Trauner wordt langzaam minder, zie liever een hele goede RCV komen en dan Brenet ipv Pedersen.
Dan nog een goede middenvelder of vleugelaanvaller + Ivanusec natuurlijk en dan wordt het wel weer wat hopelijk.
Kap nou eens met dat clickbait-gegil. Klopt namelijk beiden. Is alleen nog een formaliteit om het bod, wat uiteindelijk geaccepteerd wordt, in te dienen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:03 schreef Pistolero het volgende:
Die kop van VI komt trouwens niet helemaal overeen met het artikel.
Eerst 'Feyenoord nadert recorddeal met RB Leipzig' en dan in de tekst daaronder dat Feyenoord het bod uberhaupt nog niet heeft gezien en ze nog steeds niet happig zijn om hem te verkopen.
Stukje clickbait.
Luister vriendquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat clickbait-gegil. Klopt namelijk beiden. Is alleen nog een formaliteit om het bod, wat uiteindelijk geaccepteerd wordt, in te dienen.
Vervanger Lutsharel is TOP
Rechtsback of centrale verdediger?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
Kap nou eens met dat clickbait-gegil. Klopt namelijk beiden. Is alleen nog een formaliteit om het bod, wat uiteindelijk geaccepteerd wordt, in te dienen.
Uiteraard, maar Luts en Kokcu staken er wel echt bovenuit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat ze dan qua aankopen gaan doen
Eens maar dat wilt niet zeggen dat je zonder hun nirt succesvol kan zijn.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:38 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Uiteraard, maar Luts en Kokcu staken er wel echt bovenuit.
Je legt de lat wel hoog met vervanger is TOP. Ik verwacht dan wel heel veel, geen Brenet achtige meukquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
sergio ramos heeft nog geen clubquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:46 schreef alopio het volgende:
[..]
Je legt de lat wel hoog met vervanger is TOP. Ik verwacht dan wel heel veel, geen Brenet achtige meuk
Dit stelt me wel gerust.quote:
Eigenlijk had Benita best backup-rechtsback kunnen zijn. Maarja, die is ook al verhuurd.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit stelt me wel gerust.
Al moet ik wel zeggen dat ik toch mag hopen dat we deze window nog een vervanger voor Pedersen proberen aan te trekken...
Als het een rechtsback is dan is het een vervanger voor Pedersen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:48 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Dit stelt me wel gerust.
Al moet ik wel zeggen dat ik toch mag hopen dat we deze window nog een vervanger voor Pedersen proberen aan te trekken...
Als de betreffende vervanger dan ook realistisch haalbaar is, en niet zoals bij Isaksen bijvoorbeeld 9 miljoen bieden op een speler die realistisch gezien veel meer transferwaarde heeft.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:34 schreef ZKA het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:51 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Als het een rechtsback is dan is het een vervanger voor Pedersen.
Haalbaarheid is 9/10quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als de betreffende vervanger dan ook realistisch haalbaar is, en niet zoals bij Isaksen bijvoorbeeld 9 miljoen bieden op een speler die realistisch gezien veel meer transferwaarde heeft.
Neequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die werd gisteren helemaal stront gespeeld
Vond je? Ik vond Geert juist één van de sterkste aan Feyenoordzijde gisterenquote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:58 schreef de_boswachter het volgende:
Die werd gisteren helemaal stront gespeeld
30 miljoen, ik zou ‘m brengen.
Lekker doorzuipen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ohnee wacht, dat was jullie hele elftal
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 15:58 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zit te denken Noussair Mazraoui van Bayern....
dat zal wel wat weerstand opleveren....![]()
misschien huren
https://www.goal.com/en-b(...)/bltdf524a2c9b2f0c71quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 16:47 schreef aTypisch het volgende:
[..]
sergio ramos heeft nog geen club
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 17:10 schreef Erasmus het volgende:
[..]
M'n club moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar balkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De JL is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we gewoon bovenin meedoen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen bovenin meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
De huidige selectie is zoveel minder dan die van 1982/83, dus geen wonder dat we onderaan staan. Nu alle pijlen richten op een directe terugkeer. Boeit niet als je afdankertjes moet halen, zolang de leu maar als een geheel spelen. Alle mooiweerspelers eruit. Leu als El Ham meteen laten oprotten omdat die amper hebben gespeeld. Tigha kan optiefen, Boere kan optiefen, net als Lely en Bijen. Assaidi zal zelf wel weg willen, net als Maher. Probeer ze te verkopen en haal Nederlandse aso's terug. Alles voor directe promotie!
Deze meme niet kennenquote:
Is hij dan wel speelgerechtigd voor ons in de CL?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Dinamo Zagreb zou eisen dat Ivanusec ook nog de Champions League voorronde tegen AEK Athene mee kan doen voordat ze bereid zijn hem te laten gaan.
Ja, zo ver ik weet tellen de voorrondes niet mee toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Is hij dan wel speelgerechtigd voor ons in de CL?
Alleen als de oude club is uitgeschakeld voor het betreffende toernooi toch?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, zo ver ik weet tellen de voorrondes niet mee toch?
Dat is een artikel uit 2010, daarna zijn de regels weer aangepast, nu tellen voorrondes helemaal niet meer meequote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als de oude club is uitgeschakeld voor het betreffende toernooi toch?
https://www.elfvoetbal.nl(...)ons-league-aangepast
Dat artikel is oud, de regels zijn nu anders en volgens mij maken de voorrondes helemaal niks meer uit.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Alleen als de oude club is uitgeschakeld voor het betreffende toernooi toch?
https://www.elfvoetbal.nl(...)ons-league-aangepast
Ik verwacht dat Ueda zo een goede concurrent is dat hij Gimenez echt wel scherp gaat houden. Ueda is wel een ander type spits en minder bij gehele spel betrokken bij zijn vorige club maar wel echt extreem doelgericht en goede loopacties en makkelijke simpel ogende aannames om ruimte te creëren. Wat dat betreft zijn we er echt heel erg op vooruit gegaan vergeleken bij Danilo waarvan al snel duidelijk was dat ondanks goede momenten hij nooit onze nummer één spits zou worden omdat hij daarvoor weer te weinig liet zien.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:07 schreef Elan het volgende:
Deze meme niet kennen![]()
Santi was wel extreem matig gisteren, zeg absoluut niet dat dat gaat gebeuren maar stel je voor dat hij een Jorgensen doet
Het zou wel mooi zijn als Slot ze beide zou laten spelen, maar dat zal niet snel gebeuren. Enige nadeel is wellicht dat beiden niet heel snel zijn. Mocht je zo'n wedstrijd spelen als gisteren dan zou dat nog van pas kunnen komen. Al kan je met Mintthee ook wel wat forceren wellicht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 20:43 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Ik verwacht dat Ueda zo een goede concurrent is dat hij Gimenez echt wel scherp gaat houden. Ueda is wel een ander type spits en minder bij gehele spel betrokken bij zijn vorige club maar wel echt extreem doelgericht en goede loopacties en makkelijke simpel ogende aannames om ruimte te creëren. Wat dat betreft zijn we er echt heel erg op vooruit gegaan vergeleken bij Danilo waarvan al snel duidelijk was dat ondanks goede momenten hij nooit onze nummer één spits zou worden omdat hij daarvoor weer te weinig liet zien.
Gimenez is best snel hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als Slot ze beide zou laten spelen, maar dat zal niet snel gebeuren. Enige nadeel is wellicht dat beiden niet heel snel zijn. Mocht je zo'n wedstrijd spelen als gisteren dan zou dat nog van pas kunnen komen. Al kan je met Mintthee ook wel wat forceren wellicht.
Het nog rampzaliger verneuken dan Jorgensen is sowieso onmogelijk lijkt me. Maar het kan wat tegenvallen met slechts 10-15 goals dit jaar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 18:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Deze meme niet kennen![]()
Santi was wel extreem matig gisteren, zeg absoluut niet dat dat gaat gebeuren maar stel je voor dat hij een Jorgensen doet
Ueda schijnt wel behoorlijk snel te zijn hoor.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou wel mooi zijn als Slot ze beide zou laten spelen, maar dat zal niet snel gebeuren. Enige nadeel is wellicht dat beiden niet heel snel zijn. Mocht je zo'n wedstrijd spelen als gisteren dan zou dat nog van pas kunnen komen. Al kan je met Mintthee ook wel wat forceren wellicht.
Bedoel je dat het vorig jaar een pijnpunt was?quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 21:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gimenez is gisteren vaker weggestuurd met een lange bal vanaf eigen helft dan het gehele vorige seizoen bij elkaar.
Best een pijnpunt, terwijl hij daar echt wel wat van kan maken hoor.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:17 schreef Coco het volgende:
[..]
Legendarische post van Drizzt over Twente.
VBL / Plaats hier legendarische VBL posts
Dat zou tijd worden. Ik sta verdorie al 2 weken op Schiphol te wachten.quote:
Nog niet aan gedacht maar nu je het zegt zou dat zeker wel het proberen waard zijn ja.quote:Op zaterdag 5 augustus 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sluit niet uit dat Ueda op termijn op 10 komt te staan.
Er is geen tijdquote:Op zondag 6 augustus 2023 01:43 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Nog niet aan gedacht maar nu je het zegt zou dat zeker wel het proberen waard zijn ja.
Maar Hartman en Paixao gingen eruit met kramp tegen PSV. Stengs en Gimenez ook nog niet fit. Ueda ook nog niet. Al met al heb je dus nog wel even 3/4 weken nodig om veel van deze jongens goed fit te krijgen. En daarnaast moet de afstemming er nog in komen wat tijd kost. Geertruida gaat waarschijnlijk weg dus we kunnen concluderen dat net als vorig jaar het elftal gewoon nog echt meer tijd nodig heeft.
Fortuna (thuis)quote:Op zondag 6 augustus 2023 06:14 schreef klaasweetalles het volgende:
Er is geen tijd
De komende 4 wedstrijden moet er gewoon gewonnen worden
Gewoon werken voor je geld
Een goede start is belangrijk
Je mag je handen dichtknijpen als je een speler hebt die eindelijk weer wat goals kan maken en creëren. Met Kökcu en Szymanski heb je 22 goals ingeleverd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:51 schreef F.M.D. het volgende:
Ivanu¨ec wordt wel erg gehyped en groot te gemaakt. De kans dat het dan tegenvalt is groot. Volgens kroatische volgers zitten er ook genoeg potjes bij waarin hij niet thuis geeft. Ja hij heeft er een aantal fraai ingeschoten de laatste tijd, maar dat deed Idrissi ook. Beter om de verwachtingen dus wat te temperen
Dan kan je nog minimaal anderhalve week gaan wachten hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2023 00:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat zou tijd worden. Ik sta verdorie al 2 weken op Schiphol te wachten.
Ajax psv hebben op dit moment ook heel veel goals ingeleverd na vertrek van spelersquote:Op zondag 6 augustus 2023 08:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je mag je handen dichtknijpen als je een speler hebt die eindelijk weer wat goals kan maken en creëren. Met Kökcu en Szymanski heb je 22 goals ingeleverd.
Dit riep je vorig seizoen ook en dat is meer dan goed gekomen. Die goals komen wel weer, daar ben ik van overtuigd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Je mag je handen dichtknijpen als je een speler hebt die eindelijk weer wat goals kan maken en creëren. Met Kökcu en Szymanski heb je 22 goals ingeleverd.
Gaan we dit nu weer een heel seizoen aan horen?quote:Op zondag 6 augustus 2023 08:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Slechter dan hockeyhoofd kan dat toch onmogelijk zijnquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:13 schreef hhh38 het volgende:
Volgens @:ZKA wil Milambo niet verhuurd worden. Tijd om hem gewoon op te stellen @:Arne
Het zou me weinig verbazen als ie nu al beter is dan Timber. Vond hem echt goed in die oefenwedstrijden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Slechter dan hockeyhoofd kan dat toch onmogelijk zijn
lolquote:Op zondag 6 augustus 2023 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me weinig verbazen als ie nu al beter is dan Timber. Vond hem echt goed in die oefenwedstrijden.
Nee Nee.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[ twitter ]
Zou het dan volgende week eindelijk zover zijn
Hij heeft gisteren maar 1 helft meegedaan. Hij begon zelfs op de bank. Begint een vreemde situatie te worden.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee Nee.
Dennis heeft voor 2 miljoen korting kunnen regelen dat KroaatGod dat Zagreb nog even Europees helpt en dan naar Rotterdam komt.
Timber wordt chronisch onderschat.quote:
Wat ik zeg. Dennis heeft wat korting geregeld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:31 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Hij heeft gisteren maar 1 helft meegedaan. Hij begon zelfs op de bank. Begint een vreemde situatie te worden.
Vond vdBelt tegen PSV niet onaardig invallen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou me weinig verbazen als ie nu al beter is dan Timber. Vond hem echt goed in die oefenwedstrijden.
Wacht, wat.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:30 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Vond vdBelt tegen PSV niet onaardig invallen.
vd Belt is een prima speler joh. Speelde inderdaad helemaal niet zo slecht tegen PSV als men wil doen voor komen. Verder vind ik dat ge-'hockeyhoofd' een vrij treurige manier om over je eigen spelers te praten, maar dat zal wel aan mij liggen.quote:
Doet ie al een tijdje. Hem constant "hockeyhoofd" noemen vind ik van een bedenkelijk niveau.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Scrummie het volgende:
@:caland heeft zijn nieuwe pispaal gevonden
Die heeft tegen PSV praktisch alles fout gedaan wat hij fout kon doen met als dieptepunt die slakkenbal over de hele die wandelend onderschept kon worden (aan het eind meen ik)quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:35 schreef bbuddybb het volgende:
In de wedstrijd hiervoor ging er constant wat mis. Op een gegeven zei Bijlow ook zoiets als "Thomas, dit is al de tweede keer dat je de fout maakt he."
Maar tegen PSV tikte hij prima mee, vond ik. Hij had natuurlijk ook niet heel veel tijd om zich echt te onderscheiden. Met een beetje geluk maakt ie de goal nog op het eind.
Hij is voor mij wel een speler die een aanloopperiode nodig heeft. Hij zit er pas net en komt rechtstreeks uit de KKD he.
Je neemt gewoon wat gokjes van max. een paar miljoen zoals Aursnes, Kasanwirjo, Wieffer, Beelen en Van Den Beltquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:54 schreef aTypisch het volgende:
vd belt was echt moeilijk slecht
maar was een goedkope optie die er ook niet direct hoort/hoeft te staan, heb weinig van PEC gekeken dus geen idee of hij wat kan
Uiteindelijk heeft van al die gasten vooral Timber gewoon bewezen al jaren een bepaald consistent niveau te halen bij Feyenoord, Ajax, Utrecht en nu weer Feyenoord. Heeft nog steeds goede papieren om in de basis te komen dit jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
vd Belt is een prima speler joh. Speelde inderdaad helemaal niet zo slecht tegen PSV als men wil doen voor komen. Verder vind ik dat ge-'hockeyhoofd' een vrij treurige manier om over je eigen spelers te praten, maar dat zal wel aan mij liggen.
Ik merk ook dat ik vrij slecht ja op dat negatieve gezeik en vroegtijdig afschrijven van onze middenvelders. Of het nou Zerrouki, Timber of vd Belt is. En dat terwijl degene die al vanaf dag 1 van de voorbereiding met afstand de slechtste is, Wieffer, buiten schot blijft. Bijzonder hoe dat werkt.
Het is een logische transfer en het maakt eigenlijk niet zoveel uit of hij wel of niet kan aanhaken. Zit voldoende voor en omheenquote:Op zondag 6 augustus 2023 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Je neemt gewoon wat gokjes van max. een paar miljoen zoals Aursnes, Kasanwirjo, Wieffer, Beelen en Van Den Belt
Als er daarvan 1 of 2 slagen ben je al spekkoper, heb eerder het idee dat men hier die jongen nogal overschat.
Kopen ze meteen de beste spelers van dat elftal.quote:Op zondag 6 augustus 2023 13:04 schreef Divje het volgende:
Ondertussen staat het O18-elftal van de jarige Robin van Persiemet 2-0 voor tegen Manchester United in de finale van het Mladen Ramljak toernooi.
Die jongen komt van de KK-divisie en nog geen competitiewedstrijd gespeeld en wordt al afgeschreven 🤣🤣🤣🤣quote:Op zondag 6 augustus 2023 12:38 schreef Pistolero het volgende:
vd Belt is een prima speler joh. Speelde inderdaad helemaal niet zo slecht tegen PSV als men wil doen voor komen. Verder vind ik dat ge-'hockeyhoofd' een vrij treurige manier om over je eigen spelers te praten, maar dat zal wel aan mij liggen.
….
Als je met een paar honderd man bewust dingen probeert te slopen dan lukt dat praktisch altijd wel.quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:19 schreef onlogisch het volgende:
Misschien kan Feyenoord een systeem installeren wat hufterproof is. Je weet met wat voor mongolen je te maken krijgt als je voetbalsupporters over de vloer krijgt.
Zerrouki de nieuwe El Ahmadi in zijn eerste periodequote:Op zondag 6 augustus 2023 15:20 schreef De_Kraam het volgende:
Hockeyhoofd wordt de nieuwe Diemers en Gimenez de nieuwe Jørgensen. Het kaartenhuis stort in!
Zullen we die dan meteen maar even een jaartje verhuren aan een willekeurige kutclub in de Emiraten?quote:Op zondag 6 augustus 2023 15:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zerrouki de nieuwe El Ahmadi in zijn eerste periode
Jeetje, wat een vreugde bij een 2-2 in de laatste minuut in de eerste speelronde van de Championship.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:24 schreef hhh38 het volgende:
https://streamin.one/v/e857ee51
Sini en Summerville moeten echt weg uit het drijfzand van de Championship
Denk dat Gnoto nu ook liever bij ons had gezeten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:24 schreef hhh38 het volgende:
De Championship is fantastisch man.quote:Op zondag 6 augustus 2023 18:24 schreef hhh38 het volgende:
denk dat zijn bankrekening iets anders zegtquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:15 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk dat Gnoto nu ook liever bij ons had gezeten.
Sportief gezien bedoelde ik, als hij in een glazen bol had kunnen zien dat hij Champions League kon spelen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:32 schreef Malavita het volgende:
[..]
denk dat zijn bankrekening iets anders zegt
Leeds hoort ook thuis in de PL idd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sportief gezien bedoelde ik, als hij in een glazen bol had kunnen zien dat hij Champions League kon spelen.
Maar goed, we gaan er toch nooit achterkomen. Hopelijk blijft Leeds niet (alweer) in de Championship hangen, mooie club.
als je zelfs Gnonto kunt overtuigen om niet naar zijn gedroomde Eredivisie te komen dan ben je wel wat als club jaquote:Op zondag 6 augustus 2023 19:37 schreef Malavita het volgende:
[..]
Leeds hoort ook thuis in de PL idd.
Maar het is wel een fantastische competitie. Alleen dat rijtje met namen al fantastische clubs. Geen straf om daar te ballen opzich.quote:Op zondag 6 augustus 2023 19:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Niet als je goed genoeg bent voor de Champions League of Premier League
Voor een dergelijk bedrag wel acceptabel. Jammer dat we Geert kwijt gaan zijn, maar wel een transferrecord te pakkenquote:
De prijs die we van het succes betalen. Hopelijk wordt het geld goed gebruikt voor een vervanger en extra creativiteit op het middenveld.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:54 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor een dergelijk bedrag wel acceptabel. Jammer dat we Geert kwijt gaan zijn, maar wel een transferrecord te pakken
Het oogt niet echt stabiel achterin, niet perse een onverstandig besluit.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie de noodzaak voor een nieuwe RCV bij een vertrek van Geertruida trouwens nog steeds niet helemaal eigenlijk, maar oké.
Het is meer dat je er al 3 hebt. Ga je aanvoerder Trauner dan op de bank zetten voor een nieuwe dure RCV? En de talentvolle opvolger van Trauner heb je al met Beelen, die moet ook regelmatig speeltijd gaan krijgen. Dan zou die straks 3e optie worden voor RCV, dat zou echt nergens op slaan. En dan heb je Kasanwirjo ook nog(al ben ik volgens mij de enige die die jongen nog niet heeft afgeschreven).quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Het oogt niet echt stabiel achterin, niet perse een onverstandig besluit.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Kasanwirjo voldoet niet, dat is wel duidelijk. Beelen komt net van PEC en speelt pas een jaartje CV en Trauner ligt er sinds afgelopen seizoen nogal eens uit. Dus ja, lijkt me wel dat er een vervanger gaat/moet komen.
Maar vooral een rechtsback uiteraard.
Ik vind het echt een beetje waanzin hoe snel zo'n jongen als Kasanwirjo al is afgeschreven door iedereen.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:07 schreef Scrummie het volgende:
Kasanwirjo voldoet niet, dat is wel duidelijk.
Ik hoop dat je zelf ook inziet hoe slecht en dom deze vergelijking is.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik vind het ook wel bizar hoe mensen Dilrosun zo snel afschrijven. Geef hem nog eventjes de kans zou ik zeggen, maar blijkbaar is het de trend om te zeggen dat hij er niks van kan.
Voornamelijk voorlopig terechte kritiek op vd Belt en Zerrouki die nog niet echt leveren. Dat mag toch? Andere kant is dat we ze uiteraard de tijd moeten geven.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje waanzin hoe snel zo'n jongen als Kasanwirjo al is afgeschreven door iedereen.
Maar het past wel in de hedendaagse trend blijkbaar, als je de reacties op vd Belt of Zerrouki ook ziet...
Mag hopen dat ze ook een doorverkooppercentage hebben bedongen. Zeker als je dat bedrag voor Gvardiol ziet.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:47 schreef Caland het volgende:
Vaarwel Geert
Bedrag kan ik wel mee leven, 30 vast.
Waarbij de kritiek op Zerrouki zich vooral richt op dat het niet echt het type speler is wat we nodig hadden, niet eens zo zeer op zijn kwaliteiten. En vdBelt is gewoon eventjes schrikken, die is duidelijk nog lang niet klaar voor dit niveau. Niemand die al spelers definitief afschrijft behalve @Caland maar die heeft écht iets tegen hockeyhoofd.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voornamelijk voorlopig terechte kritiek op vd Belt en Zerrouki die nog niet echt leveren. Dat mag toch? Andere kant is dat we ze uiteraard de tijd moeten geven.
Maar een jongen die al jarenlang in Nederland voetbalt, nu ruim een half jaar bij zijn nieuwe elftal speelt en eigenlijk in bijna elke (oefen)wedstrijd een matige indruk achterlaat mag je wel je vraagtekens bij gaan plaatsen.
Ik ben echt bang dat Trauner er nog wel even uit ligt, als je Slot laatst hoorde.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:05 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is meer dat je er al 3 hebt. Ga je aanvoerder Trauner dan op de bank zetten voor een nieuwe dure RCV? En de talentvolle opvolger van Trauner heb je al met Beelen, die moet ook regelmatig speeltijd gaan krijgen. Dan zou die straks 3e optie worden voor RCV, dat zou echt nergens op slaan. En dan heb je Kasanwirjo ook nog(al ben ik volgens mij de enige die die jongen nog niet heeft afgeschreven).
Beelen gewoon de kans geven zoals Wieffer ook kreeg, waardoor Zerrouki niet meer nodig was afgelopen winterquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:36 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik ben echt bang dat Trauner er nog wel even uit ligt, als je Slot laatst hoorde.
Kasanwirjo en vooral Beelen zijn talentvol, maar kan je die al een heel seizoen voor de leeuwen gooien? Kan je nog niet verwachten van die jongens.
Maar ze leveren wel gewoon? Ik vind de kritiek ook helemaal niet terecht. Zerrouki voetbalt vanaf dag 1 moeiteloos mee en was in elke (oefen)wedstrijd een van de betere. Ook vd Belt voetbalt gewoon prima mee zoals je van hem mag verwachten.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Voornamelijk voorlopig terechte kritiek op vd Belt en Zerrouki die nog niet echt leveren. Dat mag toch? Andere kant is dat we ze uiteraard de tijd moeten geven.
We heben het over een hartstikke jonge jongen met net 1,5 jaar Eredivisie-ervaring die opeens een gigantische stap omhoog maakte van nummer laatst naar de kampioen. En hij heeft in het afgelopen half jaar in die weinige minuten al hartstikke veel progressie laten zien.quote:Maar een jongen die al jarenlang in Nederland voetbalt, nu ruim een half jaar bij zijn nieuwe elftal speelt en eigenlijk in bijna elke (oefen)wedstrijd een matige indruk achterlaat mag je wel je vraagtekens bij gaan plaatsen. Een uitleenbeurt zou denk ik een prima oplossing zijn.
Snapte de koop van Kasanwirjo sowieso niet echt, maar het was een gokje inderdaad. Zerrouki en vd Belt moeten gewoon nog hun draai vinden waarbij laatstgenoemde ook nog wel wat stappen moet maken in niveau maar daar kan hij dit seizoen aan werken.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarbij de kritiek op Zerrouki zich vooral richt op dat het niet echt het type speler is wat we nodig hadden, niet eens zo zeer op zijn kwaliteiten. En vdBelt is gewoon eventjes schrikken, die is duidelijk nog lang niet klaar voor dit niveau. Niemand die al spelers definitief afschrijft behalve @:caland maar die heeft écht iets tegen hockeyhoofd.
Die Kasanwirjo is helaas gewoon een miskoop. Die zitten er wel eens tussen.
Beelen is wel een goeie.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Beelen gewoon de kans geven zoals Wieffer ook kreeg, waardoor Zerrouki niet meer nodig was afgelopen winter
Een keer kampioen gelijk praatjes, ouleh.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De prijs die we van het succes betalen.
Daar zal ik als Smitshoeker wel blij mee zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
Kasanwirjo lekker verhuren aan VV Smitshoek ofzo
Je las het hier het eerstquote:Op vrijdag 21 april 2023 12:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Geertruida voor ¤30m zou helemaal niet vreemd zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:’) echt hoor stop die vermoeiende act.quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:51 schreef Pistolero het volgende:
Extreem goed bedrag hoor voor een speler met nog maar een 2-jarig contract
Laten we inderdaad met een KKD spelertje + Pedersen tegen Real Madrid aantreden…quote:Op zondag 6 augustus 2023 21:58 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie de noodzaak voor een nieuwe RCV bij een vertrek van Geertruida trouwens nog steeds niet helemaal eigenlijk, maar oké.
Met verplichte koopoptie aubquote:Op zondag 6 augustus 2023 22:21 schreef Caland het volgende:
Kasanwirjo lekker verhuren aan VV Smitshoek ofzo
Helaas is Feyenoord nog geen structurele CL kandidaat en is 30m gewoon erg veel geld.quote:Op maandag 7 augustus 2023 02:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we inderdaad met een KKD spelertje + Pedersen tegen Real Madrid aantreden…
Ik vind die 'Je kan toch niet met speler X aantreden in de CL!' takes altijd zo raar. Je hebt net voor de 2e keer in 20 jaar de CL gehaald nadat je de afgelopen jaren praktisch blut was en zelfs nu nog veel financiele gaten moet dichten met transferinkomsten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 02:00 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Laten we inderdaad met een KKD spelertje + Pedersen tegen Real Madrid aantreden…
Ja, dan wel jaquote:Op maandag 7 augustus 2023 07:07 schreef Tomatenboer het volgende:
Als er een goede rechtsback, een topvervanger voor Geert en nog een middenvelder bijkomt gaan we er waarschijnlijk nog op vooruit ook.
Trauner die al een half jaar geblesseerd is en Beelen die pas net van Zwolle komt bedoel je?quote:Op maandag 7 augustus 2023 07:56 schreef H.FR het volgende:
Een extra CV zou ik niet zo gek vinden, maar dan vooral als ze geen vertrouwen in Hendriks hebben. Met Trauner en Beelen ben je op zich prima bezet. Liefst haal je natuurlijk zo'n zelfde type als Geert, maar die liggen vast niet voor het oprapen.
We moeten ook niet doen alsof Trauner nu een man van glas is. Je kan ook weer niet 3 topspelers halen op elke positie om maar voor te sorteren op eventuele blessures.quote:Op maandag 7 augustus 2023 08:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Trauner die al een half jaar geblesseerd is en Beelen die pas net van Zwolle komt bedoel je?
Dat is wel de planning, als we de nieuwsberichten mogen geloven.quote:
wat een onzinquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We moeten ook niet doen alsof Trauner nu een man van glas is. Je kan ook weer niet 3 topspelers halen op elke positie om maar voor te sorteren op eventuele blessures.
Als je nu een dure RCV haalt kan je Beelen al weer bijna afschrijven wegens gebrek aan speeltijd. Terwijl je hem juist nu in de basis moet zetten totdat Trauner weer fit is.
quote:
quote:Eigen jeugd zorgt voor meer dan 100 miljoen euro bij Feyenoord
Aangepast: Gisteren, 23:37Gisteren, 23:24in VOETBAL
ROTTERDAM - Gedurende de laatste acht seizoenen hebben spelers uit de eigen opleiding elk seizoen voor de grootste transferbedragen gezorgd bij Feyenoord. Daar zit voor de Rotterdammers, zoals Wim Jansen bleef herhalen in alle jaren dat hij tijdens zijn leven betrokken bleef bij de jeugd, het ’goud van de club’.
Orkun Kökcü stapte over van Feyenoord naar Benfica.
Orkun Kökcü stapte over van Feyenoord naar Benfica.
Ⓒ ANP/HH
In de zomer van 2015 was Jordy Clasie (15 miljoen euro naar Southampton) de duurste vertrekkende speler. In 2017 leverden Rick Karsdorp en Terence Kongolo samen meer dan dertig miljoen euro op toen ze werden verkocht aan respectievelijk AS Roma en AS Monaco.
Jean-Paul Boëtius was in 2018 de duurste verkoop (3,5 miljoen euro aan FSV Mainz), terwijl hij eerder al een keer verkocht was aan FC Basel maar terugkeerde in De Kuip. In 2019 was Tonny Vilhena, die ook vanaf de F-pupillen bij Feyenoord speelde, de grootste verkoop van het seizoen (bijna tien miljoen aan Krasnodar).
BEKIJK OOK:
Lutsharel Geertruida vertrekt voor transferrecord bij Feyenoord
Tyrell Malacia zorgde voor dik 15 miljoen euro bij zijn overgang naar Manchester United in 2022. Daar ging Luis Sinisterra met 25 miljoen euro naar Leeds United nog overheen, maar Sinisterra was als jeugdtalent voor een prikkie (2 miljoen euro) opgepikt.
Deze zomer verhuisde Orkun Kökcü als voormalig jeugdspeler van de Academy naar Benfica. Die duurste transfer tot nu toe kan dus al weer worden verbeterd door een andere speler uit de eigen opleiding, Lutsharel Geertruida.
Trauner is stiekem al best een tijdje een man van glas, en ik zou niet blind vertrouwen op een speler van zijn leeftijd i.c.m. aanhoudende knieblessuuresquote:Op maandag 7 augustus 2023 08:56 schreef Pistolero het volgende:
[..]
We moeten ook niet doen alsof Trauner nu een man van glas is. Je kan ook weer niet 3 topspelers halen op elke positie om maar voor te sorteren op eventuele blessures.
Van Trauner ga je na dit seizoen afscheid nemen, dan heb je dus al twee centrale verdedigers die de strijd aangaan binnenquote:Als je nu een dure RCV haalt kan je Beelen al weer bijna afschrijven wegens gebrek aan speeltijd. Terwijl je hem juist nu in de basis moet zetten totdat Trauner weer fit is.
Via Ziggo of een andere provider? Ziggo heeft wanneer je belt vaak wel een leuke aanbieding met korting/gratis maanden.quote:
In de breedte misschien, je verliest wel veel voetballend vermogen met hem.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:15 schreef aTypisch het volgende:
Geertruida is op rechtsback en centraal een van de beste van de competitie. Als je hem verkoopt voor een recordbedrag lijkt mij het niet meer dan logisch dat je beide posities opnieuw extra probeert te versterken.
Qua dekking/breedte ga je er zelfs nog wat op vooruit als de vervangers van redelijk niveau zijn.
KPN.quote:Op maandag 7 augustus 2023 09:59 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Via Ziggo of een andere provider? Ziggo heeft wanneer je belt vaak wel een leuke aanbieding met korting/gratis maanden.
Zal ze later deze week een belletje geven.
Volgens de T. had Ivanusec allang speler van Feyenoord willen zijn maar accepteerd hij de wensen van Dinamo omdat hij geen onrust wil veroorzaken.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Beelen wordt hier al rijkelijk onderschat.
Wel benieuwd met welke namen Feyenoord gaat komen als de twee vervangers. Hopen op een nieuw Hancko-scenario. (qua speler, niet qua transfersoap @:KroaatGod)
Het is dus een goede jongen, past prima in de selectie. Alireza zal hem ook ongetwijfeld goed opvangen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 10:55 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Volgens de T. had Ivanusec allang speler van Feyenoord willen maar accepteerd hij de wensen van Dinamo omdat hij geen onrust wil veroorzake
Wat moet je daarmee, we hebben al genoeg troep op die plek en voor de onder 21 zal hij net iets te goed zijn.quote:
Als dit betekend dat Dilrosun oprot ben ik 100% voorstander van deze transfer. Misschien is dit de goedkopere versie van Isaksen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee, we hebben al genoeg troep op die plek en voor de onder 21 zal hij net iets te goed zijn.
Misschien weten ze in het Maasgebouw wel meer.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat moet je daarmee, we hebben al genoeg troep op die plek en voor de onder 21 zal hij net iets te goed zijn.
En dan een of ander Marokkaantje van 40-45 kilo halen van het tweede niveau in Belgie, dan liever Dilrosunquote:Op maandag 7 augustus 2023 11:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien weten ze in het Maasgebouw wel meer.
#ExitDilrosun
De bank blijft wel warm.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:28 schreef Caland het volgende:
[..]
En dan een of ander Marokkaantje van 40-45 kilo halen van het tweede niveau in Belgie, dan liever Dilrosun
PSV wil hem trouwens ook hebben @:psvcl
Toch wel leuk als je daar ook wat kwaliteit hebt zitten, helemaal op de flanken waar per definitie altijd wel gewisseld wordt. Dilrosun heeft hoe schandalig slecht men hem hier ook vindt zeker waarde gehad vorig seizoen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 11:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
De bank blijft wel warm.
tegen PSV weer moeilijk slecht maar wel tenminste één actie waarmee hij Ali een grote kans gafquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel leuk als je daar ook wat kwaliteit hebt zitten, helemaal op de flanken waar per definitie altijd wel gewisseld wordt. Dilrosun heeft hoe schandalig slecht men hem hier ook vindt zeker waarde gehad vorig seizoen.
Eens. Reserves zijn zeker belangrijk. We hebben sommige jaren gehad dat je 11 spelers had, en dat is het. Belangrijk dat je kunt wisselen, schorsingen opvangen. rust kunt geven etc etc. Zeker als je dan kwalitatief gezien "minder"/weinig/niks hoeft in te leveren.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch wel leuk als je daar ook wat kwaliteit hebt zitten, helemaal op de flanken waar per definitie altijd wel gewisseld wordt. Dilrosun heeft hoe schandalig slecht men hem hier ook vindt zeker waarde gehad vorig seizoen.
nu nog een beest van een backquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nino, dus
Nieuw maatje voor Paixao. Hopelijk kent hij wat left, right, behind
Ik word niet meteen heel vrolijk van een op het oog wat houterige Braziliaan die op die leeftijd nog daar speelt. Bahia en Botteghin flashbacks. Heb hem nooit zien spelen uiteraardquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu nog een beest van een back
of een lieve zuid-koreaan ofzo
quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Nino, dus
Nieuw maatje voor Paixao. Hopelijk kent hij wat left, right, behind
Geen idee wat ZKA hier precies mee bedoelt maar het klinkt goedquote:en is in het huidige momentum van de transfermarkt zeker haalbaar voor Feyenoord.
Dat is net zoiets treurigs als een totaalakkoord enzoquote:Op maandag 7 augustus 2023 12:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Geen idee wat ZKA hier precies mee bedoelt maar het klinkt goed
Sugawara van AZ.quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nu nog een beest van een back
of een lieve zuid-koreaan ofzo
Zou Feyenoord al op verbale wijze een bod naar binnen hebben gegooid voor Nino?quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is net zoiets treurigs als een totaalakkoord enzo
Ja, vriendje voor Ueda.quote:
Ah zo, heb iets te veel misconcepties over Japan/Japanners gelezen de laatste tijd, dacht dat dat je antwoord was op die "lieve Zuid-Koreaan"quote:
Was het woordje 'of' vergeten.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah zo, heb iets te veel misconcepties over Japan/Japanners gelezen de laatste tijd, dacht dat dat je antwoord was op die "lieve Zuid-Koreaan"
Maar geen verkeerd plan, kost wel aardig wat duiten
Die schijnt veel clubs te hebben om uit te kiezen dus dat is maar afwachten of dat Feyenoord wordt.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef H.FR het volgende:
Rechtsback zal trouwens wel gewoon die Brenet worden.
Dat is dan niet meer mijn Feyenoordquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:23 schreef H.FR het volgende:
Rechtsback zal trouwens wel gewoon die Brenet worden.
Zal wel 8 ofzo kosten ja. Ze rekenen al wel op een vertrek en hebben volgens mij al een vervanger.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ heeft al aardig gecasht dus dat zal niet meevallen.
Over de combinatie Braziliaanse centrale verdedigers en Feyenoord heb ik nog regelmatig nachtmerriesquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:20 schreef fetX het volgende:
[..]
Meer is er aan onze kant niks over te zeggen, denk dat niemand hem kent
Ik vind het wel sterker als ze gewoon de bal kunnen veroveren terwijl ze staan inderdaad.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Over de combinatie Braziliaanse centrale verdedigers en Feyenoord heb ik nog regelmatig nachtmerries
Hopelijk komt er geen totaalakkoord met deze gast die in een compilatie van vier minuten ongeveer drieënhalf aan het sliden is.
De rest van je verdedigers kan wel prima met ruimte in de rug spelen en compenseren. Denk dat je niet snel zo'n speler als Geertruida weer terughaalt die zo makkelijk voetbalt vanuit achteruit en rete snel is. Zeker niet in de leeftijdscategorie van 25+quote:Op maandag 7 augustus 2023 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik word niet meteen heel vrolijk van een op het oog wat houterige Braziliaan die op die leeftijd nog daar speelt. Bahia en Botteghin flashbacks. Heb hem nooit zien spelen uiteraard
Alsnog #DennisOut
Maar kan hij ook een penalty nemen?quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
Heeft wel een heerlijke pass in de benen en is best snel zo op het eerste oog.
Vind hem juist best traag ogenquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:35 schreef fetX het volgende:
Heeft wel een heerlijke pass in de benen en is best snel zo op het eerste oog.
Jij hebt echt een Bahia trauma hèquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist best traag ogen
Beelen > Braziliaanse houthakker
Volgens @:zka gaat deze gast wel even de selecao halen bij Feyenoorddoe mij ook wat van dat spul
Als alleen maar iemand zachtjes de rots van Rio in mijn oren fluistert begin ik hevig te transpireren.quote:
Ik wil weer een mokerlange podcast van de international football writer en de bestsellerauteurquote:Op maandag 7 augustus 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Goeie dit, was ik uit het oog verloren
Stukje opportunisme.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Vind hem juist best traag ogen
Beelen > Braziliaanse houthakker
Geert weg en dan een Braziliaanse houthakker en Brenet ervoor in de plaats zou wel een redelijk horrorscenario zijn.quote:
Nouja dan heb je alsnog gewoon drie verdedigers voor die plek.quote:Op maandag 7 augustus 2023 13:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Als het echt een 2e Botteghin is dan is het voor Eredivisie begrippen prima, maar wordt het in de Champions League één groot drama.
Wie zei ook alweer dat dat nooit gebeurt?quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
Wel vreemd dat ze hem die twee potjes laten afwerken, neem aan dat ze er vanaf kunnen zien als hij de boel afscheurt.
Als hij daardoor iets goedkoper is dan is dat best een prima gokje.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wie zei ook alweer dat dat nooit gebeurt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |